נדב,
לפי מה שכתבת זה נראה שכרגע אתה מחפש כל כלי אפשרי רק שיהיה סופר ספורט או נייקד..שני כלים עם אופי שונה לחלוטין, אחד קיצוני צפוף עם עלויות אחזקה גבוהות והשני רגוע ומתון יחסית באופן כללי מאוד.
זה נשמע שאתה לא ממש סגור על איזה כלי ספציפית ואתה מחר רוצה להעמיד לך אופנוע לא משנה מה יהיה, העיקר שאפשר לרכוב עליו.
זה בסדר גמור, אבל זה מתכון לצרות.
יש דגם מסוים שמעניין אותך? לקנות זה לא בעיה, שים מזומן ואנשים בסוכנויות השונות ייתנו לך אופנוע והשאלה מה יקרה אחרי זה. אתה לא יודע בנוגע למחלות של כלי אחד, ושעלות התיקון לתקלה תהיה בערך חצי מהמחיר שלו או יותר.
וזאת רק ההתחלה, אתה לא יודע מה ערך השוק של הכלי והאם המחיר אטרקטיבי ובסופו של דבר סוכנויות רוצות למכור, יהיו כאלה שהם אנשים אמינים יותר וכאלו שפחות אבל בסופו של יום כולם פה כדי להרוויח לכן חשוב שקצת תעשה סקר שוק מקדים לפני הכל.
אתה יכול לפתוח אשכול נוסף או לעשות חיפוש על התייעצות בנוגע לרכישת אופנוע X בעלות Y ואנשים בפורום ישמחו לעזור ולייעץ מניסיונם, להעיר בנוגע לדגמים מוצלחים יותר ופחות כדי שיהיה לך קצת מושג למה אתה נכנס.
מבחינת עלויות, סטפן לוקח בד"כ 600 ש"ח או יותר לבדיקה של הכלי, הבדיקה כוללת את מכלולי האופנוע ובלאי לרוב המערכות (לא כולל בדיקת מנוע מעמיקה), השלדה (עם מכשיר ייעודי) ומכין לך סיכום כללי עם כל הריג'קטים בסופו של דבר. הוא גם עושה סיבוב כמובן ע"מ לעלות על תקלות כאלו ואחרות.
לא הייתי קונה אופנוע בלי בדיקה, על כמה וכמה שמדובר באופנוע ספורט (שרובם עוברים ידיים קשות וטיפול לקוי בידי בעלים שלא מבינים דבר). בנוגע אם לקחת אותו לסטפן זאת כבר בחירה שלך - הוא עושה עבודה טובה (ויקרה) וזה שהוא לא בודק קומפרסיה קצת מוריד מאיכות הבדיקה אך עם זאת אם מדובר במנוע בעייתי אני מאמין שהוא מספיק מקצועי להבחין בסימנים האלו ללא בדיקה זאת.
בהצלחה!


ציטוט ההודעה בתגובה