עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 31

אשכול: חרטת מוכר - או איך לעזאזל מחליפים קרנף דה לוקס

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    ה990 בSMT שזה אותו מנוע לוגם 1 ל16 וברגוע גם 18 זה טוחן דלק?
    לגבי צמיגים בסגמנט של האדונצ'רים יש מבחר ענק של צמיגים ואם מוותרים על קוביות יש צמיגים שבקלות יעברו 10000 ק"מ על האופנוע הזה
    1/16 זה סביר, גם אם לא מדהים.
    אני שמעתי בעיקר על 1/13-1/14, שזה די הרבה עבור מי שעושה קילומטראז'ים גבוהים.
    10000 ק"מ לסט צמיגים זה כלום מבחינתי. אבל זה תלוי מאוד בסגנון הרכיבה.
    הסט האחרון על המולטיסטראדה הוחלף לפני שבוע אחרי שעבר 39000 ק"מ.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    1/16 זה סביר, גם אם לא מדהים.
    אני שמעתי בעיקר על 1/13-1/14, שזה די הרבה עבור מי שעושה קילומטראז'ים גבוהים.
    10000 ק"מ לסט צמיגים זה כלום מבחינתי. אבל זה תלוי מאוד בסגנון הרכיבה.
    הסט האחרון על המולטיסטראדה הוחלף לפני שבוע אחרי שעבר 39000 ק"מ.
    לא יודע מה שמעת זה מה שאצלי ולפי דעתי וגם מנסיון בנפחים האלו זה נחשב לצריכת דלק טובה.
    לגבי צמיגים, נפח כמעט זהה, מנוע V וגם משקל וכח סוס לא רחוקים זה מזה אז למה שאצלך יחזיק 39000 ק"מ ובאדוונצ'ר לא?

  3. #18
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    54
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    אני מסכים עם נעם 1. התנצל בפני הקונה ותרכב על הסופר לעבר השקיעה. אם זה מתאים לכחולים הרכובים, אז....
    מסכים עם החברים . תתנצל ותישאר עם הסופר טנרה.
    גם אני רוכב כמוך כ 4000 ק"מ לחודש על סופר טנרה ומחייך כל רכיבה. כל עוד אתה נהנה מהאופנוע תמשיך לרכב עליו.

  4. #19
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    1/16 זה סביר, גם אם לא מדהים.
    אני שמעתי בעיקר על 1/13-1/14, שזה די הרבה עבור מי שעושה קילומטראז'ים גבוהים.
    10000 ק"מ לסט צמיגים זה כלום מבחינתי. אבל זה תלוי מאוד בסגנון הרכיבה.
    הסט האחרון על המולטיסטראדה הוחלף לפני שבוע אחרי שעבר 39000 ק"מ.
    אתה מדבר על זה שה990 טוחן צמיגים? אני ב690 עם 17 אלף ק"מ, 2 קדמיים והאחורי החמישי הורכב אתמול.

    זה רק מראה שהכל תלוי בסגנון נהיגה ואי אפשר למדוד צריכת צמיגים ע"פ נפח מנוע.

    לשאלת אברי, אם 1190 היה נכנס לתקציב שלך, היית בהחלט יכול לרקוד על כל החתונות, יותר בשטח יותר בכביש.
    מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
    שוקן 16 תל אביב

  5. #20
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    ה990 בSMT שזה אותו מנוע לוגם 1 ל16 וברגוע גם 18 זה טוחן דלק?
    לגבי צמיגים בסגמנט של האדונצ'רים יש מבחר ענק של צמיגים ואם מוותרים על קוביות יש צמיגים שבקלות יעברו 10000 ק"מ על האופנוע הזה
    עשר אלף זה חודשיים אצלי.

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    עשר אלף זה חודשיים אצלי.
    הכל שאלה של איזה צמיג תשים, כמעט כל הצמיגים קיימים בגדלים האלו והאדוונצ'ר לא שונה מהאופנוע שיש לך עכשיו ואולי אפילו טוב יותר כי הוא קל יותר מהסופר טנרה.

  7. #22
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    הכל שאלה של איזה צמיג תשים, כמעט כל הצמיגים קיימים בגדלים האלו והאדוונצ'ר לא שונה מהאופנוע שיש לך עכשיו ואולי אפילו טוב יותר כי הוא קל יותר מהסופר טנרה.
    מה שאני אומר זה שאפילו עם צמיגי 30/70 של מצלר אני יכול להוציא 25 עם יד שובבה על הגז ו30 עם יד רגועה

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    מה שאני אומר זה שאפילו עם צמיגי 30/70 של מצלר אני יכול להוציא 25 עם יד שובבה על הגז ו30 עם יד רגועה
    ומה שאני אומר שקטמ אדווצ'ר לא שונה מהאופנוע שלך או של קקטוב מבחינת "אכילת" צמיגים, לא יודע מאיפה השמועות האלו.

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    ומה שאני אומר שקטמ אדווצ'ר לא שונה מהאופנוע שלך או של קקטוב מבחינת "אכילת" צמיגים, לא יודע מאיפה השמועות האלו.
    למיטב הבנתי, צמיגי דו"ש מתבלים מהר ברכיבת כביש מהירה. זה המחיר שמשלמים על מבנה רך יותר.
    הצמיגים שהיו על הדוקאטי אלה פירלי Angel GT.
    לא נראה לי שיש אותם במידות של ה-990, מה גם שאלה צמיגי כביש טהורים, שאין שום טעם להרכיב על דו"ש אמיתי.

    דרזדנר - תבין אותי נכון.
    ה-990 הוא מכונה מדהימה, אייקון מוטורי. הייתי מאוד רוצה אחד כזה לעצמי.
    אבל, אני שמח שלפני שנתיים רכשתי מולטיסטראדה 1100 ולא את הקטום.
    בשביל לרכב עם ה-990 אלפי קילומטרים בכביש, ומדי פעם להינות מיכולות השטח שלו - לרוכב צריכים להיות כיסים מאוד, מאוד עמוקים.
    בגלל צריכת הדלק שלו ברכיבת כביש מהירה.
    בגלל הבלאי (והמחיר) של צמיגי דו"ש ראויים.
    בגלל האחזקה הלא-פשוטה.

    לאלפי ק"מ מנהלתיים בחודש ה-SMT990 מתאים הרבה יותר.
    המחיר הוא ביכולת השטח (שרוב הרוכבים המנהלתיים לא יודעים לנצל בכל מקרה) ובכריזמה של המכונה - ה SMT הוא אופנוע מוצלח, אבל לא אייקון שיהפוך לפריט אספנות נחשק כמו האדוונצ'ר 990 בעוד שני עשורים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    למיטב הבנתי, צמיגי דו"ש מתבלים מהר ברכיבת כביש מהירה. זה המחיר שמשלמים על מבנה רך יותר.
    הצמיגים שהיו על הדוקאטי אלה פירלי Angel GT.
    לא נראה לי שיש אותם במידות של ה-990, מה גם שאלה צמיגי כביש טהורים, שאין שום טעם להרכיב על דו"ש אמיתי.

    דרזדנר - תבין אותי נכון.
    ה-990 הוא מכונה מדהימה, אייקון מוטורי. הייתי מאוד רוצה אחד כזה לעצמי.
    אבל, אני שמח שלפני שנתיים רכשתי מולטיסטראדה 1100 ולא את הקטום.
    בשביל לרכב עם ה-990 אלפי קילומטרים בכביש, ומדי פעם להינות מיכולות השטח שלו - לרוכב צריכים להיות כיסים מאוד, מאוד עמוקים.
    בגלל צריכת הדלק שלו ברכיבת כביש מהירה.
    בגלל הבלאי (והמחיר) של צמיגי דו"ש ראויים.
    בגלל האחזקה הלא-פשוטה.

    לאלפי ק"מ מנהלתיים בחודש ה-SMT990 מתאים הרבה יותר.
    המחיר הוא ביכולת השטח (שרוב הרוכבים המנהלתיים לא יודעים לנצל בכל מקרה) ובכריזמה של המכונה - ה SMT הוא אופנוע מוצלח, אבל לא אייקון שיהפוך לפריט אספנות נחשק כמו האדוונצ'ר 990 בעוד שני עשורים.
    אז כמו שאמרתי אין קשר בין האופנוע ל"אוכל" צמיגים, יש מבחר לא קטן של צמיגים בגודל של הקטמ אומנם לא GT (עדיין) אבל יש טורנס NEXT שאמור להחזיק להרבה קילומטרים.
    גם באופנוע כמו הסופר טנרה אם תרכיב צמיג דו"ש הם יגמרו מהר כי זה הצמיגים לא האופנוע.
    אם הוא רוצה דו"ש הוא הצטרך להתפשר על אורך חיי הצמיג בכל אופנוע שיבחר

    לגבי האחזקה אני לא מבין מה שונה בו מאחרים, אני מקבל בכביש מהיר על 160קמ"ש 16 ק"מ לליטר וזה עוד עם מפת השרקה עשירה ותיבת אוויר פתוחה

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אגב לפי דעתי הרבה מהסטיגמות על ה990 הגיעו מה950 ששם הדברים אכן היו שונים

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אבל לא אייקון שיהפוך לפריט אספנות נחשק כמו האדוונצ'ר 990 בעוד שני עשורים.
    בארץ הם כבר עכשיו נכנסו לסטטוס אספנות. כל כלי נורמלי כזה שיוצא למכירה עף באותה מהירות שדירה להשכרה במרכז תל אביב עפה.

  13. #28
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אז כמו שאמרתי אין קשר בין האופנוע ל"אוכל" צמיגים, יש מבחר לא קטן של צמיגים בגודל של הקטמ אומנם לא GT (עדיין) אבל יש טורנס NEXT שאמור להחזיק להרבה קילומטרים.
    גם באופנוע כמו הסופר טנרה אם תרכיב צמיג דו"ש הם יגמרו מהר כי זה הצמיגים לא האופנוע.
    אם הוא רוצה דו"ש הוא הצטרך להתפשר על אורך חיי הצמיג בכל אופנוע שיבחר

    לגבי האחזקה אני לא מבין מה שונה בו מאחרים, אני מקבל בכביש מהיר על 160קמ"ש 16 ק"מ לליטר וזה עוד עם מפת השרקה עשירה ותיבת אוויר פתוחה
    הטורנס נקסט הןא לא דוש הוא 90 כביש.
    הבריגסטון באטל ווינג (גם 90 10) שיש לי עכשיו (להתרחק) לא נשחקים ועשו יותר מ20 אלף.
    צמיגי דוש יחזיקו פחות מעשר (ואין הרבה בקוד מהירות של הסופר טנרה - במיוחד חשוב למי שמנצל את הקוד הזה בכביש).

  14. #29
    Member הסמל האישי של Ritalin
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    150
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    אתה מדבר על זה שה990 טוחן צמיגים? אני ב690 עם 17 אלף ק"מ, 2 קדמיים והאחורי החמישי הורכב אתמול.

    זה רק מראה שהכל תלוי בסגנון נהיגה ואי אפשר למדוד צריכת צמיגים ע"פ נפח מנוע.

    לשאלת אברי, אם 1190 היה נכנס לתקציב שלך, היית בהחלט יכול לרקוד על כל החתונות, יותר בשטח יותר בכביש.
    אם אני לא טועה אתה מבלה הרבה עם ה690 על מסלול או באימונים?

    יוצא לי לעשות עם ה990 אימוני רכיבה באופנוען מאומן
    אימון אחד שם שווה ערך ל20K על הכביש מבחינת בלאי של האחורי

    מי שרוצה 990 צריך ללכת למוסכים של קטמ ולהשאיר טלפון
    ככה אני תפסתי את שלי
    הם בכלל לא מגיעים ליד2

  15. #30
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    42
    אם תמצא GS1200 מהשנתון במחיר המדובר , רוץ על זה .
    אבל הטענות שלך מעפנות ולא מדויקות במקרה הטוב לגבי ה-GS גם לגבי המחיר וגם לגבי הביצועים/פינוק.

    במחיר הזה האלטרנטיבה היחידה היא קרוסטורר משנתון 2012 ומטה , לא ברור למה להחליף כי זה אותו רעיון .

אשכולות דומים

  1. כל כמה זמן מחליפים שרשרת (כ"ע)
    על ידי danieldun בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 28-09-2017, 07:32
  2. תגובות: 56
    הודעה אחרונה: 11-10-2016, 17:31
  3. מה לעזאזל קרה שם?
    על ידי israel בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 07-08-2016, 23:09
  4. מה לעזאזל קרה פה?
    על ידי אופנובנקיסט בפורום כללי
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 06-05-2016, 22:26
  5. נפל לי בורג, למה לעזאזל אני לא מוצא אותו
    על ידי shaig בפורום פורום טכני
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 30-05-2015, 18:06

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO