עניתי לעצמי אחרי ששרפתי על זה שעה
למאותגרים כמוני - לשחרר חצי סיבוב את כל הברגים. למשוך את כל המנגנון עד הסוף אחורה משני הצדדים חוץ מצד שמאל תחתון. צד שמאל תחתון - עד הסוף קדימה. לסגור הכל ולוודא שזה לא זז תוך כדי הסגירה.
אז יש לי GT-Air כבר חצי שנה והיא כבר משגעת אותי.
הבנתי שהמנגנון משקף בנוי דומה לדגם NXR. אני מדבר על השני ברגים לכיוונונים עדינים של המשקף, והקליפס הקטן שתופס את הצ'ופצ'יק בקדימה של המשקף.
בגדול המשקף נתקע על הצ'ופצ'יק הזה ואני לא מצליח לסגור את זה באמצע רכיבה בלי לפתוח ולסגור את המשקף מחדש לגמרי (וגם אז לא תמיד). זה משאיר חרך קטן שעושה רעש שריקה ממש ממש ממש ממש מעצבן (בלי להכניס שום אוויר שאני מרגיש).
אם אני מקשיב טוב, אני שומע את מרפי שורק שאני אידיוט ששילמתי כל כך הרבה על הקסדה הזאת.
אז איך לעזאזל מסדרים את זה? הזזתי את המנגנון קדימה, הצידה, למעלה, למטה, אחורה... או שהמשקף בכלל לא נסגר (כשהקסדה על הראש) או שזה נסגר לסירוגין. יש איזה סרטון? מדריך? (חוץ מהסרטון הרשמי שמדבר על סוג אחר של מנגנון משקף)
והערה לכל מי ששוקל להתעסק עם הברגים האלה - הם עשויים מחמאה. אל תסגרו אותם חזק.
עניתי לעצמי אחרי ששרפתי על זה שעה
למאותגרים כמוני - לשחרר חצי סיבוב את כל הברגים. למשוך את כל המנגנון עד הסוף אחורה משני הצדדים חוץ מצד שמאל תחתון. צד שמאל תחתון - עד הסוף קדימה. לסגור הכל ולוודא שזה לא זז תוך כדי הסגירה.
טוב שהסתדרת. במקרים כאלו מומלץ לחפש ביו-טיוב סרטון מתאים.
הסתדרת אבל אני משתף
קיבלתי עכשיו משקף לNXR
הייתה לי את אותה בעיה.. ופשוט באחד בצירים זה לא ישב מושלם..
על פניו נראה שזה יושב טוב אבל זה לא באמת. היה דרוש עוד "קלאק" שסידר את העניין.