
נכתב במקור על ידי
KKatkov
למיטב הבנתי, צמיגי דו"ש מתבלים מהר ברכיבת כביש מהירה. זה המחיר שמשלמים על מבנה רך יותר.
הצמיגים שהיו על הדוקאטי אלה פירלי Angel GT.
לא נראה לי שיש אותם במידות של ה-990, מה גם שאלה צמיגי כביש טהורים, שאין שום טעם להרכיב על דו"ש אמיתי.
דרזדנר - תבין אותי נכון.
ה-990 הוא מכונה מדהימה, אייקון מוטורי. הייתי מאוד רוצה אחד כזה לעצמי.
אבל, אני שמח שלפני שנתיים רכשתי מולטיסטראדה 1100 ולא את הקטום.
בשביל לרכב עם ה-990 אלפי קילומטרים בכביש, ומדי פעם להינות מיכולות השטח שלו - לרוכב צריכים להיות כיסים מאוד, מאוד עמוקים.
בגלל צריכת הדלק שלו ברכיבת כביש מהירה.
בגלל הבלאי (והמחיר) של צמיגי דו"ש ראויים.
בגלל האחזקה הלא-פשוטה.
לאלפי ק"מ מנהלתיים בחודש ה-SMT990 מתאים הרבה יותר.
המחיר הוא ביכולת השטח (שרוב הרוכבים המנהלתיים לא יודעים לנצל בכל מקרה) ובכריזמה של המכונה - ה SMT הוא אופנוע מוצלח, אבל לא אייקון שיהפוך לפריט אספנות נחשק כמו האדוונצ'ר 990 בעוד שני עשורים.