הכלי המדובר ג'וי מקס 250 2011 39K ק"מ
נסיעות יומיומיות של 70 ק"מ בערך
טיפולים אוכל לעשות לבד
השאלות שלי:
האם הכלי מתאים לנסיעות הנ"ל?
חוות דעת על הכלי, מה לבדוק
עלויות אחזקה גם יעזרו
וכן אם יש למישהו רעיון לכלי אחר אשמח לשמוע
הכלי המדובר ג'וי מקס 250 2011 39K ק"מ
נסיעות יומיומיות של 70 ק"מ בערך
טיפולים אוכל לעשות לבד
השאלות שלי:
האם הכלי מתאים לנסיעות הנ"ל?
חוות דעת על הכלי, מה לבדוק
עלויות אחזקה גם יעזרו
וכן אם יש למישהו רעיון לכלי אחר אשמח לשמוע
הקטנוע יכול לשרוד נסיעות יומיות של 70 קמ. (משער שזה 35 לכל כיוון)
השאלה אם אתה תשרוד את הנסיעה??
שים לב לבדוק שמן כדי שחלילה לא יחסר ואל תשחט את המנוע, מה שאומר מהירות של 100-120 על השעון. (לא מומלץ מעבר)
אם יש לך אפשרות אז קטנוע/אופנוע 300 סמק ומעלה יהיה יותר טוב למשימה.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
כשחושבים על זה היה לי נסיון רע ומר עם דילן 150 ששבר לי את הגב ממש
אני צפוי לאותה חוויה כאן?
לא יודע איך זה על דילן 150.
אך על xevo 250 היה לי לפני יום יומיים נסיעה של 50 וקצת ק"מ לכל כיוון. (חולון - בית שמש)
בהלוך נסעתי על כבישים 20, 431 ואז כביש 44 - היה לא כל כך נורא, שכן קצב הרכיבה בכביש 44 לא הייתה מהירה כל כך.
בחזור רכבתי דרך כביש 1 ואז 431, 20 - היה די נורא.. הקטנוע לא בנוי כל כך למהירויות הגבוהות לזמן ארוך והרוח די ניצחה בקרב הזה. היה די מתיש.
כך שהקטנוע יכול לסחוב את הקילומטראז, השאלה אם אתה תוכל לסחוב לאורך זמן.
קח בחשבון שטיפולים זה כל 3-5 אלף קילומטר ומועד הטיפול יהיה כל 3-4 חודשים.
מציע לשקול קטנוע או אופנוע בנפח של לפחות 300 סמ"ק.
בהצלחה ותעדכן מה קנית בסוף
תכנון לא נכון של הגיר גורם לקריסת מיסבים מתמדת.
סימן לזה הוא רעש חזק של שריקה מהגיר ברכיבה מהירה.
המנוע אמין.