לא מבין.
תהרגו אותי אבל אני לא מבין איך מישהו מסוגל לסכן אופנוע יקר, מסובך ומורכב בחלקים אלמוניים
בעבודה לא מקצועית אם הרבה אמונות תפלות ורצון טוב.
ראיתי כבר "גאונים" שהרסו אופנוע חדש בשטיפה עם חומרים לא מתאימים.
ראיתי אופנועים שאיבדו עצמם לדעת בגלל הרכבה "פשוטה" של אתתים סיניים זולים.
ראיתי אופנועים יקרים להחריד אם "תוספות" סיניות זולות מעלי אקספרס.
ראיתי שימוש בחלקים לא מתאימים, ראיתי שימוש ברפידות בלם לא מתאימות שגמרו את הדיסיקים.
ראיתי שימוש בכלי עבודה לא נכונים שגרמו נזק לאופנוע.
ראיתי שימוש בשמנים לא נכונים, תוספות לשמן/דלק, שגרמו לבעיות.
ראיתי הרבה עוולות בשם החיסכון חוסר הידע והמחשבה שגם אני יכול לבד.
ברכיבים אלקטרונים יש טולרס (מנעד) טעות שאותו מאפשר היצרן לקבל מעבר אליו עלול להגרם
נזק אמתי לאופנוע.
ככל שהאופנוע יותר מסובך וחדש (כל אופנוע שעומד בתקינה של השנים האחרונות כזה) מרווח
הטעות קטן. מחשב המנוע יודע לפצות ולתקן טווח מוגבל של חלקים מיצרים שונים וכל השאר הוא ברירת
מחדל, מה שבפועל פוגם בביצועי האופנוע או באמינות שלו.
התערבות לא מקצועית במערכות קריטיות באופנוע למרות מאות סרטונים ביו טיוב עלולה להיגמר רע מאד.
במיוחד אצל אלה שלא באמת מבינים.
זה לא שאני אומר לא לטפל באופנוע, זה לא שאני אומר לא לחסוך, לצערי יש גם המון "מכונאים" שלא
מבינים דבר באופנוע שלך והורסים אותו, אבל צריך לדעת ולהבין.
בארצות נאורות עם כל שינוי בדגם האופנוע היצרן שולח את מכונאי המוסך להשתלמות ולימוד על ההבדלים
בין הדגמים וללימודים על השינויים שעבר האופנוע, איזה מוסך בארץ באמת שולח את האנשים שלו ללמוד?
אף אחד לא ייתן לחבר שראה סרטים ביו טיוב לתקן לו את השיניים, או לבצע בו ניתוח פשוט. אז למה באופנוע כן.