עמוד 3 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 52

אשכול: כמה מילים על אופנוע סלילים ויוקר המחיה – או איך דופקים אותנו.

  1. #31
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    185
    לגבי שם העסק אני לא רוצה לעשות שיימינג, זה מקום שמוכר חלקים משומשים לאופנועים בתל אביב, לגבי הסגירה עם הסיליקון, יש חברות שמשתמשות בזה ויש שלא, אם זה מיושם כהלכה אז אין בעיה וזה עובד ומחזיק שנים על גבי שנים.
    מבחינת מיישר הזרם - אני בדקתי את זרימת המתח במה שהיה לי וקבלתי תוצאה של 530, בחליפי קבלתי תוצאה של 490, המקורי תקין נותן 460 בערך, לפי היצרן הטווח הוא בין 420-500.
    כך שזה גבולי, יתכן כי בעתיד אני אכן אזמין את המיישר המקורי מפרטזילה ויסגור את הנושא, בינתיים זה מספק אותי.
    החברה בפורומים של הונדה ויש אתר שלם לכל דגם ממש מ 500-600-1000 RR ועד VFR וכן הלאה אתר שלם רק לדגם ספציפי, הם רושמים הכל, מה טוב מה רע ומה הולך ומעדכנים בשוטף.
    עוד משהו - הבחנתי שיש קושי להניע את האופנוע שהוא חם. השלב הבא הוא להחליף COIL לכל ארבעת המצתים וגם את המצתים על הדרך, אני כמובן יעדכן כאשר זה יבוצע, מה העלות של הסיפור וכן הלאה, בנתיים ראיתי שסט שלם עולה 300 שקלים - לא סיני אמריקאי, נראה מה המחיר בארץ שלנו.

    המטרה שכתבתי את הפוסט הזה היא לפתוח את אופן המחשבה לרוכבים, ניתן לאחר מחקר טוב ובריא לתקן לבד או בעזרת חבר ולחסוך המון המון כסף, אני לא אומר עכשיו לכו לפתוח מנועים ולכוון שסתומים, אני אומר שלרוב הבעיות ולרוב התקלות יש דרך אחרת, צריך וזה חשוב - כלי עבודה טובים, רצון, לשבת לפני כן בשקט בלילה ולחקור בגוגל על התקלה טיפול, ולבצע.

  2. #32
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    לא מבין.

    תהרגו אותי אבל אני לא מבין איך מישהו מסוגל לסכן אופנוע יקר, מסובך ומורכב בחלקים אלמוניים
    בעבודה לא מקצועית אם הרבה אמונות תפלות ורצון טוב.

    ראיתי כבר "גאונים" שהרסו אופנוע חדש בשטיפה עם חומרים לא מתאימים.

    ראיתי אופנועים שאיבדו עצמם לדעת בגלל הרכבה "פשוטה" של אתתים סיניים זולים.

    ראיתי אופנועים יקרים להחריד אם "תוספות" סיניות זולות מעלי אקספרס.

    ראיתי שימוש בחלקים לא מתאימים, ראיתי שימוש ברפידות בלם לא מתאימות שגמרו את הדיסיקים.

    ראיתי שימוש בכלי עבודה לא נכונים שגרמו נזק לאופנוע.

    ראיתי שימוש בשמנים לא נכונים, תוספות לשמן/דלק, שגרמו לבעיות.

    ראיתי הרבה עוולות בשם החיסכון חוסר הידע והמחשבה שגם אני יכול לבד.

    ברכיבים אלקטרונים יש טולרס (מנעד) טעות שאותו מאפשר היצרן לקבל מעבר אליו עלול להגרם
    נזק אמתי לאופנוע.

    ככל שהאופנוע יותר מסובך וחדש (כל אופנוע שעומד בתקינה של השנים האחרונות כזה) מרווח
    הטעות קטן. מחשב המנוע יודע לפצות ולתקן טווח מוגבל של חלקים מיצרים שונים וכל השאר הוא ברירת
    מחדל, מה שבפועל פוגם בביצועי האופנוע או באמינות שלו.

    התערבות לא מקצועית במערכות קריטיות באופנוע למרות מאות סרטונים ביו טיוב עלולה להיגמר רע מאד.

    במיוחד אצל אלה שלא באמת מבינים.

    זה לא שאני אומר לא לטפל באופנוע, זה לא שאני אומר לא לחסוך, לצערי יש גם המון "מכונאים" שלא
    מבינים דבר באופנוע שלך והורסים אותו, אבל צריך לדעת ולהבין.

    בארצות נאורות עם כל שינוי בדגם האופנוע היצרן שולח את מכונאי המוסך להשתלמות ולימוד על ההבדלים
    בין הדגמים וללימודים על השינויים שעבר האופנוע, איזה מוסך בארץ באמת שולח את האנשים שלו ללמוד?

    אף אחד לא ייתן לחבר שראה סרטים ביו טיוב לתקן לו את השיניים, או לבצע בו ניתוח פשוט. אז למה באופנוע כן.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #33
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    89
    רן ידידי
    הסיבה לכך לדעתי , היא שילוב של מחירי החלקים וכפי שציינת רמת המקצועיות של המכונאים בארץ ( לא שאין כאלה שהם בעלי יכולות מדהימות )
    אבל בסופו של יום רווח של מוסך הוא גם מחלקים וחלפים , צריך לזכור זאת.

    בנגו

    Sent from my ONE A2005 using Tapatalk

  4. #34
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    185
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    לא מבין.

    תהרגו אותי אבל אני לא מבין איך מישהו מסוגל לסכן אופנוע יקר, מסובך ומורכב בחלקים אלמוניים
    בעבודה לא מקצועית אם הרבה אמונות תפלות ורצון טוב.

    ראיתי כבר "גאונים" שהרסו אופנוע חדש בשטיפה עם חומרים לא מתאימים.

    ראיתי אופנועים שאיבדו עצמם לדעת בגלל הרכבה "פשוטה" של אתתים סיניים זולים.

    ראיתי אופנועים יקרים להחריד אם "תוספות" סיניות זולות מעלי אקספרס.

    ראיתי שימוש בחלקים לא מתאימים, ראיתי שימוש ברפידות בלם לא מתאימות שגמרו את הדיסיקים.

    ראיתי שימוש בכלי עבודה לא נכונים שגרמו נזק לאופנוע.

    ראיתי שימוש בשמנים לא נכונים, תוספות לשמן/דלק, שגרמו לבעיות.

    ראיתי הרבה עוולות בשם החיסכון חוסר הידע והמחשבה שגם אני יכול לבד.

    ברכיבים אלקטרונים יש טולרס (מנעד) טעות שאותו מאפשר היצרן לקבל מעבר אליו עלול להגרם
    נזק אמתי לאופנוע.

    ככל שהאופנוע יותר מסובך וחדש (כל אופנוע שעומד בתקינה של השנים האחרונות כזה) מרווח
    הטעות קטן. מחשב המנוע יודע לפצות ולתקן טווח מוגבל של חלקים מיצרים שונים וכל השאר הוא ברירת
    מחדל, מה שבפועל פוגם בביצועי האופנוע או באמינות שלו.

    התערבות לא מקצועית במערכות קריטיות באופנוע למרות מאות סרטונים ביו טיוב עלולה להיגמר רע מאד.

    במיוחד אצל אלה שלא באמת מבינים.

    זה לא שאני אומר לא לטפל באופנוע, זה לא שאני אומר לא לחסוך, לצערי יש גם המון "מכונאים" שלא
    מבינים דבר באופנוע שלך והורסים אותו, אבל צריך לדעת ולהבין.

    בארצות נאורות עם כל שינוי בדגם האופנוע היצרן שולח את מכונאי המוסך להשתלמות ולימוד על ההבדלים
    בין הדגמים וללימודים על השינויים שעבר האופנוע, איזה מוסך בארץ באמת שולח את האנשים שלו ללמוד?

    אף אחד לא ייתן לחבר שראה סרטים ביו טיוב לתקן לו את השיניים, או לבצע בו ניתוח פשוט. אז למה באופנוע כן.
    היי, נתחיל בזה שאני לא עובד בצורה לא מקצועית ולא לא צריך להתפלל, יש לי ניסיון במכונאות רכב ואופנועים (לאבא הייתה תחנת מוניות ואת הטיפולים אני הייתי עושה להן), לגבי שמנים וכיוצא בזה או שטיפה לא נכונה או חלקים מעלי אקספרס, כל אחד ושיקולו הפרטי ואין אנו צריכים לנסות להבין אותו,
    מבחינת כלי עבודה נכונים - יש לי הכל, סיגנט, כמה סטים שלמים, אני לעולם לא מתפשר על איכות של כלי עבודה, כל הבדיקות הספציפיות נעשו גם עם אבומטר על מנת לבדוק פעם ראשונה פעם שנייה ופעם שלישית ושלישית שהמערכת מתפקדת היטב, וכל זה למעט יוטיוב נעשה צעד אחר צעד עם ספר מכונאי מלא של האופנוע, כולל כל הבדיקות.
    לגבי המנעד - גם אותו בדקתי ורשמתי באחת התגובות שלי מה הטווח של היצרן ספציפית.ספציפית האופנוע בן 11 אז הוא לא כל כך חדש, לפני זה היה לי דוקאטי, שם חסכתי הון תועפות בטיפולים כולל רצועות טיימינג.
    אין סוף לאנשים שטועים, אבל אם אתה ניגש לכל עבודה עם מחקר יסודי ובהמון סבלנות ועם כלי עבודה טובים, ויש לך ראש על הכתפיים, אין סיבה שלא.

  5. #35
    Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    77
    אני חושב שבעידן של היום רוב התחזוקה הבסיסית (החלפת שמנים \ רפידות \ דיסקים וכו'), לא כולל להיכנס לקרביים של המנוע אפשר לעשות בבית ולא צריך ניסיון רב שנים.
    מה שכן אני חושב שצריך לעשות זה תמיד לעשות הכנה מוקדמת :
    - להכין שטח עבודה נוח
    - לוודא שיש לך מספיק זמן כדי לעשות את העבודה בהנחה שהכל משתבש, כלומר אם אני צריך להיות איפשהו עוד 3 שעות אני לא אעשה שום דבר, אפילו לא משהו זוטר כמו החלפת שמן (לך תדע מה יקרה ואיך תתקע)
    - לוודא שיש לך את כל כלי העבודה הנחוצים. הרבה פעמים נכנסתי למשהו שלא באמת היה לי את הכלים המתאימים (תכונה שירשתי מאבא שלי), וחשבתי שאני אצליח לאלתר איכשהו ובסוף הבנתי שאני צריך את החלק הספציפי וסתם צריך להחזיר הכל.
    - לראות איזה 3 סרטונים ביוטיוב + לקרא מדריכים באינטרנט, על האופנוע הספציפי שלך זה מעולה אם יש, אבל גם לכלים דומים אחרים זה יעזור (כלומר אם יש לי R1 כנראה שלא אסתכל על סרטונים שמדגימים על הארלי). כנראה שהבעיות שאתה תיתקל בהן, מישהו אחר כבר נתקל בהן ופתר את זה איכשהו. אפשר לבוא מוכן.

    הדבר הכי חשוב לדעתי זה פשוט לחשוב עם עצמך אם זה משהו שאתה מוכן לקחת על עצמך, זה משהו נבנה עם הזמן ועם הטיפולים שכבר עשית. כלומר הייתי בונה קודם את הביטחון שלי בסביבת האופנוע בכך שאעשה טיפולים פשוטים יחסית, החלפת שמנים, נוזלי קירור וכו'. זה יתן לך ביטחון ואתה תכיר יותר את האופנוע.
    הרבה פעמים סתם עם כמה שעות פנויות יצא לי לפתוח את האופנוע בלי מטרה מסוימת, סתם להוריד פלסטיקה ולראות איך דברים מחוברים שם ומה מוביל למה.

    עוד טיפ שעוזר, זה לעשות טיפולים עם חבר. אפילו לא חבר אופנוען, סתם מישהו עם ראש על הכתפיים שיהיה לך סבבה להיות איתו, כי גם הרבה פעמים יכול לעזור שמישהו איתך ("תחזיק את האופנוע ישר אני אסתכל במד שמן", "תרים את הגלגל האחורי באוויר" וכו') וגם אם אתה נתקע במשהו שלא ציפית, זה סתם נחמד שמישהו איתך

    עוד משהו קטן, לפעמים צריך גם לעשות את השיקול של כמה זה יעלה לי במוסך שאני סומך עליו לעומת כמה זמן\כוח\כסף\סיכון יעלה לי לעשות לבד. נניח החלפת צמיג אני לא אעשה לבד אף פעם, המחיר של החלפת צמיג + איזון הוא בד"כ לא טירוף ולבד אני מסתכן בהריסת צמיג בעלות כמה מאות שקלים וגם האיזון שאעשה לו ידנית תמיד יהיה נחות ממה שמוסך יעשה לי.

    כמובן אבל כמובן, שאני לא מעודד אף אחד לעשות שום דבר והכל על אחריותכם בלהבלהבלה.

  6. #36
    Member הסמל האישי של שעיר בגב"ב
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    יער ת"ק הפרסאות
    הודעות
    479
    מעטות מאוד הפעמים בהן השארתי
    אופנוע במוסך ולא נעשה נזק כלשהו.

    אם זה ברגים שחסרים,
    ברגים שלא הודקו נכון,
    חלקים שנשברו/נשרטו,
    אטמים ש"נשכחו" ובכך
    הושמדו מיסבים שונים
    ועוד...

    עדיף ללמוד ולהרוס בעצמך בהתחלה, אז לפחות אתה יודע מה לא תקין ולא מגלה
    את זה בדיעבד (או מתרסק חס וחליחה ואף
    אחד לא יידע שזה בכלל מכונאי חאפר).
    הF650 להחלפה בדו"ש

    מילים הן כמו משחת שיניים,
    ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.

  7. #37
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    תקשיב, כל הכבוד.
    כל פעם שיש לי שריטה מנפילה על כלי דרשו הון בארץ על פלסטיקה.
    התחלתי לפרק, לשייף, לצבוע ולהרכיב.
    אני משקיע אז כל השיוף לוקח לי יום בערך ועוד יום צביעה ובום. כלי חדש.
    מקסימום 3 ימים עם הדבקה של איפוקסי בטון + השיוף שלו.

    אני חושב שרוב אוכלוסיית ישראל (קטנועים/אופנועי רבע) צריכים להפסיק ללכת למוסכים ורק ככה ירדו המחירים.

    נ.ב.
    אני חושב שהפורום הזה צריך לפתוח בתוך החלק הטכני לשונית חדשה "ועכשיו אתם" או משהו בסגנון.
    וכל מי שמטפל בכלי שלו שפשוט יעלה סרטון עם הסברים, זה יעזור לאחרים במקום ללכת למוסך.
    לוקחים לאנשים 250 ש"ח על החלפת מנורה, לוקחים לאנשים 500 ש"ח על החלפת משקולות, 300 ש"ח על שרשרת... הזיה

    תחשבו על זה מנהלי הפורום, בבקשה.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  8. #38
    Member הסמל האישי של ofirus
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    240
    המחירים המטורפים של המוסכים ואנשי המקצוע מביאים את האנשים לנסות למצות את הפוטנציאל החבוי שבהם.
    ההתעסקות עם כלי עבודה גורמת לנו להבין שאנחנו יכולים לבד,זה משליך גם על תיקונים בתוך הבית,
    נכון שזה סיכון נכון שזה אולי יקח יותר זמן אבל הגאווה וההרגשה הטובה שזה נותן לך שתיקנת משהו בעצמך.
    גם אם זה המאוורר בחדר ילדים ,זה שווה הכל .אם פעם הייתי הולך למוסך בכדי לתקן דברים , אז היום אני מנסה לחקור ולבדוק אם אני יכול לבד.
    אם אני רואה שזה מסובך,(לא מתעסק עם חשמל לדוגמה)
    אני מוותר, אם זה דברים פשוטים יותר אני מתקן לבד.,כך גם עם מוצרים בבית.
    קצת חוש טכני וסבלנות זה כל מה שצריך.

  9. #39
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אני חושב שאנו פחות צריכים לבוא בטענות למוסכים.
    אני מוכן לשלם יותר למוסך ולדעת שהמכונאי שבע ומרוצה מאשר מכונאי שבא ואומר כוס אמו העבודה.
    צריך לזכור שאלו ברובם עסקים קטנים יחסית שאוכלים חרא מהמיסוי שמושת עליהם כגון ארנונה שילוט משרד התחבורה כיבוי וכמובן שגעונות משתנים של רישוי העסקים.

    אני לא אומר שהחלפת מנורה אמורה לעלות 200 שקל ואני יכול להעיד שגם מיסטר מוטו וגם y.d לא גבו ממני על זוטות כגון החלפת מנורה.

    Sent from my LG-H870DS using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  10. #40
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    אני חושב שאנו פחות צריכים לבוא בטענות למוסכים.
    Sent from my LG-H870DS using Tapatalk
    בהקשר המיסוי נכון המוסך הישר סך הכל מעביר את הגזרה ללקוח.
    הטענות מופנות כלפי היבואן והמדינה.

  11. #41
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    רציתי להגיד כמה דברים.
    אני עשה\מתקן לבד,הרבה דברים-לא מ סיבה שרוצה לחסוך בעיקר ,אבל כי אני חובב וגם אני משקיע בדברים קטנים מסביב,ששום מוסכניק לא יעשה לי.
    המשפט-אם אתה רוצה שזה יהיה משהו שנעשה היטב ,עשה זאת בעצמך
    מה מעצבן אותי-כשה על עבודה "החלפה שמן" גובים על העבודה ...נגיד 250 שייח עוד מוכרים לך שמן ב230 שייח שעולה בחנות (אבל ממש ממול!) 100 שייח ...אולי.
    למה?... כך!
    מובן שהמוסך רוצה להרוויח -תרוויחו,אבל לא כך.

    מצד שני-אני טכנאי מעבדה אלקטרוניקה.מתקן כמה סוגים של מעגלים-לפעמים תקלות ממש רציניות וקשות ,השקעתי די ידע, זמן ומעמץ בשביל לפתור אותם.
    מגיע אזה לקוח,על רכב די יקר,עוד עם מדבקה משהו "XXX-TRONIX" ,בטוח שגם משכורת שלו פי כמה וכמה(5-7-10) עולה על שלי ... ומתווכח על כול שקל עלות התיקון...שעות.
    -....למה כלכך יקררררר? ...למה אני צריך לשלם?...
    בטח על עבודה שלו ,הוא בטוח שמגיע לו.
    לי.....-לא?
    למה?.... כך!
    "כך זה בארץ!"(C)

  12. #42
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    נ.ב.
    אני חושב שהפורום הזה צריך לפתוח בתוך החלק הטכני לשונית חדשה "ועכשיו אתם" או משהו בסגנון.
    וכל מי שמטפל בכלי שלו שפשוט יעלה סרטון עם הסברים, זה יעזור לאחרים במקום ללכת למוסך.
    לוקחים לאנשים 250 ש"ח על החלפת מנורה, לוקחים לאנשים 500 ש"ח על החלפת משקולות, 300 ש"ח על שרשרת... הזיה

    תחשבו על זה מנהלי הפורום, בבקשה.

    בבקשה, קיים כבר שנים:
    http://fullgaz.co.il/forums/forumdis...A0%D7%99%D7%9D

    וגם:
    http://fullgaz.co.il/forums/showthre...9B%D7%90%D7%9F
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
    ...
    במידה ויופיעו בפורום שרשורי פרוייקטים (שרשורים עם צילומי טיפול והסברים) כפי שהיו בפולגז - הקישורים אליהם יפורסמו כאן.
    כפי שאתה יכול לנחש, עדיין לא היו שרשורים כאלה.

  13. #43
    Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    77
    מה שיותר מעניין אותי זה איפה אתם עובדים על האופנוע בהנחה שגרים בבניין בלי חנייה?
    עד עכשיו הייתי עובד בבית של ההורים שהיה בית פרטי אבל עכשיו גם הם עברו לבניין.

  14. #44
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    האמת שאחד הדברים שמתסכלים אותי שאין לי פינה ראויה לעבודה על כלי הרכב.
    זה אמור להשתנות בשנים הקרובות כשהבית הבא הדבר הראשון שאני בודק זה חנייה ונגישות.


    Sent from my LG-H870DS using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  15. #45
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    האמת שאחד הדברים שמתסכלים אותי שאין לי פינה ראויה לעבודה על כלי הרכב.
    זה אמור להשתנות בשנים הקרובות כשהבית הבא הדבר הראשון שאני בודק זה חנייה ונגישות.


    Sent from my LG-H870DS using Tapatalk

    וזה לא מספיק, בעוונותיי נכנסתי לכמה (וכמה) מוסכי אופנועים בטיוליי האחרונים באירופה
    אני מדבר על מוסכים בגרמניה, שוויץ, אוסטריה וסדנה באיטליה.

    רובם של BMW אז יכול להיות שהסטנדט שהם מציבים גבוה, אבל גם מוסך של הונדה/יאמהה
    בגרמניה מאתגר כל מוסך שפגשתי בארץ.

    נתחיל מהניקיון והסדר המופתי בפנים, דרך עגלת שירות אישית לכל רופא...סליחה מכונאי,
    מחשב בנק' הבקרה מחולק למפרט הכלי המטופל על פי מספר שלדה והכולל כל הטיפולים שנעשו לו
    המתועדים אישית, דרך חיבור דיאגנוזה למחשב היצרן לבדיקת חריגות ויכולת של שינויים מרחוק מהחברה
    עצמה (או ממני שנותן להם שירות, לא בדקתי).

    הכלים הם של היצרן ומתאימים בצורה מושלמת, חלקם מכוסים במעטפת גומי למניעת שריטות במטופל.

    כלים יעודים לחלקים מסוימים, וערכת טיפול מושלמת. זאת אומרת המכונאי מקבל פרט לחלק שהוא מחליף
    את כל הדברים הנחוצים לו לטיפול עד לשיבה האחרונה ולא צריך לעזוב את העמדה ולו לרגע.

    לרשות כל מכונאי עומד מכונאי בכיר שמפקח על העבודה נותן תשובות או עזרה נדרשת ומוודא ביצוע נאות.

    בתום הטיפול לפני ההרכבה הסופית הוא גם עובר על נעשה וחותם.

    יש חשיבה מרובה על נוחות העובדים ועל המשקלים אותם הם מרימים ולכן רוב ההרמות מתבצעות ע"י
    מגבהים מיוחדים הידרוליקה וחשמל כשהכל מדוד. גם לנושא התאורה של המכונאי ניתנת תשומת לב,
    ואין נק' חשוכות כשהוא מטפל באופנוע.

    בקיצור לעבוד על אופנוע מודרני צריך הרבה יותר מפלאייר פטנט וסט כלים של אבא מהצבא.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. עלות סלילים לקטמ
    על ידי אורן דרעי בפורום פורום ציוד
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-01-2017, 12:16
  2. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 22-05-2016, 08:25
  3. סלילים ל-kle
    על ידי הפלג הצפוני בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 27-10-2015, 20:02
  4. נהגי הפח פשוט שונאים אותנו
    על ידי Tsachi בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 20-07-2015, 12:21
  5. vfr800 2008 לא הניע - סלילים שרופים
    על ידי yuval בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 20-06-2015, 14:12

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO