קשה לי להאמין.
הכי רחוק שהלכו עם "לשנות את זה" - אלה ימאהה עם הקראנק 270 מעלות שלהם ב-TDM.
גם ה-TDM לא היה להיט (רכבתי על ה-850). KLE מגודל.
דווקא את הסופר-טנרה 750 ממש אהבתי. עדיין מרייר עליו, והייתי רוצה אחד כזה בחניה כשיהיה אספנות.
אולי יש כאן אלמנט של התאמה בין תצורת המנוע לייעוד...
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
והבמוו גם מאוד מיוחד במנוע שלו הוא קראנק 360
הוא ממש לא מתנהג כמו השאר שרשמתה
לטעמי הוא צפוי (כמו כל במוו כולל רכב גרמני), הוא חלק והוא נוסע ומפנק.
מצד שני לא תגיד שהוא חלש
Matan27
פעם רכבתה על הבמוו או האפריליאה או הדוקאטי?
לפי מה שאתה אומר ממש לא...
האסוי לא מתקרב לאף אחד מאלה לא בכוח לא במתלים, לא באבזור ולא בשום דבר.
האסוי הוא אופנוע יפני טיפוסי, זה כלי בן 20 שנה או יותר שעובר כל מיני שדרוגים בדרך.
אם תשווה אסוי חדש ל2002 לא תראה הרבה הבדלים.
רוצה דוגמאות של דברים קטנים של ה800 כמו ברקסים ברמבו
Abs 8 של בוש
למי יש כזה ביפנים? אר 1 2017 עם כזה
הבמוו מ2006 עם כזה
מערכת קאנבאס מלאה, אין ליפנים כלל
שילדה מעולה של אפריליאה,
דברים קטנים כמו לדוגמא אין פיוזים בכל האופנוע
וינקרים שמכבים עצמם
או דבר פשוט כמו עבודה בלי wasted spark
טיפולים הרבה יותר מרווחים ונוחים וזולים בהרבה
אפילו שזה דגם כניסה זה עדיין דגם שמשקף את מה שהחברה יודעת ליצר.
Sent from my PRO 6 using Tapatalk
נערך לאחרונה על ידי strelok89; 16-10-2017 בשעה 22:19.
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
שיבושם להם. שורה תחתונה מה אתה מרגיש, ובמבחן ראש בראש אני מבטיח לך שלא היו מוצאים יותר מדיי הבדלים.
אני מת על הקביעות. אם אני אומר שבעבר רציתי לרכוש F800R ובאופן כללי אני אוהב את הכלי (יותר את הדור הקודם אגב)
אז סביר להניח שלפחות עשיתי נסיעת מבחן, או שתיים.
בשורה התחתונה מבלי להכנס לפרטים. לF800R בשנת 2017 אין זכות קיום, בטח לא בישראל.
שידחפו בו מצדי את כל מכלולי העולם. בסוף מדובר על אופנוע נייקד בינוני, עם מנוע ישן ומחיר מופרז.
בוא נשאל שאלה כזאת- לפני ההוזלה של הבימר מטרו הורידו את מחיר הMT10 ל90 אלף ש"ח. כלומר על הנייר 5 אלף הפרידו
בין ה800 לMT10. בוא תגיד לי שהיית קונה את הבימר במחיר הזה כשיש לך כל כך הרבה כלים מעולים.
זה אז. היום ב70 אלף ש"ח המחיר יותר הגיוני. עם זאת עדיין הציבור יעדיף לשים עוד 5 אלף ולקבל 09 חדש. או לחסוך כמה אלפים ולקבל
Z900, דיוק 690 R (!)...יודע מה? אפילו את המונסטר החדש.///
בקיצור- לא תמיד רשימת המכלולים מנצחת.
רגע אתה משווה אמטי 09 לאף 800?
ניחא מונסטר או דיוק שהם שונים לחלוטין מה800אר
אגב חד משמעית קונה 800 ולא אמטי 10 כלי גם מתחזקים לא רק קונים
ולהגיד שלא מורגש הבדל בין ה800 לאסוי ואפילו האמטי 09 מבחינת מכללים זה בדיחה
מספיק לעלות ל160 ולקבל את הנפנופי זנב של ה09
Sent from my PRO 6 using Tapatalk
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
"נפנופי זנב"?
אתה מגזים בטירוף. ה-MT מתנהג בסדר גמור עד למהירותו המירבית (כ-225, מוגבל אלקטרונית), כל עוד אתה לא דורש ממנו חדות של אופנוע ספורט.
היתרונות של ה-F800 הם בעלויות האחזקה בידידותיות לרוכב עם ניסיון מועט. מבחינת ריגוש - אין לו מה לחפש ליד ה-MT-09.
במיוחד בשבילך - מבחן השוואתי:
http://moto-magazine.ru/tests/motots...iv-dinozavrov/
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual