עמוד 2 מתוך 6 ראשוןראשון 1234 ... אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 78

אשכול: ב.מ.וו: מחירו של ה-F800R יורד ב-14 אלף ש"ח

  1. #16
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    60
    למה לא לחלוק איתנו את שם הסוכנות כדי שאנשים לא יכוו ממנה?

  2. #17
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי tanin צפיה בהודעה
    תיקון.. sv לא מוגבל זה 46. ועדיין התמורה הכי טובה לכסף בארץ
    תשמע גם סקס אנאלי זה תמיד עובד ,ואחלה תמורה מאוד קל למצוא מתאים ל2 המינים .
    עדיין השיטה הרגילה בסוף עובד טוב יותר אפילו שיקרה יותר
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  3. #18
    ציטוט נכתב במקור על ידי gal.l צפיה בהודעה
    למה לא לחלוק איתנו את שם הסוכנות כדי שאנשים לא יכוו ממנה?
    כי הוא הודה בטעותו ומבחינתי זה סוגר את העניין.
    הסיפור שהבאתי לא היה בשביל להכפיש סוכנות, אלא בשביל להראות שצריך להתווכח ולגרום להם להודות בטעות שלהם... גם אם המחיר עצמו של הכלי לא ירד למחיר ריאלי.

  4. #19
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    חגיגות החורף מתחילות, מי יבכה, מי יזכה, ולמי אין תקציב לקנות משחקים...

    שחקנים חדשים בזירה, הכפר הגלובלי הצטמצם עוד, כולם רוצים למכור לשוק קטן, יש אינטרנט,
    אי ביי, ונסיעות לחו"ל, הלקוחות כבר לא שבויים של אף אחד...

    המחירים ירדו על אפם וחמתם של היבואנים, מחירי הטיפולים והחלפים ירדו, כי למרות הכל יש שוק
    חופשי, קהל הלקוחות השתנה הוא כבר לא תמיד פראייר, הוא מודע למה שקורה סביבו, הוא רציני,
    דעתן, אי אפשר למרוח אותו יותר.

    מי שלא ידע לשחק לפי הכללים החדשים, ימצא עצמו מהר מדי בחוץ, אימפריות נפלו, אז לא לעולם
    חוסן.

    דווקא אלה שיהיו גמישים במחשבה, בשירות, במחירים, בהוגנות ובמקצועיות ישרדו, האחרים יגרשו
    זבובים.
    הכל נכון.
    רק שאת כברת הדרך הבאה בעלויות לא ניתן יהיה לעשות לעולם כל עוד נהיה מדינה קטנה שכולה כשל שוק אחד גדול.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Biker boyz צפיה בהודעה
    כי הוא הודה בטעותו ומבחינתי זה סוגר את העניין.
    הסיפור שהבאתי לא היה בשביל להכפיש סוכנות, אלא בשביל להראות שצריך להתווכח ולגרום להם להודות בטעות שלהם... גם אם המחיר עצמו של הכלי לא ירד למחיר ריאלי.
    תשובתך מרגיזה. אתה העמדת אותו במקומו.
    את ההדיוט הבא שיעבור אצלו בסוכנות הוא ישחיל מבלי למצמץ. וכאן אתה עושה לנו שירות דב. ולמה אתה בטח שואל...
    בצעדי הראשונים בעולם של שני גלגלים השחילו אותי פעמיים. בשני המקרים בסוכנות תיווך. בפעם הראשונה מכרו לי XT 500 שמספר השלדה והמנוע היו הדברים היחידים הראויים בו. מכרו לי אופנוע מסכן חיים. בפעם השנייה מכרו לי DR 600 עם נשם פרוץ בתיבת המנוע.
    העובדה שלא ריפו את ידיי עומדת לזכותי. אני כאן אתכם אל אף שחטפתי סטירות מצלצלות מאנשי הענף בתחילת דרכי. אני מניח שיש רבים אחרים שבחרו לא להמשיך לרכב. חבל.

    איללכא...וסוכות שמח

  5. #20
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    255
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    עם כל הכבוד לSV הוא לא בליגה של הF800
    אם כבר הדיוק 690,שיבר המונסטר זה המתחרים שלו .
    עדיין- כל אלו שהזכרת בהשוואה של עלות תועלת לא יצדיקו את ההפרש.
    בסוף באף אחד מהכלים הללו לא מדובר בפאר היצירה, או בכלי הדגל של היצרן. מדובר בגרסאות
    נישה זולות שנועדו לקהל צעיר. אז אם אנחנו מבינים שחוץ מהסמל, אנחנו לא מקבלים את התמורה
    המצופה מהמותג (במחירים בארץ) בהיבטים של טכנולוגיה וקדמה אז בוא נדבר דוגרי. מדובר בכלים
    פשוטים יחסית, שנעשו בהם אי אלו עיגולי פינות וחיתוכים על מנת שיתרימו לתקציב של צעירים בחו"ל-
    בארץ מה לעשות הדבר לא כך.

    אז נקנה SV חדש. נאבזר אותו במתלים איכותים, מערכת פליטה, מחשב, ועד אי אלו אביזרים ומותרות והגענו
    ל55 אלף ש"ח- עדיין 15 פחות מהמתחרים לפני הוצאות נלוות...

    עופר אבניר הרימו את הכפפה ונתנו איתה סטירה בפנים לכל היבואנים שעכשיו רצים סביב הזנב של עצמם, וזאת
    התוצאה- אז בוא נמשיך עם המגמה הזאת ונראה את כל הענף חוזר למציאות.

  6. #21
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    דבר נפגע המטרו:
    אז הוזילו ועדיין אנו משלמים הרבה מעבר למה שאנו היינו משלמים אם נניח היה יבואן נוסף לBMW (אני לא לוקח בחשבון את המסוי שזו סאגה אחרת).
    אבל כאמור בשוק "מצומצם" כמו שלנו בו המדינה מגינה על היבואנים למה שיאפשרו לנו להנות מתחרות אמיתית ולרכוש את הBMW שלנו בסוכנות בראמאללה או עמאן או קהיר (מיסוי זה מיסוי).

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    ציטוט נכתב במקור על ידי matan27 צפיה בהודעה
    עדיין- כל אלו שהזכרת בהשוואה של עלות תועלת לא יצדיקו את ההפרש.
    בסוף באף אחד מהכלים הללו לא מדובר בפאר היצירה, או בכלי הדגל של היצרן. מדובר בגרסאות
    נישה זולות שנועדו לקהל צעיר. אז אם אנחנו מבינים שחוץ מהסמל, אנחנו לא מקבלים את התמורה
    המצופה מהמותג (במחירים בארץ) בהיבטים של טכנולוגיה וקדמה אז בוא נדבר דוגרי. מדובר בכלים
    פשוטים יחסית, שנעשו בהם אי אלו עיגולי פינות וחיתוכים על מנת שיתרימו לתקציב של צעירים בחו"ל-
    בארץ מה לעשות הדבר לא כך.

    אז נקנה SV חדש. נאבזר אותו במתלים איכותים, מערכת פליטה, מחשב, ועד אי אלו אביזרים ומותרות והגענו
    ל55 אלף ש"ח- עדיין 15 פחות מהמתחרים לפני הוצאות נלוות...

    עופר אבניר הרימו את הכפפה ונתנו איתה סטירה בפנים לכל היבואנים שעכשיו רצים סביב הזנב של עצמם, וזאת
    התוצאה- אז בוא נמשיך עם המגמה הזאת ונראה את כל הענף חוזר למציאות.
    כבודו של הSV במקומו מונח, באמת אופנוע אגדה לאורך השנים, כלי תחבורה מעולה אבל... איפה הוא ואיפה הבימר, תעבור על המכלולים והמפרטים שורה אחרי שורה, תגלה שבבימר יש הרבה יותר שורות.

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    יותר שורות במפרט זה לא מה שעושה אופנוע.
    הבימר הוא אופנוע טוב, אך די משעמם. טווין מקבילי במיטבו, עושה אסוציאציות להונדה CBF500 משודרג.
    כך לפחות הרגיש עבורי ה-F800ST ממודל 07'.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    משום מה המגזינים בארץ ובעולם הכניסו פעם לראש של כולם שטווין מקבילי זה משעמם, אישית לא מצאתי שום שיעמום בסופר טנרה 750 או בוורסיס 650, בשניהם היה מומנט שמתחיל מנמוך וסאונד לא רע בכלל.
    היום אגב אף אחד לא חוזר על השטות הזאת.

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    משום מה המגזינים בארץ ובעולם הכניסו פעם לראש של כולם שטווין מקבילי זה משעמם, אישית לא מצאתי שום שיעמום בסופר טנרה 750 או בוורסיס 650, בשניהם היה מומנט שמתחיל מנמוך וסאונד לא רע בכלל.
    היום אגב אף אחד לא חוזר על השטות הזאת.
    רכבתי על ורסיס, CBF500 (הישן), ה-500-ים של הונדה (חדשים),KLE,F800ST GS500 ו-GPX250.
    פרט ל-GPX - הם כולם היו משעמים. צפויים מדי, עם ויברציה דומה (ולא ממש נעימה) בסל"ד גבוה, צליל דומה (בלי הפעימות הלא סדירות של הוי-טווין, ובלי היבבה של ה-4 בשורה). מנועים בסדר גמור - אבל רחוקים מהדוקאטי או מהבנדיט 1200 שלי מבחינת ה"רגש" שהם מעוררים.
    דווקא ה-GPX, למרות הצליל המבאס שלו בסרק, נשמע ומרגיש כיפי ברגע שפותחים לו ת'שושנה. אבל זה מנוע שנבנה מלכתחילה לחיות בסל"ד גבוה ולהרגיש ספורטיבי, בשונה מהאולארונדרים שציינתי.
    רכבתי גם על XSR700, שאמור להיות מעניין יותר. בפועל - הרושם שלי ממנו היה של אופנוע חלק למשעי (לפחות בסל"ד בינוני-פלוס), שהחלפת הילוכים בו משפיעה רק על מצב מחט הסל"ד, ולא על הצליל או על הדחף שהוא מייצר. תחושת ה"משעמם" הייתה חזקה במיוחד, משום שעליתי עליו מיד אחרי שירדתי ממונסטר 821...
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  11. #26
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    משום מה המגזינים בארץ ובעולם הכניסו פעם לראש של כולם שטווין מקבילי זה משעמם
    אני מעריך שזה הולך להשתנות עם ה790 החדש שKTM מוציאה בנובמבר הקרוב
    מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
    שוקן 16 תל אביב

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    אני מעריך שזה הולך להשתנות עם ה790 החדש שKTM מוציאה בנובמבר הקרוב
    קשה לי להאמין.
    הכי רחוק שהלכו עם "לשנות את זה" - אלה ימאהה עם הקראנק 270 מעלות שלהם ב-TDM.
    גם ה-TDM לא היה להיט (רכבתי על ה-850). KLE מגודל.
    דווקא את הסופר-טנרה 750 ממש אהבתי. עדיין מרייר עליו, והייתי רוצה אחד כזה בחניה כשיהיה אספנות.
    אולי יש כאן אלמנט של התאמה בין תצורת המנוע לייעוד...
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    רכבתי על ורסיס, CBF500 (הישן), ה-500-ים של הונדה (חדשים),KLE,F800ST GS500 ו-GPX250.
    פרט ל-GPX - הם כולם היו משעמים. צפויים מדי, עם ויברציה דומה (ולא ממש נעימה) בסל"ד גבוה, צליל דומה (בלי הפעימות הלא סדירות של הוי-טווין, ובלי היבבה של ה-4 בשורה). מנועים בסדר גמור - אבל רחוקים מהדוקאטי או מהבנדיט 1200 שלי מבחינת ה"רגש" שהם מעוררים.
    דווקא ה-GPX, למרות הצליל המבאס שלו בסרק, נשמע ומרגיש כיפי ברגע שפותחים לו ת'שושנה. אבל זה מנוע שנבנה מלכתחילה לחיות בסל"ד גבוה ולהרגיש ספורטיבי, בשונה מהאולארונדרים שציינתי.
    רכבתי גם על XSR700, שאמור להיות מעניין יותר. בפועל - הרושם שלי ממנו היה של אופנוע חלק למשעי (לפחות בסל"ד בינוני-פלוס), שהחלפת הילוכים בו משפיעה רק על מצב מחט הסל"ד, ולא על הצליל או על הדחף שהוא מייצר. תחושת ה"משעמם" הייתה חזקה במיוחד, משום שעליתי עליו מיד אחרי שירדתי ממונסטר 821...
    ומצד שני יש אופנועים עם מנוע "לא משעמם" שמשעממים, זה לא תצורת המנוע אלה איך ולמה כיוונו אותו.

    לגבי הקטמ עם מנוע טווין מקבילי, אחד כזה כבר נראה ברחובות אוסטריה, הבעיה היא שהוא לא דומה לאבטיפוס שהוצג.

  14. #29
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    קשה לי להאמין.
    הכי רחוק שהלכו עם "לשנות את זה" - אלה ימאהה עם הקראנק 270 מעלות שלהם ב-TDM.
    גם ה-TDM לא היה להיט (רכבתי על ה-850). KLE מגודל.
    דווקא את הסופר-טנרה 750 ממש אהבתי. עדיין מרייר עליו, והייתי רוצה אחד כזה בחניה כשיהיה אספנות.
    אולי יש כאן אלמנט של התאמה בין תצורת המנוע לייעוד...
    והבמוו גם מאוד מיוחד במנוע שלו הוא קראנק 360
    הוא ממש לא מתנהג כמו השאר שרשמתה

    לטעמי הוא צפוי (כמו כל במוו כולל רכב גרמני), הוא חלק והוא נוסע ומפנק.
    מצד שני לא תגיד שהוא חלש

    Matan27
    פעם רכבתה על הבמוו או האפריליאה או הדוקאטי?
    לפי מה שאתה אומר ממש לא...
    האסוי לא מתקרב לאף אחד מאלה לא בכוח לא במתלים, לא באבזור ולא בשום דבר.
    האסוי הוא אופנוע יפני טיפוסי, זה כלי בן 20 שנה או יותר שעובר כל מיני שדרוגים בדרך.

    אם תשווה אסוי חדש ל2002 לא תראה הרבה הבדלים.
    רוצה דוגמאות של דברים קטנים של ה800 כמו ברקסים ברמבו
    Abs 8 של בוש
    למי יש כזה ביפנים? אר 1 2017 עם כזה
    הבמוו מ2006 עם כזה
    מערכת קאנבאס מלאה, אין ליפנים כלל

    שילדה מעולה של אפריליאה,
    דברים קטנים כמו לדוגמא אין פיוזים בכל האופנוע
    וינקרים שמכבים עצמם
    או דבר פשוט כמו עבודה בלי wasted spark

    טיפולים הרבה יותר מרווחים ונוחים וזולים בהרבה

    אפילו שזה דגם כניסה זה עדיין דגם שמשקף את מה שהחברה יודעת ליצר.




    Sent from my PRO 6 using Tapatalk
    נערך לאחרונה על ידי strelok89; 16-10-2017 בשעה 22:19.
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  15. #30
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    255
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yigal צפיה בהודעה
    כבודו של הSV במקומו מונח, באמת אופנוע אגדה לאורך השנים, כלי תחבורה מעולה אבל... איפה הוא ואיפה הבימר, תעבור על המכלולים והמפרטים שורה אחרי שורה, תגלה שבבימר יש הרבה יותר שורות.
    שיבושם להם. שורה תחתונה מה אתה מרגיש, ובמבחן ראש בראש אני מבטיח לך שלא היו מוצאים יותר מדיי הבדלים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    והבמוו גם מאוד מיוחד במנוע שלו הוא קראנק 360
    הוא ממש לא מתנהג כמו השאר שרשמתה

    לטעמי הוא צפוי (כמו כל במוו כולל רכב גרמני), הוא חלק והוא נוסע ומפנק.
    מצד שני לא תגיד שהוא חלש

    Matan27
    פעם רכבתה על הבמוו או האפריליאה או הדוקאטי?
    לפי מה שאתה אומר ממש לא...
    האסוי לא מתקרב לאף אחד מאלה לא בכוח לא במתלים, לא באבזור ולא בשום דבר.
    האסוי הוא אופנוע יפני טיפוסי, זה כלי בן 20 שנה או יותר שעובר כל מיני שדרוגים בדרך.

    אם תשווה אסוי חדש ל2002 לא תראה הרבה הבדלים.
    רוצה דוגמאות של דברים קטנים של ה800 כמו ברקסים ברמבו
    Abs 8 של בוש
    למי יש כזה ביפנים? אר 1 2017 עם כזה
    הבמוו מ2006 עם כזה
    מערכת קאנבאס מלאה, אין ליפנים כלל

    שילדה מעולה של אפריליאה,
    דברים קטנים כמו לדוגמא אין פיוזים בכל האופנוע
    וינקרים שמכבים עצמם
    או דבר פשוט כמו עבודה בלי wasted spark

    טיפולים הרבה יותר מרווחים ונוחים וזולים בהרבה

    אפילו שזה דגם כניסה זה עדיין דגם שמשקף את מה שהחברה יודעת ליצר.




    Sent from my PRO 6 using Tapatalk
    אני מת על הקביעות. אם אני אומר שבעבר רציתי לרכוש F800R ובאופן כללי אני אוהב את הכלי (יותר את הדור הקודם אגב)
    אז סביר להניח שלפחות עשיתי נסיעת מבחן, או שתיים.

    בשורה התחתונה מבלי להכנס לפרטים. לF800R בשנת 2017 אין זכות קיום, בטח לא בישראל.
    שידחפו בו מצדי את כל מכלולי העולם. בסוף מדובר על אופנוע נייקד בינוני, עם מנוע ישן ומחיר מופרז.

    בוא נשאל שאלה כזאת- לפני ההוזלה של הבימר מטרו הורידו את מחיר הMT10 ל90 אלף ש"ח. כלומר על הנייר 5 אלף הפרידו
    בין ה800 לMT10. בוא תגיד לי שהיית קונה את הבימר במחיר הזה כשיש לך כל כך הרבה כלים מעולים.

    זה אז. היום ב70 אלף ש"ח המחיר יותר הגיוני. עם זאת עדיין הציבור יעדיף לשים עוד 5 אלף ולקבל 09 חדש. או לחסוך כמה אלפים ולקבל
    Z900, דיוק 690 R (!)...יודע מה? אפילו את המונסטר החדש.///

    בקיצור- לא תמיד רשימת המכלולים מנצחת.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 23-07-2017, 16:15
  2. המחיר של הב.מ.וו S1000R יורד ל-104 אלף ש"ח!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 13-04-2017, 20:11
  3. (כ"ע) מובי מד דלק יורד ועולה באמצע הנסיעה
    על ידי מובי08 בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 12-10-2016, 11:35
  4. ספידומטר לא יורד מ-40 קמ"ש - ג'וירייד 125
    על ידי shaymoto בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 17-09-2016, 03:40
  5. Bmw f800r במחיר של 24,000.
    על ידי ItayK בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 01-11-2015, 18:14

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO