למה לא לחלוק איתנו את שם הסוכנות כדי שאנשים לא יכוו ממנה?
הכל נכון.
רק שאת כברת הדרך הבאה בעלויות לא ניתן יהיה לעשות לעולם כל עוד נהיה מדינה קטנה שכולה כשל שוק אחד גדול.
תשובתך מרגיזה. אתה העמדת אותו במקומו.
את ההדיוט הבא שיעבור אצלו בסוכנות הוא ישחיל מבלי למצמץ. וכאן אתה עושה לנו שירות דב. ולמה אתה בטח שואל...
בצעדי הראשונים בעולם של שני גלגלים השחילו אותי פעמיים. בשני המקרים בסוכנות תיווך. בפעם הראשונה מכרו לי XT 500 שמספר השלדה והמנוע היו הדברים היחידים הראויים בו. מכרו לי אופנוע מסכן חיים. בפעם השנייה מכרו לי DR 600 עם נשם פרוץ בתיבת המנוע.
העובדה שלא ריפו את ידיי עומדת לזכותי. אני כאן אתכם אל אף שחטפתי סטירות מצלצלות מאנשי הענף בתחילת דרכי. אני מניח שיש רבים אחרים שבחרו לא להמשיך לרכב. חבל.
איללכא...וסוכות שמח
עדיין- כל אלו שהזכרת בהשוואה של עלות תועלת לא יצדיקו את ההפרש.
בסוף באף אחד מהכלים הללו לא מדובר בפאר היצירה, או בכלי הדגל של היצרן. מדובר בגרסאות
נישה זולות שנועדו לקהל צעיר. אז אם אנחנו מבינים שחוץ מהסמל, אנחנו לא מקבלים את התמורה
המצופה מהמותג (במחירים בארץ) בהיבטים של טכנולוגיה וקדמה אז בוא נדבר דוגרי. מדובר בכלים
פשוטים יחסית, שנעשו בהם אי אלו עיגולי פינות וחיתוכים על מנת שיתרימו לתקציב של צעירים בחו"ל-
בארץ מה לעשות הדבר לא כך.
אז נקנה SV חדש. נאבזר אותו במתלים איכותים, מערכת פליטה, מחשב, ועד אי אלו אביזרים ומותרות והגענו
ל55 אלף ש"ח- עדיין 15 פחות מהמתחרים לפני הוצאות נלוות...
עופר אבניר הרימו את הכפפה ונתנו איתה סטירה בפנים לכל היבואנים שעכשיו רצים סביב הזנב של עצמם, וזאת
התוצאה- אז בוא נמשיך עם המגמה הזאת ונראה את כל הענף חוזר למציאות.
דבר נפגע המטרו:
אז הוזילו ועדיין אנו משלמים הרבה מעבר למה שאנו היינו משלמים אם נניח היה יבואן נוסף לBMW (אני לא לוקח בחשבון את המסוי שזו סאגה אחרת).
אבל כאמור בשוק "מצומצם" כמו שלנו בו המדינה מגינה על היבואנים למה שיאפשרו לנו להנות מתחרות אמיתית ולרכוש את הBMW שלנו בסוכנות בראמאללה או עמאן או קהיר (מיסוי זה מיסוי).
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
יותר שורות במפרט זה לא מה שעושה אופנוע.
הבימר הוא אופנוע טוב, אך די משעמם. טווין מקבילי במיטבו, עושה אסוציאציות להונדה CBF500 משודרג.
כך לפחות הרגיש עבורי ה-F800ST ממודל 07'.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
משום מה המגזינים בארץ ובעולם הכניסו פעם לראש של כולם שטווין מקבילי זה משעמם, אישית לא מצאתי שום שיעמום בסופר טנרה 750 או בוורסיס 650, בשניהם היה מומנט שמתחיל מנמוך וסאונד לא רע בכלל.
היום אגב אף אחד לא חוזר על השטות הזאת.
רכבתי על ורסיס, CBF500 (הישן), ה-500-ים של הונדה (חדשים),KLE,F800ST GS500 ו-GPX250.
פרט ל-GPX - הם כולם היו משעמים. צפויים מדי, עם ויברציה דומה (ולא ממש נעימה) בסל"ד גבוה, צליל דומה (בלי הפעימות הלא סדירות של הוי-טווין, ובלי היבבה של ה-4 בשורה). מנועים בסדר גמור - אבל רחוקים מהדוקאטי או מהבנדיט 1200 שלי מבחינת ה"רגש" שהם מעוררים.
דווקא ה-GPX, למרות הצליל המבאס שלו בסרק, נשמע ומרגיש כיפי ברגע שפותחים לו ת'שושנה. אבל זה מנוע שנבנה מלכתחילה לחיות בסל"ד גבוה ולהרגיש ספורטיבי, בשונה מהאולארונדרים שציינתי.
רכבתי גם על XSR700, שאמור להיות מעניין יותר. בפועל - הרושם שלי ממנו היה של אופנוע חלק למשעי (לפחות בסל"ד בינוני-פלוס), שהחלפת הילוכים בו משפיעה רק על מצב מחט הסל"ד, ולא על הצליל או על הדחף שהוא מייצר. תחושת ה"משעמם" הייתה חזקה במיוחד, משום שעליתי עליו מיד אחרי שירדתי ממונסטר 821...
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
קשה לי להאמין.
הכי רחוק שהלכו עם "לשנות את זה" - אלה ימאהה עם הקראנק 270 מעלות שלהם ב-TDM.
גם ה-TDM לא היה להיט (רכבתי על ה-850). KLE מגודל.
דווקא את הסופר-טנרה 750 ממש אהבתי. עדיין מרייר עליו, והייתי רוצה אחד כזה בחניה כשיהיה אספנות.
אולי יש כאן אלמנט של התאמה בין תצורת המנוע לייעוד...
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
והבמוו גם מאוד מיוחד במנוע שלו הוא קראנק 360
הוא ממש לא מתנהג כמו השאר שרשמתה
לטעמי הוא צפוי (כמו כל במוו כולל רכב גרמני), הוא חלק והוא נוסע ומפנק.
מצד שני לא תגיד שהוא חלש
Matan27
פעם רכבתה על הבמוו או האפריליאה או הדוקאטי?
לפי מה שאתה אומר ממש לא...
האסוי לא מתקרב לאף אחד מאלה לא בכוח לא במתלים, לא באבזור ולא בשום דבר.
האסוי הוא אופנוע יפני טיפוסי, זה כלי בן 20 שנה או יותר שעובר כל מיני שדרוגים בדרך.
אם תשווה אסוי חדש ל2002 לא תראה הרבה הבדלים.
רוצה דוגמאות של דברים קטנים של ה800 כמו ברקסים ברמבו
Abs 8 של בוש
למי יש כזה ביפנים? אר 1 2017 עם כזה
הבמוו מ2006 עם כזה
מערכת קאנבאס מלאה, אין ליפנים כלל
שילדה מעולה של אפריליאה,
דברים קטנים כמו לדוגמא אין פיוזים בכל האופנוע
וינקרים שמכבים עצמם
או דבר פשוט כמו עבודה בלי wasted spark
טיפולים הרבה יותר מרווחים ונוחים וזולים בהרבה
אפילו שזה דגם כניסה זה עדיין דגם שמשקף את מה שהחברה יודעת ליצר.
Sent from my PRO 6 using Tapatalk
נערך לאחרונה על ידי strelok89; 16-10-2017 בשעה 22:19.
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
שיבושם להם. שורה תחתונה מה אתה מרגיש, ובמבחן ראש בראש אני מבטיח לך שלא היו מוצאים יותר מדיי הבדלים.
אני מת על הקביעות. אם אני אומר שבעבר רציתי לרכוש F800R ובאופן כללי אני אוהב את הכלי (יותר את הדור הקודם אגב)
אז סביר להניח שלפחות עשיתי נסיעת מבחן, או שתיים.
בשורה התחתונה מבלי להכנס לפרטים. לF800R בשנת 2017 אין זכות קיום, בטח לא בישראל.
שידחפו בו מצדי את כל מכלולי העולם. בסוף מדובר על אופנוע נייקד בינוני, עם מנוע ישן ומחיר מופרז.
בוא נשאל שאלה כזאת- לפני ההוזלה של הבימר מטרו הורידו את מחיר הMT10 ל90 אלף ש"ח. כלומר על הנייר 5 אלף הפרידו
בין ה800 לMT10. בוא תגיד לי שהיית קונה את הבימר במחיר הזה כשיש לך כל כך הרבה כלים מעולים.
זה אז. היום ב70 אלף ש"ח המחיר יותר הגיוני. עם זאת עדיין הציבור יעדיף לשים עוד 5 אלף ולקבל 09 חדש. או לחסוך כמה אלפים ולקבל
Z900, דיוק 690 R (!)...יודע מה? אפילו את המונסטר החדש.///
בקיצור- לא תמיד רשימת המכלולים מנצחת.