עמוד 5 מתוך 6 ראשוןראשון ... 3456 אחרוןאחרון
תוצאות 61 עד 75 מ 78

אשכול: ב.מ.וו: מחירו של ה-F800R יורד ב-14 אלף ש"ח

  1. #61
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    מצטער אבל עם כל הכבוד לנתונים על אקסל, המבחן האמיתי הוא מבחן השטח.
    אתה רואה על הכביש רכבים עם עשן שחור סמיך ורועשים... וזה אך ורק דיזל, אתה נחנק - רק מדיזל.

    אני לא אומר שאין פיתוחים של מנועי דיזל חדש, באיחוד האירופאי חמים מאוד על מנועי דיזל כרגע ויש משבר רציני בנושא וגם איזורים שבהם יש איסור כניסה לרכבי דיזל (בעתיד הקרוב), ובכלל המוניטין של המנוע הזה מאוד מאוד נפגע, עדיין יצרני המכוניות לא זנחו את הטכנולוגיה ועדיין מפתחים מנועים חדשים, אבל... במבחן השטח נכון להיום, הדיזל מפסיד בענק מבחינת זיהום אוויר.

    אם ב2020 יגיע מנוע דיזל שיהיה אפשר לדחוף את הפרצוף שלך לתוך האגזוז שלו ולהריח שושנים, בבקשה שיגיע.

  2. #62
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mortar צפיה בהודעה
    מצטער אבל עם כל הכבוד לנתונים על אקסל, המבחן האמיתי הוא מבחן השטח.
    אתה רואה על הכביש רכבים עם עשן שחור סמיך ורועשים... וזה אך ורק דיזל, אתה נחנק - רק מדיזל.

    אני לא אומר שאין פיתוחים של מנועי דיזל חדש, באיחוד האירופאי חמים מאוד על מנועי דיזל כרגע ויש משבר רציני בנושא וגם איזורים שבהם יש איסור כניסה לרכבי דיזל (בעתיד הקרוב), ובכלל המוניטין של המנוע הזה מאוד מאוד נפגע, עדיין יצרני המכוניות לא זנחו את הטכנולוגיה ועדיין מפתחים מנועים חדשים, אבל... במבחן השטח נכון להיום, הדיזל מפסיד בענק מבחינת זיהום אוויר.

    אם ב2020 יגיע מנוע דיזל שיהיה אפשר לדחוף את הפרצוף שלך לתוך האגזוז שלו ולהריח שושנים, בבקשה שיגיע.
    בגרמניה אחוז המכוניות הפרטיות בעלות מנוע דיזל גדול יותר מהבנזין, לא נתקלתי בעשן שחור אפילו לא מהאוטובוסים, שנות השמונים עברו כבר אבל אתה חייב להבין שהזיהום הגדול ביותר מכל מנוע בעירה פנימית הוא בלתי נראה ככה שעשן שחור הוא לא מדד.

    כמו שכתבתי המשרד לבטיחות בעבודה בגרמניה מאשר רמה גבוה יותר של חלקיקים מסרטנים מאשר מה שדיזל יורו 4 פולט מה שאומר שהמומחים לא ממש החליטו על רף שמשקף את המציאות.
    הפיתוחים שאתה מדבר עליהם כבר קיימים שנים ומ2017 לכל רכב דיזל באירופה יש את מערכת הadblue, כבר עכשיו המחוקקים מצהירים שרכבים בעלי adblue ימשיכו להיכנס למרכזי הערים לפחות עד שגם רכבי הבנזין לא יורשו להיכנס.
    אז שלא יעבדו עליך

  3. #63
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי levil צפיה בהודעה
    העלות של פרישת רשת הפצת מימן או מתנול והבעייתיות בהובלה לתחנות תדלוק יקרות מידי,זול יותר לבנות תחנת כח המתבססת על מקור אנרגיה חדש, להמיר אותו לחשמל ולהפיץ אותו ברשת החשמל הקיימת כבר.
    אולי ענין של מיסוי אבל בפקטור יעילות, מנוע חשמלי יעיל פי 3 ממנוע שריפה פנימית, זה עדיין פקטור מכריע כלכלית.
    אתה כנראה לא ממש מעודכן.
    מתנול הוא נוזל שפחות מסוכן מבנזין. אין בעיה להשתמש בכל הכלים והשיטות שמשתמשים בהם היום עבור בנזין.

    עבור מימן - לא מדובר על הובלה, אחסון ושימוש במימן גזי. מדובר על חומר סופח מימן שישחררו לפי דרישה (למשל בחימום או בהקרנה באור באורך גל מסוים). מסתבר שזה כלכלי אם המתקן מכיל כ-5% מימן במשקל.

    ב"מקור אנרגיה חדש" אני מבין שאתה מתכוון לאנרגיה מתחדשת (רוחות, שמש וכד'). אלו אינם מקורות רציפים ולכן יש צורך לאגור את האנרגיה ולשחחרה לפי הצורך. מכיוון שמצברים אינם ולא יהיו אף פעם אמצעי אחסון יעילים לאנרגיה (הקיבולת פרופורציונית לשטח האלקטרודה, המשקל לנפח) אין טעם לאגור בצורה של חשמל ולהשתמש בצורה אחרת - יש הפסדים גדולים. לכן חלק נהעבודות שנעשות היום הם הפיכה של אנרגיית שמש למימן בצורה ישירה בתהליך פוטוכימי.

    מנוע חשמלי, בתחום היעיל שלו, יעיל פי 2-3 ממנוע בנזין (יעילות מנועי טורבו מודרניים מגרדת את ה-50%). כמות האנרגיה למשקל של המצברים הטובים ביותר היא פי 10-20 פחות מבנזין. יעילות של תאי דלק נמוכה אפילו מיעילות של מנוע בנזין. לכן, לעוד הרבה שנים, מנוע השרפה הפנימית יהיה האמצעי היעיל ביותר לניצול אנרגיה לתנועה, גם אם ישרוף מימן או מתנול.

  4. #64
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    בשעה זאת שנת 2017 הפיתרון המוצע היא הסוללה. לא סתם טסלה עושה חייל בבורסה. אנשים מאמינים בחזון.ומאמינים בסוללה כתחליף למנוע בעירה פנימית.
    למזלי נסעתי באחת בחו"ל (הוסעתי) ותשמע הטסלה עדיפה על כל מכונית סלון שישבתי בה בשנים האחרונות. השקט מופתי. המהירות אסטרונומית. עלויות אחזקה נמוכות ונסיעה אוטונומית כמעט מושלמת.
    אז למה להתעקש לזהם? להרעיש ? טיפולים? שמנים ? דלק ?
    אני לא אומר שסוללה אינה מזהמת ---להפך
    אך כרגע סוללות הן הפתרון הנבחר.

  5. #65
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    מסיבה פשוטה שנכון להיום הגבול הטכנולוגי שלהם אינו עומד בסטנדרט הנדרש
    לשימוש פשוט והמוני כמו מנועי הבעירה הפנימית.

    עד שלא תקום תשתית ראויה להטענה גם בבתים משותפים וחניונים פתוחים,
    עד שטווח הנסיעה לא יעבור את הגבול הקיים, אין לה זכות קיום.

    פריצה טכנולוגית לא עומדת בפתח ולראייה המכוניות החשמליות הומצאו כבר
    בשנות העשרים של האלף הקודמת ולא התקדמו הרבה מאז.

    הסבת מערך כלי הרכב בעולם לשימוש בחשמל תיקח עוד שנים רבות כך שבפועל
    למרות היעילות לכאורה והניקיון אולי רק הנינים שלי יזכו לנהוג ברכב חשמלי יעיל
    נציל עם תשתית מסודרת.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #66
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    מה שאתה אומר בקיצור.... זה... שעד שטסלה לא יגיעו לארץ..

  7. #67
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    320
    ממש לא שנים רבות, יש כבר עתה סוללות בשלב אב-איפוס יענו במעבדות עם פי 3 נפח, עכשיו בוא נעגל את זה לאיזור ה 2000 ק"מ טווח,
    אני חושב שלא מעט נהגים סוגרים נסועה כזו בחודש, בשביל פעם בחודש אני מוכן לנסוע לתחנת הטענה ולחכות 20 דקות או חצי שעה, מי שנוהג יותר נניח פי 2
    לא ירתע מ"תדלוק" פעם בשבועיים.
    אין גם פתרון טכני חוץ מהטענה של פי 3 יותר זמן ברשת הביתית כאשר הקיבולת תגדל, חוץ מבתים פרטיים אף אחד לא ירצה להשאיר את האוטו 12-16 שעות מחובר לטעינה ביתית איטית. זה ישאר אופציה למקרי חירום, שתמיד תהיה זמינה.


    במקור אנרגיה חדש אני מתכוון לכל מקור אנרגיה, זה תקף אלא אם המקור והגנרטור קטנים מספיקים ועוצמתיים מספיק כמו למשל הE-CAT של רוסי, אם לא יתברר כפלופ.

  8. #68
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    בשעה זאת שנת 2017 הפיתרון המוצע היא הסוללה. לא סתם טסלה עושה חייל בבורסה. אנשים מאמינים בחזון.ומאמינים בסוללה כתחליף למנוע בעירה פנימית.
    למזלי נסעתי באחת בחו"ל (הוסעתי) ותשמע הטסלה עדיפה על כל מכונית סלון שישבתי בה בשנים האחרונות. השקט מופתי. המהירות אסטרונומית. עלויות אחזקה נמוכות ונסיעה אוטונומית כמעט מושלמת.
    אז למה להתעקש לזהם? להרעיש ? טיפולים? שמנים ? דלק ?
    אני לא אומר שסוללה אינה מזהמת ---להפך
    אך כרגע סוללות הן הפתרון הנבחר.
    "עושה חייל בבורסה" זה גם יכול להיות מתכון לבועה ובלי קשר זה לא מדד להצלחה כי הבורסה לא תמיד משקפת את מצב השוק.

    טסלה לא מרויחה על המכוניות שהיא מוכרת, הם מסתמכים על יצור המוני בעתיד אבל הכל יכול ליפול כמו בית קלפים.

    הרכב החשמלי נכון להיום קיים רק בגלל התערבות ממשלתית בכל העולם.

  9. #69
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    בגרמניה אחוז המכוניות הפרטיות בעלות מנוע דיזל גדול יותר מהבנזין, לא נתקלתי בעשן שחור אפילו לא מהאוטובוסים, שנות השמונים עברו כבר אבל אתה חייב להבין שהזיהום הגדול ביותר מכל מנוע בעירה פנימית הוא בלתי נראה ככה שעשן שחור הוא לא מדד.

    כמו שכתבתי המשרד לבטיחות בעבודה בגרמניה מאשר רמה גבוה יותר של חלקיקים מסרטנים מאשר מה שדיזל יורו 4 פולט מה שאומר שהמומחים לא ממש החליטו על רף שמשקף את המציאות.
    הפיתוחים שאתה מדבר עליהם כבר קיימים שנים ומ2017 לכל רכב דיזל באירופה יש את מערכת הadblue, כבר עכשיו המחוקקים מצהירים שרכבים בעלי adblue ימשיכו להיכנס למרכזי הערים לפחות עד שגם רכבי הבנזין לא יורשו להיכנס.
    אז שלא יעבדו עליך
    אני מאמין לך ואני יודע גם שבגרמניה וגם בריטניה, יש רוב לדיזל בכביש או 50/50...

    אבל, אני מזמין אותך לרחוב אלנבי ביום שישי בלילה, בוא תראה צי מוניות מרצדס שהנהגים שלו מתגאים בזה שרכבים האלה עברו כבר 500,000 ק"מ ועדיין עובדים כמו סוסים, ויוצא ממנו זיהום שנראה לי שהוא חלק מהפתרון הסופי.
    או את העשן שיוצא מרכבת ישראל, מנועי דיזל כמובן, שמשרד הבריאות כבר איים לסגור את תחנת רכבת השלום עקב זיהום חריג.

    העתיד הוא תמיד ירוק יותר, ההווה מאוד בעייתי.

    מבחינתי היום זה בושה שרכבים מסחריים כמו מוניות, לא מחויבות בחוק להיות היברדיות, וגם אוטובוסים כמובן.

    אגב הבשורה האחרונה של מנועי בעירה פנימית - HCCI
    https://www.youtube.com/watch?v=OVWZFdb_AGc

  10. #70
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mortar צפיה בהודעה
    אני מאמין לך ואני יודע גם שבגרמניה וגם בריטניה, יש רוב לדיזל בכביש או 50/50...

    אבל, אני מזמין אותך לרחוב אלנבי ביום שישי בלילה, בוא תראה צי מוניות מרצדס שהנהגים שלו מתגאים בזה שרכבים האלה עברו כבר 500,000 ק"מ ועדיין עובדים כמו סוסים, ויוצא ממנו זיהום שנראה לי שהוא חלק מהפתרון הסופי.
    או את העשן שיוצא מרכבת ישראל, מנועי דיזל כמובן, שמשרד הבריאות כבר איים לסגור את תחנת רכבת השלום עקב זיהום חריג.

    העתיד הוא תמיד ירוק יותר, ההווה מאוד בעייתי.

    מבחינתי היום זה בושה שרכבים מסחריים כמו מוניות, לא מחויבות בחוק להיות היברדיות, וגם אוטובוסים כמובן.

    אגב הבשורה האחרונה של מנועי בעירה פנימית - HCCI
    https://www.youtube.com/watch?v=OVWZFdb_AGc
    זה שלא אוכפים את התקן בישראל לאחר שהרכב נמסר לבעליו לא קשור בכלל לאיכות הסביבה, זאת בעיה מקומית.

    רכב דיזל (adblue) מיתר את ההיבריד ולכן אני רק יכול להניח שזה לא מסתדר עם אג'נדה כל שהיא ולכן רוצים לחסל את הדיזל ולא משנה אם יצא ממנו ריח פרחים.

    רכב היברידי גם מזהם מבחינת יצור המצברים וגם מזהם בגלל שהוא שורף דלק, והוא צורך בנזין כמו רכב דיזל בלי מצברים, לא מצליח לראות את ההגיון בזה.

  11. #71
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    האספקט הכי קריטי בזיהום של כלי רכב נכון להיום, הוא הזיהום האוויר הישיר ברחוב.
    לא החור באוזון, לא גזי חממה, לא זיהום בזמן יצור הרכב, לא עלויות חשמל... אלא מהאגזוז לריאות.
    אני לא מבטל את כל שאר הדברים, יש להם חשיבות גדולה, אבל בסופה של שרשרת המזון, זה האגזוז והוא הבעיה הגדולה ביותר כרגע.

    לרכב היברדי שזכה למלא את המצברים שלו בנסיעה מהירה / בלימה וכו', יש אפס פליטת מזהמים וכמות רעש אפסית בנסיעה עירונית איטית ממוצעת.
    למנועי דיזל ובנזין - אין, וגם למנועים שיש להם stop-start זה פי'צר נחמד לרמזורים, פחות לזחילה בפקק.

    האכיפה בישראל על מזהמים, היא עלובה, אני רואה הרבה רכבים בכביש שהיו צריכים לקבל קנס גבוהה והורדה מהכביש עקב זיהום ולא מטפלים בהם.
    אבל באופן כללי, להסתמך כל הזמן על פקחים ושוטרים ובוחנים, זה אולי טוב בפנטזיות של האיחוד, אבל בתכלס בעולם האמיתי זה לא קורה כמו שצריך, ואני מעדיף רכב נקי מלכתחילה מאשר רכב שכל הזמן צריך לפקח עליו אם הוא הגזים בשתייה, או שחסר לו איזה התקן אגזוז AFTERMARKET או שהבעלים שלו התקמצן על ADBLUE וכו'.

    וגם העובדה שמנועי דיזל בנויים כל כך חזק בגלל הכוחות שהבוכנה צריכה לשאת, זה מצד אחד מעולה כי זה מבטיח אורך חיים מאוד גדול למנוע, וזה דבר חשוב שאני לא מזלזל בו.
    אבל מנוע זקן הוא מנוע מזהם, מאוד. זאת גם הסיבה שאתה רואה מוניות שעושות על אותו מנוע כבר מאות אלפי קילומטרים, נוסעות בלי הפסקה כל היום, דווקא במקומות הכי מאוכלסים (כי שם יש כסף) ואחראיות להרבה מאוד זיהום אוויר בערים.

  12. #72
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    השרשור הזה קיבל תפנית נחמדה מהנושא המקורי, אולי שווה לפצל ולתת כותרת ראויה על מנת להכניס לדיון כאלה שדילגו עליו.

    דיברתי עם מישהו מהטכניון שחזק בתחום ולדבריו למרות התערבות אין ספור של בעלי אינטרסים הכיוון ברור.
    בשוק הזה מעורבים כוחות אדרים הממומנים במיליארדים (תחשבו מה צפוי לקרות למדינות הנפט שזו עיקר פרנסתם).

    אבל...הטכנולוגיה עוד לא בשלה במלואה ובכדי להפוך את העניין למציאותי צריכות להתקבל החלטות גלובליות עולמיות
    ויד קשה. ההשקעה מטורפת ולא כל המדינות יכולת להרים פרויקטים כאלה ללא סיוע עולמי.

    בקיצור המציאות תשכתב את ההחלטות שהתקבלו ועד שלא תהיה פריצת דרך משמעותית, הנושא ידשדש נוגע לא נוגע...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #73
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    הממשלה החדשה בהולנד הודיעה בהחלטה שאפשר לכנותה דרמטית, כי עד שנת 2030 יסתיים עידן האנרגיה המופעלת באמצעות פחם במדינה. בין היתר ההחלטה כוללת גם איסור על תדלוק בבנזין וסולר ברחבי המדינה. עד 2030 כאמור ייסגרו כל תחנות הכוח הפחמיות כולל שלוש תחנות שהוקמו רק ב-2015, וזאת למרות הביצועים הטובים שלהן.

    והמשמעות של ההכרזה הדרמטית היא איתות דרמטי לשוקי החשמל כיום, כי כל השקעה בטכנולוגיה המסתייעת בתחנות כח פחמיות באירופה היא השקעה תחת סיכון ניכר.

    מה זה אומר עלינו, בישראל?

    משרד האנרגיה כבר הכריז כי יפחית משמעותית את צריכת הפחם בייצור חשמל, אך מעבר להצהרה, עלינו לשאוף לצמצם כמעט לחלוטין את השימוש בפחם הן מסיבות בריאותיות וסביבתיות והן מהיבטים כלכליים.

  14. #74
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    אנחנו אוהבי הבנזין והדיזל. נעמוד בצד ונראה איך רכבת הסוללות \המימן\ אטום יחליפו את אהבתנו..
    לא בטוח שהם יהיו פחות מוצלחים הבנין.
    מי שיש לו זמן מוזמן לקרוא מאמר מרתק בנושא נטיות השוק לרכבים.
    https://www.mckinsey.com/industries/...p-mck-oth-1710

  15. #75
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    הממשלה החדשה בהולנד הודיעה בהחלטה שאפשר לכנותה דרמטית, כי עד שנת 2030 יסתיים עידן האנרגיה המופעלת באמצעות פחם במדינה. בין היתר ההחלטה כוללת גם איסור על תדלוק בבנזין וסולר ברחבי המדינה. עד 2030 כאמור ייסגרו כל תחנות הכוח הפחמיות כולל שלוש תחנות שהוקמו רק ב-2015, וזאת למרות הביצועים הטובים שלהן.

    והמשמעות של ההכרזה הדרמטית היא איתות דרמטי לשוקי החשמל כיום, כי כל השקעה בטכנולוגיה המסתייעת בתחנות כח פחמיות באירופה היא השקעה תחת סיכון ניכר.

    מה זה אומר עלינו, בישראל?

    משרד האנרגיה כבר הכריז כי יפחית משמעותית את צריכת הפחם בייצור חשמל, אך מעבר להצהרה, עלינו לשאוף לצמצם כמעט לחלוטין את השימוש בפחם הן מסיבות בריאותיות וסביבתיות והן מהיבטים כלכליים.
    זה עבר כחוק בהולנד?
    אתה יודע הכרזות זה נחמד מעשים זה משהוא אחר.
    כל המדינות שחתומות על הסכם קיוטו לא עמדו ביעדים

אשכולות דומים

  1. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 23-07-2017, 16:15
  2. המחיר של הב.מ.וו S1000R יורד ל-104 אלף ש"ח!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 13-04-2017, 20:11
  3. (כ"ע) מובי מד דלק יורד ועולה באמצע הנסיעה
    על ידי מובי08 בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 12-10-2016, 11:35
  4. ספידומטר לא יורד מ-40 קמ"ש - ג'וירייד 125
    על ידי shaymoto בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 17-09-2016, 03:40
  5. Bmw f800r במחיר של 24,000.
    על ידי ItayK בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 01-11-2015, 18:14

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO