לא מסכים איתך. אחרי 19,000 ק"מ על nc שנת 2016, לא הייתי מגדיר אותו כמשעמם.
רקע: זהו האופנוע ה-12 שלי. התחלתי מ-50 סמ"ק עד 1000 4 בשורה ואפילו אופנוע חשמלי (זירו SR) במשך שנה על קו כ"ס נצרת, רק משיקולי עלות.
ה-nc הוא אולראונדר מצוין: נוח, משייט בקלות על 150-160, מאפשר לקחת פניות כמו שאופנוען אמור...בעיקר אם אתה יודע מה אתה עושה. שאל את חן אביוב איך נצמדתי לו לזנב בקורס רכיבת כביש בעת שהיה המדריך שלי.. לפניו בחנתי את הורסיס 650, ויסטרום 650 ולאחר שיצא הטרייסר 700, גם אותו. אם הייתי עומד בפני החלטת קניה נכון להיום, הייתי קונה אותו שוב: מלבד היתרונות שציינתי, האחזקה שלו זולה יותר מהסוזוקי של אישתי....23 קמ"ל ואני רוכב מהר, טיפולים זולים, חלקים מחו"ל בכל מקום באירופה (האופנוע הכי נמכר של הונדה באירופה מזה זמן), עם ארגז מאחורה והתא הקדמי המצוין, אני יורד ממנו כשכל הציוד נשאר עליו (מעיל, קסדה, כפפות) ובקלות.
האופנוע מיוצר ביפן וזה יתרון משמעותי. האמינות שלו מדהימה, 2 כלים שעברו את ה-100K בארץ ללא כל תקלה ומגזין ספרדי שפירק אותו לגורמים אחרי 50K בעשרה חודשים וראה בלאי אפסי, תרמו גם הם בזמנו לבחירה.
אגב, אחרי 700 ק"מ על הסופר טנרה, חלקם בגשם, התחושה שלי הייתה של אופנוע "לא אפוי". לא אהבתי. כמי שרכב גם בטיולים בחו"ל על אופנועים הגעתי למסקנה שכרוכב יום יומי וטיול ארוך פעם בחודש, אופנועי ליטר או ליטר+ הם אובר קיל לישראל. לבהמה כבדה וחזקה יש בעיקר חסרונות בהתנהלות יומיומית, כולל עלויות ומשקל עודף.
פחות אהבתי את ה-DCT. בחרתי גיר רגיל ואחרי כמה שעות על ה-X ADV החדש עם DCT ומנוע זהה, הבנתי שוב שבחרתי נכון (עבורי).
מקווה שעזרתי.



ציטוט ההודעה בתגובה