עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 20

אשכול: מה דעתכם על המוגבלים החדשים לעומת גרסת ה ה-500 של הונדה?

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    353

    מה דעתכם על המוגבלים החדשים לעומת גרסת ה ה-500 של הונדה?

    יש עכשיו מוגבלים חדשים כמו האפריליה שיבר 900 און הדורסדארו או במו 800R, שניתנים לרכיבה בגרסה המוגבלת. האם הם עדיפים לרוכב ראשון עם רישיון A1? או שעדיף ךהיצמד לגרסת ה-500 של הונדה או לSV?
    מה דעתכם?

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי mastery צפיה בהודעה
    יש עכשיו מוגבלים חדשים כמו האפריליה שיבר 900 און הדורסדארו או במו 800R, שניתנים לרכיבה בגרסה המוגבלת. האם הם עדיפים לרוכב ראשון עם רישיון A1? או שעדיף ךהיצמד לגרסת ה-500 של הונדה או לSV?
    מה דעתכם?
    נורא מגניב בחו״ל, כי אפשר לשחרר את ההגבלה אחרי שדרוג רשיון.
    בארץ? מיותר.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    דווקא מהתגובות בפורום ניתן היה להבין שכן ניתן לשחרר במקרה של BMW אלא אם משהו השתנה.

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    353
    השאלה אם הם לא מוגזמים בתור כלי ראשון? הדורסאדרו נראה לי מפחיד בתור כלי ראשון.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    353
    האמת אני גם לא חושב שאשדרג, 500 סמ"ק מספיק לדעתי. אין לנו כאלה כבישים איכותיים ששווה להשקיע באופנוע שמגיע ל300 קמש לדעתי

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי mastery צפיה בהודעה
    האמת אני גם לא חושב שאשדרג, 500 סמ"ק מספיק לדעתי. אין לנו כאלה כבישים איכותיים ששווה להשקיע באופנוע שמגיע ל300 קמש לדעתי
    אתה מבין שמהירות סופית בכלי בלתי מוגבל היא פרמטר די זניח? כנראה שלא...
    אז בוא נגיד שמעבר לזה יש הרבה דברים שכלי גדול ובלתי מוגבל נותן-כמו מכלולים טובים יותר, מנוע איכותי עם אורך חיים גדול יותר,תאוצות ביניים, נוחות, יכולות היגוי ובלימה, נוחות , יכולות הרכבה ונשיאת ציוד, ועוד הרבה פרמטרים בגזרת חוויית הרכיבה.
    Tracer 900

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי mastery צפיה בהודעה
    האמת אני גם לא חושב שאשדרג, 500 סמ"ק מספיק לדעתי. אין לנו כאלה כבישים איכותיים ששווה להשקיע באופנוע שמגיע ל300 קמש לדעתי
    ההבדל הגדול, לפחות מבחינתי, הוא בין אופנוע שנבנה לעצור 150 קילו + רוכב ב80 קמ״ש לבין אופנוע שנבנה לעצור 220 קילו + רוכב ב160 קמ״ש.
    בולמים, בלמים, שלדה, איכות ההרכבה. עולם אחר לחלוטין.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    330
    אני מעדיף 500 לא מוגבל

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    לא אומרים מוגבלים, אמרים מאותגרי כוח.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    353
    ציטוט נכתב במקור על ידי Paz צפיה בהודעה
    אתה מבין שמהירות סופית בכלי בלתי מוגבל היא פרמטר די זניח? כנראה שלא...
    אז בוא נגיד שמעבר לזה יש הרבה דברים שכלי גדול ובלתי מוגבל נותן-כמו מכלולים טובים יותר, מנוע איכותי עם אורך חיים גדול יותר,תאוצות ביניים, נוחות, יכולות היגוי ובלימה, נוחות , יכולות הרכבה ונשיאת ציוד, ועוד הרבה פרמטרים בגזרת חוויית הרכיבה.
    מבין מה שאתם אומרים, השאלה אם זה לא כלים חזקים מדי בשביל רוכב חדש עם כלי ראשון. כלומר ההגבלה משווה את ה"סיכון" כמו לכלי 500 לא מוגבל? כלומר יש כלים שבגרסה הלא מוגבלת חזקים מאד האם ההגבלה "מרגיעה אותם" לאותה רמה של ה-500?

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    מיקום
    באר שבע/אילת
    הודעות
    215
    התשובה לזה שלילית

  12. #12
    ציטוט נכתב במקור על ידי mastery צפיה בהודעה
    מבין מה שאתם אומרים, השאלה אם זה לא כלים חזקים מדי בשביל רוכב חדש עם כלי ראשון. כלומר ההגבלה משווה את ה"סיכון" כמו לכלי 500 לא מוגבל? כלומר יש כלים שבגרסה הלא מוגבלת חזקים מאד האם ההגבלה "מרגיעה אותם" לאותה רמה של ה-500?
    גם אם ההגבלה מרגיעה אותם, שאגב לא קורה כי המומנט לא משתנה, עדיין מדובר בכלים חזקים. לא הייתי ממליץ לקנות אופנוע כזה ככלי ראשון, אלא פוזל לכיוון ה250. אופניים עם מנוע יש כאלה שיגידו, אבל עדיף אופניים עם מנוע ביד מאשר מפלצת במגרש גרוטאות.

    Sent from my T5 using Tapatalk

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    F800? מפלצת? נו באמת.
    זה אופנוע מתון ולינארי. אל תנסה לשבור את הידית הימנית, ויהיה בסדר.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  14. #14
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    F800? מפלצת? נו באמת.
    זה אופנוע מתון ולינארי. אל תנסה לשבור את הידית הימנית, ויהיה בסדר.
    ההגזמה בכוונה.
    יכול להיות שהאדון רוכב מלידה, אבל רובנו לא ולדעתי ככלי ראשון זה גדול מדי.

    Sent from my T5 using Tapatalk

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי mastery צפיה בהודעה
    האמת אני גם לא חושב שאשדרג, 500 סמ"ק מספיק לדעתי. אין לנו כאלה כבישים איכותיים ששווה להשקיע באופנוע שמגיע ל300 קמש לדעתי
    כן, אתה אומר את זה ורוכב בשמחה על ה-500 שלך, עד שאתה מקבל סיבוב על CBR650 של חבר שפותח בפניך עולם חדש, ומשייט בהילוך 4 במהירויות שה-500 שלך לא יכל לחלום עליהן בשישי...ומוצא את עצמך מחפש ביד 2 את כל מה שהתקציב שלך יכול להרשות

אשכולות דומים

  1. מחיר Duke 390 לעומת הונדה CBR
    על ידי קובי שמיר בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 11-12-2016, 11:00
  2. סוזוקי gn250 לעומת הונדה cb250
    על ידי boaziko בפורום כללי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 04-12-2016, 08:45
  3. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 09-10-2016, 17:33
  4. מחירי ה-125 החדשים של הונדה - אחרי הורדת מס הקנייה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 25-07-2016, 09:06
  5. שאלה לגבי כלים המוגבלים ברישיון לA1
    על ידי iNadav בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 19-05-2016, 06:56

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO