רב הנסתר על הגלוי, אם משתמשים בטכנולוגיה הזו להדפסת מתכת ב LDT או DMLS שקיימת מספר שנים עבור שילדת רכב הייתי מצפה לנתון קשיחות השילדה לפיתול, קשה לי להאמין
שהם מתקרבים לנתונים של הטכנולוגיות המסורתיות.
הפורום הזה מוקדש לחדשנות לפחות כפי שהוא מוקדש לחשמל. בימים אלו מתקיימת תערוכת הרכב של LA, והנה ממצא מעניין מהתערוכה, מהחברה ב-Divergent 3D שהביאו לנו מכונית-על מודפסת:
http://mashable.com/2016/11/16/diver.../#vhk8ZE5MCuqG
אופנוע שהודפס בתלת-מימד, עם מנוע של קאווא H2.
יש לציין שגם אנרג'יקה עם האופנוע החשמלי שלהם מתגאים בחלקים מודפסים.
ופרוייקט מעניין נוסף, גם מודפס וגם חשמלי:
http://www.lightrider.apworks.de/en
מוזמנים להוסיף מידע וקישורים. מעורר השראה לדעתי!
רב הנסתר על הגלוי, אם משתמשים בטכנולוגיה הזו להדפסת מתכת ב LDT או DMLS שקיימת מספר שנים עבור שילדת רכב הייתי מצפה לנתון קשיחות השילדה לפיתול, קשה לי להאמין
שהם מתקרבים לנתונים של הטכנולוגיות המסורתיות.
אנו נודדים לתחומים הנדסיים לגמרי אבל אני מניח שמה שהם מפסידים בפיתול לעומת קורה מסורתית הם מפצים ויותר בצורות גיאומטריות ששום ייצור מסורתי לא מאפשר. מה גם ששילדה יכולה להיות מיוצרת ממגוון חומרים ולא מוגבלת לפלדה או אלומיניום.
מה שיותר מלהיב היא האפשרות לייצר מגוון רחב יותר של רכיבים ואופנועים. לא צריך תבניות במיליונים ופס ייצור מסורתי. זה מעורר השראה ודמיון.