עמוד 3 מתוך 6 ראשוןראשון 12345 ... אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 78

אשכול: ב.מ.וו: מחירו של ה-F800R יורד ב-14 אלף ש"ח

  1. #31
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    כלי הרכב בכלל והאופנועים בפרט הולכים לקבל בשנים הבאות את הכאפה של החיים שלהם.

    תקנות זיהום האוויר, הירוקים, הפוליטיקלי-קורקט ושאר ירקות מסרסים חונקים את המנועים והאופנועים.

    הוצאת מנועי הבערה הפנימית אל מחוץ לחוק באירופה תיסחף אחריה את שאר העולם.

    רוב היצרניים ימשכו עד לרגע האחרון מנועים קיימים חנוקים ומסורסים ויפתחו מנועים חשמל ומימן.

    שנות ה-50-70 בארה"ב שבהם בנו מפלצות נהיגה מעניינות הפכו להיסטוריה ואספנות.

    אופנוע יעיל מרובה בקרות שקט ואנמי יהיה דומה לחברו ללא קשר לתצורת המנוע שלו והדבר
    היחידי שיבדיל בסופו של דבר בין אופנוע לאופנוע הוא הסמל של מיכל הדלק.

    כשמגדלים אותך בתוך קובייה ואוסרים עליך להיות שונה כולם יהיו בסוף מרובעים.

    הטכנולוגיה דומה המכלולים דומים נישאר רק העיצוב והנפח, למה אף אחד לא חושד ביאבוסה שהוא
    אופנוע משעמם, הבימר GS1200 בעדריו מדהים?

    הרוכב יכול להתאים כלי לאופי הרכיבה שלו, לסגנון שלו, לפוזה. אבל בסופו של יום בארץ בה כל
    אחד יכול להחזיק אופנוע אחד ואולי גם רכב משומש (אני מדבר על רוב הרוכבים). הצורך גובר על הרגש
    ההוצאות מרסנות את החשק, ואנחנו בתרבות העדר רוכבים על הכלי הכי פרקטי ומשעמם.

    תחלס מה עדיף עדיף בפקק בכניסה לאיילון תלתנוע, קטנוע, הונדה גולדווינג, דוקאטי מולטיסטרדה, או זירו?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #32
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    כלי הרכב בכלל והאופנועים בפרט הולכים לקבל בשנים הבאות את הכאפה של החיים שלהם.

    תקנות זיהום האוויר, הירוקים, הפוליטיקלי-קורקט ושאר ירקות מסרסים חונקים את המנועים והאופנועים.

    הוצאת מנועי הבערה הפנימית אל מחוץ לחוק באירופה תיסחף אחריה את שאר העולם.

    רוב היצרניים ימשכו עד לרגע האחרון מנועים קיימים חנוקים ומסורסים ויפתחו מנועים חשמל ומימן.

    שנות ה-50-70 בארה"ב שבהם בנו מפלצות נהיגה מעניינות הפכו להיסטוריה ואספנות.

    אופנוע יעיל מרובה בקרות שקט ואנמי יהיה דומה לחברו ללא קשר לתצורת המנוע שלו והדבר
    היחידי שיבדיל בסופו של דבר בין אופנוע לאופנוע הוא הסמל של מיכל הדלק.

    כשמגדלים אותך בתוך קובייה ואוסרים עליך להיות שונה כולם יהיו בסוף מרובעים.

    הטכנולוגיה דומה המכלולים דומים נישאר רק העיצוב והנפח, למה אף אחד לא חושד ביאבוסה שהוא
    אופנוע משעמם, הבימר GS1200 בעדריו מדהים?

    הרוכב יכול להתאים כלי לאופי הרכיבה שלו, לסגנון שלו, לפוזה. אבל בסופו של יום בארץ בה כל
    אחד יכול להחזיק אופנוע אחד ואולי גם רכב משומש (אני מדבר על רוב הרוכבים). הצורך גובר על הרגש
    ההוצאות מרסנות את החשק, ואנחנו בתרבות העדר רוכבים על הכלי הכי פרקטי ומשעמם.

    תחלס מה עדיף עדיף בפקק בכניסה לאיילון תלתנוע, קטנוע, הונדה גולדווינג, דוקאטי מולטיסטרדה, או זירו?
    אני רואה את העתיד קצת אחרת, האיחוד האירופי חורק ותסיסה בקרב תושביו מורגשת, המפלגות הימניות שתוספות תאוצה ביבשת אומנם בעד איכות הסביבה אבל לא בכל מחיר
    במיוחד אם זה יפגע בכלכלה (וזה פוגע).
    נכון להיום יש הרבה הצהרות בלי שום גיבוי לגבי הפסקת יצור מנוע הבערה הפנימית באירופה.
    אירופה כבר עכשיו לא עומדת ביעדים שנקבעו לפני 10 שנים למה שזה ישתנה בקרוב?

    אלטרנטיבה למנוע בעירה פנימית תצליח רק ע"י כוחות השוק החופשי ולא ע"י הגבלות והטבות של הממשלות.
    בארצות הברית היצרנים עברו למנועים קטנים יותר בגלל עליית מחירי הדלק והדרישה של הציבור

  3. #33
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אני רואה את העתיד קצת אחרת, האיחוד האירופי חורק ותסיסה בקרב תושביו מורגשת, המפלגות הימניות שתוספות תאוצה ביבשת אומנם בעד איכות הסביבה אבל לא בכל מחיר
    במיוחד אם זה יפגע בכלכלה (וזה פוגע).
    נכון להיום יש הרבה הצהרות בלי שום גיבוי לגבי הפסקת יצור מנוע הבערה הפנימית באירופה.
    אירופה כבר עכשיו לא עומדת ביעדים שנקבעו לפני 10 שנים למה שזה ישתנה בקרוב?

    אלטרנטיבה למנוע בעירה פנימית תצליח רק ע"י כוחות השוק החופשי ולא ע"י הגבלות והטבות של הממשלות.
    בארצות הברית היצרנים עברו למנועים קטנים יותר בגלל עליית מחירי הדלק והדרישה של הציבור
    נכון, אבל עם חרב כזו שמונפת באוויר אף יצרן לא יסתכן וישקיע בפיתוח של מנוע חדש תוך סכנה שהמנוע העתידי
    עלול להיות אסור בשימוש.

    כך שבפועל מנועים שיפתחו עד נק' מסוימת ימשיכו הרבה מעבר.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #34
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    נכון, אבל עם חרב כזו שמונפת באוויר אף יצרן לא יסתכן וישקיע בפיתוח של מנוע חדש תוך סכנה שהמנוע העתידי
    עלול להיות אסור בשימוש.

    כך שבפועל מנועים שיפתחו עד נק' מסוימת ימשיכו הרבה מעבר.
    אתה באמת רואה את מנועי הבעירה הפנימית נזרקים לפח ההיסטוריה בטווח זמן נראה לעין?
    אפילו רכבים היברידים הם עדיין לא הרוב. גם אם תוסיף עליהם רכבים חשמליים.
    מנועי בעירה פנימית הם כרגע האפשרות היחידה הסבירה. וזה לא שהם ממש מוצלחים. נצילות נמוכה וזיהום אויר הופכים אותם לבלתי נסבלים לטווח הארוך.

    בכל מקרה, מצד אחד אתה טוען שאף יצרן לא יסתכן בפיתוח מנוע חדש ומנגד אתה טוען שזה לא משנה כי עם הבקרות והרגולציה כל המנועים והאופנועים יהיו קופי פייסט. נו, באמת.
    ואם הדוגמא היא מכוניות אמריקאיות משנות החמישים עד שנות השבעים של המאה שעברה. עם הנוסטלגיה והעובדה שהן וינטג' איני מתווכח אבל בוא נזכור שהרכבים האלה היו פח אשפה דינמי באופן אבסולוטי גם ביחס לטכנולוגיה שהייתה זמינה בשנים הללו.

    איללכא...ועוד שנים נסובב מצערת שתשפוך דלק לתא הבעירה

  5. #35
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    נראה לי ( לא בדוק או מבוסס על נתונים) שעיקר ההברידיות נרכשות על ידי חברות ליסינג והשכרה לטובת ציי רכב.
    היו לנו ( דרך העבודה) הונדה ג'אז הייבריד הונדה פורסייט הברידית ולשמחתי ( המערכת ההברידית בהונדה הייתה גרועה ואפילו מסוכנת ) וכיום טויוטא אוריוס שאני חייב לציין שהיא מפתיעה לטובה.
    אני מאוד מקווה שנישאר עם כלי רכב מונעי בעירה פנימית למרות שלעיתים הנסיעה החרישית כאשר רק המנוע החשמלי עובד היא נחמדה ( חניון סופר או תנאים מסויימים בכביש).



    Sent from my LG-H870DS using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  6. #36
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    Toyota Mirai נמכרת כבר מזמן,יכל להיות האתיד כבר ...אבל זה לא הנושא BMW F800

  7. #37
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    320
    ציטוט נכתב במקור על ידי נעם 1 צפיה בהודעה
    אתה באמת רואה את מנועי הבעירה הפנימית נזרקים לפח ההיסטוריה בטווח זמן נראה לעין?
    אפילו רכבים היברידים הם עדיין לא הרוב. גם אם תוסיף עליהם רכבים חשמליים.
    מנועי בעירה פנימית הם כרגע האפשרות היחידה הסבירה. וזה לא שהם ממש מוצלחים. נצילות נמוכה וזיהום אויר הופכים אותם לבלתי נסבלים לטווח הארוך.

    בכל מקרה, מצד אחד אתה טוען שאף יצרן לא יסתכן בפיתוח מנוע חדש ומנגד אתה טוען שזה לא משנה כי עם הבקרות והרגולציה כל המנועים והאופנועים יהיו קופי פייסט. נו, באמת.
    ואם הדוגמא היא מכוניות אמריקאיות משנות החמישים עד שנות השבעים של המאה שעברה. עם הנוסטלגיה והעובדה שהן וינטג' איני מתווכח אבל בוא נזכור שהרכבים האלה היו פח אשפה דינמי באופן אבסולוטי גם ביחס לטכנולוגיה שהייתה זמינה בשנים הללו.

    איללכא...ועוד שנים נסובב מצערת שתשפוך דלק לתא הבעירה
    כן, אפילו לא צריך את האכיפה של תקני זיהום האויר למרות שאני בעד, פשוט מאוד ההתקדמות הטכנולוגית ביחד עם כוחות השוק יעשו את שלהם,
    ולא תהיה שום הצדקה כלכלית להחזיק רכב עם מנוע בעירה פנימית.
    תדלוק לעומת טעינה יקר פי 10, ובמקרה של רוכשי הטסלה S עד לפני מספר חחודשים הטעינה היא חינם לכל חיי הרכב (מדובר על אורך חיים של 750000 ק"מ, באופנוע אני מניח שהיחס ישמר או אפילו גדול יותר ) .
    הוצאות תחזוקה הרבה יותר קטנות ברכב חשמלי ובמיוחד באופנועים עם מנועים מרובי הסל"ד והשחיקה בהתאם. הפשוטת המכנית והוצאות השוטפות על אנרגיה מכריעות כל רכישה עם השענות על שיקולים כלכליים.

  8. #38
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי levil צפיה בהודעה
    כן, אפילו לא צריך את האכיפה של תקני זיהום האויר למרות שאני בעד, פשוט מאוד ההתקדמות הטכנולוגית ביחד עם כוחות השוק יעשו את שלהם,
    ולא תהיה שום הצדקה כלכלית להחזיק רכב עם מנוע בעירה פנימית.
    תדלוק לעומת טעינה יקר פי 10, ובמקרה של רוכשי הטסלה S עד לפני מספר חחודשים הטעינה היא חינם לכל חיי הרכב (מדובר על אורך חיים של 750000 ק"מ, באופנוע אני מניח שהיחס ישמר או אפילו גדול יותר ) .
    הוצאות תחזוקה הרבה יותר קטנות ברכב חשמלי ובמיוחד באופנועים עם מנועים מרובי הסל"ד והשחיקה בהתאם. הפשוטת המכנית והוצאות השוטפות על אנרגיה מכריעות כל רכישה עם השענות על שיקולים כלכליים.
    כל הנתונים מראים שבשוק חופשי נכון להיום טסלה כמעט ולא הייתה נמכרת, במדינות שהיא נמכרת יש התערבות ממשלתית חזקה כמו הורדת מיסים, עמדות טעינה חינם וחניה חינם במרכזי הערים.

    טסלה עצמה לא מרויחה נכון להיום שקל אחד, עלות יצור הרכב היא מחירו לציבור.
    המפעל הענק שהיא פתחה לא מצליח לתפקד והרכבים עדיין נבנים ברובם בעבודת יד.

    ברגע שטסלה תעלה מחיר וההטבות מהממשלות יעלמו כך גם הרכב החשמלי.
    אבל מה שיקרה הוא שהרכב החשמלי לא השתלם כלכלית אבל יחייבו אותך לקנות כזה ע"י רגולציה.
    בגרמניה על כל ליטר יש 70 סנט מס לא צריך להיות גאון מה יקרה שההכנסות מהמס הזה יעלמו, כבר עכשיו מדברים על המונפול של אגאסי שזה שקע נפרד להטענה שבו החשמל ימוסה בצורה שונה מהחשמל בבית.

  9. #39
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    ציטוט נכתב במקור על ידי levil צפיה בהודעה
    כן, אפילו לא צריך את האכיפה של תקני זיהום האויר למרות שאני בעד, פשוט מאוד ההתקדמות הטכנולוגית ביחד עם כוחות השוק יעשו את שלהם,
    ולא תהיה שום הצדקה כלכלית להחזיק רכב עם מנוע בעירה פנימית.
    תדלוק לעומת טעינה יקר פי 10, ובמקרה של רוכשי הטסלה S עד לפני מספר חחודשים הטעינה היא חינם לכל חיי הרכב (מדובר על אורך חיים של 750000 ק"מ, באופנוע אני מניח שהיחס ישמר או אפילו גדול יותר ) .
    הוצאות תחזוקה הרבה יותר קטנות ברכב חשמלי ובמיוחד באופנועים עם מנועים מרובי הסל"ד והשחיקה בהתאם. הפשוטת המכנית והוצאות השוטפות על אנרגיה מכריעות כל רכישה עם השענות על שיקולים כלכליים.
    טסלה זה כמו חיפושית, רכב לכל פועל.
    קיבולת הסוללה קטנה מדי ובהתאם טווח השימוש. מהירות הטעינה גם היא עדיין לא טובה מספיק. שקלתי בזמנו להחליף את הטרנסאלפ בזירו בדיוק בגלל אותם שיקולים כלכליים שאתה מדבר עליהם ואז הבנתי שבאופן השימוש שלי באופנוע הייתי מתעסק כל היום בכמה סוללה נותרה לי ובאם אצליח להגיע הביתה. ולהגיע הביתה זה וואחד שיקול. שיקול שגובר על כל היתרונות הכלכליים הגלומים באופנוע חשמלי.

    איללכא...וסובבו בגז

  10. #40
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי נעם 1 צפיה בהודעה
    אתה באמת רואה את מנועי הבעירה הפנימית נזרקים לפח ההיסטוריה בטווח זמן נראה לעין?
    אי שם לפני עשור או קצת יותר אסרו נסיעה של מכוניות עם קרבורטור בתוך הערים הגדולות באירופה, בתקופה הזאת ראיתי באיטליה הררי מכוניות בנות שלוש ארבע שנים
    בתור לגריטה בערימות אחת על השנייה.

    אפילו רכבים היברידים הם עדיין לא הרוב. גם אם תוסיף עליהם רכבים חשמליים.
    מנועי בעירה פנימית הם כרגע האפשרות היחידה הסבירה. וזה לא שהם ממש מוצלחים. נצילות נמוכה וזיהום אויר הופכים אותם לבלתי נסבלים לטווח הארוך.

    עד לתאריך היעד אז הם יהפכו לאבן שאין לה הופכין במיוחד בארצות כמו גרמניה אוסטריה וכד' שלא מבינות בערך...


    בכל מקרה, מצד אחד אתה טוען שאף יצרן לא יסתכן בפיתוח מנוע חדש ומנגד אתה טוען שזה לא משנה כי עם הבקרות והרגולציה כל המנועים והאופנועים יהיו קופי פייסט. נו, באמת.

    המנועים של היום נמצאים בתוך סד אילוצים כשכל ייצרן מנסה להגיע לטופ האפשרי, אז כן יש גבול ליצירתיות...
    ואם הדוגמא היא מכוניות אמריקאיות משנות החמישים עד שנות השבעים של המאה שעברה. עם הנוסטלגיה והעובדה שהן וינטג' איני מתווכח אבל בוא נזכור שהרכבים האלה היו פח אשפה דינמי באופן אבסולוטי גם ביחס לטכנולוגיה שהייתה זמינה בשנים הללו.

    פח אשפה או לא פח אשפה, כשאין הגבלה על מה שאתה עושה, היצירה אולי פח זבל אבל רחוקה מלהיות משעממת.


    איללכא...ועוד שנים נסובב מצערת שתשפוך דלק לתא הבעירה

    בכחול.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #41
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה

    בכחול.
    לגבי רכבי היורו 2 ומרכזי הערים עד היום זה רק במספר יחסית קטן בערים מרכזיות וגם שזה התחיל הייתה אפשרות לשים ממיר קטליטי במחיר שבעל רכב יכול להרשות לעצמו ולשדרג לתקן גבוה יותר.

    עדיין אני רואה רכבי יורו 2 בכבישים עם איזה סבא חביב שקנה את הרכב לפני 20 שנה וממשיך לנהוג בו.

    כמויות הרכב שראיתה לא חיכו לגריטה הם חיכו לאונייה שתיקח אותם לאפריקה כדי שימשיכו לזהם שם, צביעות אירופאית במיטבה.

  12. #42
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    320
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    כל הנתונים מראים שבשוק חופשי נכון להיום טסלה כמעט ולא הייתה נמכרת, במדינות שהיא נמכרת יש התערבות ממשלתית חזקה כמו הורדת מיסים, עמדות טעינה חינם וחניה חינם במרכזי הערים.

    טסלה עצמה לא מרויחה נכון להיום שקל אחד, עלות יצור הרכב היא מחירו לציבור.
    המפעל הענק שהיא פתחה לא מצליח לתפקד והרכבים עדיין נבנים ברובם בעבודת יד.

    ברגע שטסלה תעלה מחיר וההטבות מהממשלות יעלמו כך גם הרכב החשמלי.
    אבל מה שיקרה הוא שהרכב החשמלי לא השתלם כלכלית אבל יחייבו אותך לקנות כזה ע"י רגולציה.
    בגרמניה על כל ליטר יש 70 סנט מס לא צריך להיות גאון מה יקרה שההכנסות מהמס הזה יעלמו, כבר עכשיו מדברים על המונפול של אגאסי שזה שקע נפרד להטענה שבו החשמל ימוסה בצורה שונה מהחשמל בבית.
    התייחסתי לעלות השוטפת, לא לעלות רכישת טסלה S,
    טסלה זה רק הסנונית הראשונה, אבל אני לא רואה שום סיבה מדוע רכב חשמלי לא יהיה חייב להיות זול יותר מרכב מקביל באותה קטגוריה, מבלי סיבסוד.
    יש הרבה פחות חלקים ומערכת ההנעה פשוטה בהרבה.
    חוצמזה, יש את השברולט בולט עם טווח של 380 ק"מ, ואת הרנו זואי החדשה עם טווח של 400 ק"מ ובמחיר בסביבות ה 20K .

  13. #43
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי levil צפיה בהודעה
    התייחסתי לעלות השוטפת, לא לעלות רכישת טסלה S,
    טסלה זה רק הסנונית הראשונה, אבל אני לא רואה שום סיבה מדוע רכב חשמלי לא יהיה חייב להיות זול יותר מרכב מקביל באותה קטגוריה, מבלי סיבסוד.
    יש הרבה פחות חלקים ומערכת ההנעה פשוטה בהרבה.
    חוצמזה, יש את השברולט בולט עם טווח של 380 ק"מ, ואת הרנו זואי החדשה עם טווח של 400 ק"מ ובמחיר בסביבות ה 20K .
    זה לא סנונית ראשונה, הניסאן ליף הרנו זואי הסמארט פור טו ועוד נמכרות כבר שנה שנתיים.
    נכון להיום המצברים יקרים מאד וזה המרכיב הגדול ברכב.
    אם מגדילים את הטווח המחיר עולה, הטסלה מודל 3 היא טסלה s בקטן אבל בלי כל מערכות האלקטרוניקה ובלי הטווח של הs והמחיר 40k.

    רנו זואי עם טווח של 400 ק"מ ומחיר של 20k איפה?
    זה רק אם מוכרים אותה במחיר עלות

  14. #44
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי levil צפיה בהודעה
    כן, אפילו לא צריך את האכיפה של תקני זיהום האויר למרות שאני בעד, פשוט מאוד ההתקדמות הטכנולוגית ביחד עם כוחות השוק יעשו את שלהם,
    ולא תהיה שום הצדקה כלכלית להחזיק רכב עם מנוע בעירה פנימית.
    טעות נפוצה. הדלק ה"ירוק" העתידי יהיה, כנראה, מימן או מתנול ועדיין לא ברור אם יהיה יעיל יותר בשימוש בתא דלק או במנוע שריפה פנימית.


    ציטוט נכתב במקור על ידי levil צפיה בהודעה
    תדלוק לעומת טעינה יקר פי 10
    לא נכון. זה עניין של מיסוי בלבד.


    ציטוט נכתב במקור על ידי levil צפיה בהודעה
    ,הוצאות תחזוקה הרבה יותר קטנות ברכב חשמלי ובמיוחד באופנועים עם מנועים מרובי הסל"ד והשחיקה בהתאם. הפשוטת המכנית והוצאות השוטפות על אנרגיה מכריעות כל רכישה עם השענות על שיקולים כלכליים.
    לקחת בחשבון את החלפת כל מערך המצברים כל כמה שנים?

  15. #45
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי matan27 צפיה בהודעה
    שיבושם להם. שורה תחתונה מה אתה מרגיש, ובמבחן ראש בראש אני מבטיח לך שלא היו מוצאים יותר מדיי הבדלים.



    אני מת על הקביעות. אם אני אומר שבעבר רציתי לרכוש F800R ובאופן כללי אני אוהב את הכלי (יותר את הדור הקודם אגב)
    אז סביר להניח שלפחות עשיתי נסיעת מבחן, או שתיים.

    בשורה התחתונה מבלי להכנס לפרטים. לF800R בשנת 2017 אין זכות קיום, בטח לא בישראל.
    שידחפו בו מצדי את כל מכלולי העולם. בסוף מדובר על אופנוע נייקד בינוני, עם מנוע ישן ומחיר מופרז.

    בוא נשאל שאלה כזאת- לפני ההוזלה של הבימר מטרו הורידו את מחיר הMT10 ל90 אלף ש"ח. כלומר על הנייר 5 אלף הפרידו
    בין ה800 לMT10. בוא תגיד לי שהיית קונה את הבימר במחיר הזה כשיש לך כל כך הרבה כלים מעולים.

    זה אז. היום ב70 אלף ש"ח המחיר יותר הגיוני. עם זאת עדיין הציבור יעדיף לשים עוד 5 אלף ולקבל 09 חדש. או לחסוך כמה אלפים ולקבל
    Z900, דיוק 690 R (!)...יודע מה? אפילו את המונסטר החדש.///

    בקיצור- לא תמיד רשימת המכלולים מנצחת.
    רגע אתה משווה אמטי 09 לאף 800?
    ניחא מונסטר או דיוק שהם שונים לחלוטין מה800אר
    אגב חד משמעית קונה 800 ולא אמטי 10 כלי גם מתחזקים לא רק קונים
    ולהגיד שלא מורגש הבדל בין ה800 לאסוי ואפילו האמטי 09 מבחינת מכללים זה בדיחה
    מספיק לעלות ל160 ולקבל את הנפנופי זנב של ה09

    Sent from my PRO 6 using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

אשכולות דומים

  1. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 23-07-2017, 16:15
  2. המחיר של הב.מ.וו S1000R יורד ל-104 אלף ש"ח!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 13-04-2017, 20:11
  3. (כ"ע) מובי מד דלק יורד ועולה באמצע הנסיעה
    על ידי מובי08 בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 12-10-2016, 11:35
  4. ספידומטר לא יורד מ-40 קמ"ש - ג'וירייד 125
    על ידי shaymoto בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 17-09-2016, 03:40
  5. Bmw f800r במחיר של 24,000.
    על ידי ItayK בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 01-11-2015, 18:14

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO