תוצאות 1 עד 10 מ 10

אשכול: מה קרה לקטנועים האיטלקיים/אירופאים בתערוכת מילאנו ?

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353

    מה קרה לקטנועים האיטלקיים/אירופאים בתערוכת מילאנו ?

    נכנסתי לאתר של ג'ילרה, יש שם רק ראנר 125/50 ופוקו 500, דגמים מלפני עשור+ ובכלל נראה שהחברה כבר לא מתפקדת יותר מדי.
    פיאג'יו, גם לא מחדשת הרבה, מדלי125 ? אוקיי... נראה אחלה כלי אבל זהו ?
    אפריליה ?

    לא נראה שהם בכלל עומדים בתחרות עם היצרניות מהמזרח.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mortar צפיה בהודעה
    נכנסתי לאתר של ג'ילרה, יש שם רק ראנר 125/50 ופוקו 500, דגמים מלפני עשור+ ובכלל נראה שהחברה כבר לא מתפקדת יותר מדי.
    פיאג'יו, גם לא מחדשת הרבה, מדלי125 ? אוקיי... נראה אחלה כלי אבל זהו ?
    אפריליה ?

    לא נראה שהם בכלל עומדים בתחרות עם היצרניות מהמזרח.
    אפריליה? רק לקחו כל מבחן נייקד עם הטואונו.
    והRSV4 קיבל כנפונים סטייל motogp

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    קטנועים*

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mortar צפיה בהודעה
    קטנועים*
    פיספסתי את זה.

    בכל מקרה ג'ילרה, אפריליה ופיאג'ו זה אותה חברה והם בדרך כלל מיעדים את הקטנועים תחת מותג פיאג'ו עם כמה יציאות בודדות באפריליה וג'ילרה.
    אבל בהחלט פיאג'ו שאמורה להוביל את שוק הקטנועים איכזבה

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    45
    אכזבה אחת גדולה היצרן הזה, היו לי 8 קטנועים איטלקיים של פיאגיו וגילרה ולצערי רואה שהם מחפשים לשדרג משהו או לעדכן משהו.
    יש את המידלי מגניב ולא יותר, יש את הבוורלי 350ABS בקרת החלקה מגניב לא כל כך מתחבר לקטנועים עם גלגלים גדולים וזהו בעצם.
    האיקס איבו שפעם היה קטנוע הכי הכי שלהם עזבו לא מעדכנים אותו בזמן שכל הקטנועי 250 מתחילים לקבל ABS הוא נשאר מאחור,
    פה ושם מעדכנים את הMP3 500 עוד גרסת ביזנס או ספורט אבל לא מעבר, חוץ מוספה 300 GTS לא רואה כרגע קטנוע שהייתי קונה מהם

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    אני אגיד לכם את האמת, אני עם 500 ק"מ על הבברלי 350, עד עכשיו אני באמת מרוצה מהכלי, הוא נוסע יופי והוא נראה ומרגיש פצצה.

    אבל מאוד התאכזבתי כשראיתי את הסרטון הזה ברשת במקרה https://www.youtube.com/watch?v=PA0T1jXxg_o

    למרות שלא הסתירו את זה בחלק מהביקורות, זה כלי שרץ כבר 6 שנים באירופה.
    נכון שגם הקרוסים החדש של SYM, זה די אותו מנוע מהג'וימקס, אבל יש חידושים וכל כמה שנים מרגישים רענון.
    ימאהה בכלל, מעדכנים כל 3-4 שנים דגם, מנועים חדשים, עיצוב חדש... מדגמי ה125 עד הT MAX.
    מי שקונה XMAX 300, מקבל כלי חדש מ2017, שלדה-מנוע-עיצוב וכו'.
    הדבר היחידי שעשו בבברלי 350 זה התאמה ליורו 4, בגרמנית זה אומר להכניס תוכנות שמרמות מבחני זיהום אוויר, באיטלקית אולי זה אומר לשחד מישהו... סתם בתכלס זה שינוי מאוד מינורי ולא משפיע בשום צורה על הכלי.

    נכון שסוס מנצח לא צריך להחליף, אבל 6 שנים בעולם המוטורי זה המון, ותמיד יש מה לעדכן ולשפר.
    זה בגדול מה שהדליק אצלי מנורה אדומה השבוע, קצת מאכזב כי כשהם רוצים הם יכולים לעשות יופי עבודה, נראה לי שהם הלכו לישון בלי שעון מעורר. (מתאים לי איטליה)

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    כולנו באותה הסירה אבל כרגע זה מה יש.
    ולכן חלקינו רוכבים על כלי עבר.

    הבעיה מתחילה בזה שגם אצלנו וגם בבריטניה ה-xevo עדיין נמכר בכמויות גדולות (כ-500 כלים ב-2016?) זה עצום לכלי לא מעודכן בארץ.
    מעבר לזה, הכלי הזה החזיק כ-כלי הכי חזק בקטגורית 250 כך שאת פיאג'ו לא מעניין יותר מזה.

    הצרכן הממוצע לא מבין דבר בהיסטוריה שאתה מדבר עליה....

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    45
    היה לי את האיקס איבו כמעט שנה והכי נהנתי איתו מכולם במה שהוא טוב וזה נסיעות ארוכות וטיולים, את השרדוג האחרון הוא עבר ב2012 או 2013 כאשר הכנף ירדה מעל הגלגל וזהו בעצם, נכון שהוא נמכר בארץ בכמויות יפות ואם לפני כמה זמן חצי מקטנועי מנהלים בקטגוריית 250 היו בלי ABS אז אוקי לא נורא אבל כיום גם GDINK 250 מקבל מתיחת פנים וABS מה שנישאר בלי ABS הוא איקס איבו ודיאלים, את פיאגיו הקטנוע הזה כבר לא כל כך מעניין והאמת לא יודע מה כן מעניין אותם, אבל לפני הקניה של האיקס איבו פניתי לפיאגיו ונמסר לי שהם לא מתכוונים לפחת ולחדש אותו

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי TPH צפיה בהודעה
    היה לי את האיקס איבו כמעט שנה והכי נהנתי איתו מכולם במה שהוא טוב וזה נסיעות ארוכות וטיולים, את השרדוג האחרון הוא עבר ב2012 או 2013 כאשר הכנף ירדה מעל הגלגל וזהו בעצם, נכון שהוא נמכר בארץ בכמויות יפות ואם לפני כמה זמן חצי מקטנועי מנהלים בקטגוריית 250 היו בלי ABS אז אוקי לא נורא אבל כיום גם GDINK 250 מקבל מתיחת פנים וABS מה שנישאר בלי ABS הוא איקס איבו ודיאלים, את פיאגיו הקטנוע הזה כבר לא כל כך מעניין והאמת לא יודע מה כן מעניין אותם, אבל לפני הקניה של האיקס איבו פניתי לפיאגיו ונמסר לי שהם לא מתכוונים לפחת ולחדש אותו
    לפיאג׳יו יש את ה-x10 שנחשב למאוד מוצלח והוא מגיע בגרסת 350 ו-500 סמק.
    חוץ מזה יש בעיקר את הבוורלי וכל מני דגמים עירוניים ואופניים.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    הX10 לא מופיע באתר שלהם

אשכולות דומים

  1. חדשנות בתערוכת LA - אופנועים מודפסים
    על ידי אRני בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 21-11-2016, 19:39
  2. עדכונים מתערכות מילאנו!
    על ידי אסף זומר בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 13-11-2016, 16:42
  3. עדכוני תערוכת מילאנו: ב.מ.וו!
    על ידי אסף זומר בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 10-11-2016, 10:35
  4. תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 25-06-2016, 14:06
  5. מחפש להתחדש בנייקד - אירופאים או יפניים?
    על ידי bluesummers בפורום כללי
    תגובות: 39
    הודעה אחרונה: 21-07-2015, 12:41

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO