תוצאות 1 עד 14 מ 14

אשכול: מתלבט בין DUKE 250 ו-MT-03, דעתכם?

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2017
    הודעות
    4

    מתלבט בין DUKE 250 ו-MT-03, דעתכם?

    אהלן,
    אני רוכב כרגע על WR250R אבל כבר לא מגיע לשטח, לכן רוצה לעבור לאופנוע כביש.
    הנסיעות שלי כמעט רק בתוך תל אביב, לעיתים רחוקות נסיעות להרצליה או משהו במרחק דומה.
    התקציב שלי הוא 25,000 ש"ח, אבל אם צריך אפשר לגרד עוד כמה אלפים.

    לקחתי לנסיעת מבחן Z250SL - הרגיש לי די חלש, ול-Z300 פחות התחברתי.
    את ה-MT-03 מאוד אהבתי - הרגיש לי "נכון" - נסיעה יציבה עם כוח זמין כשצריך.
    לפני זה נסעתי גם על ה-DUKE 250 החדש - הפתיע אותי, יש לו תאוצה יחסית יפה וחוויה כיפית באופן עללי.

    בגלל התקציב, אם זה MT-03 מדובר על יד שנייה. אם זה הדיוק יש רק חדש, זה חיסרון עבורי בגלל הירידת ערך.

    (לגבי הדיוק 390, רק הדור הישן נכנס לי בתקציב (יד שנייה), מעדיף שלא בגלל בעיות אמינות שכתבו עליהם באינטרנט)

    אודה לדעתכם מה כדאי - דיוק 250 או MT-03 - או אם יש משהו אחר שנראה מתאים.

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    190
    ציטוט נכתב במקור על ידי benb צפיה בהודעה
    אהלן,
    אני רוכב כרגע על WR250R אבל כבר לא מגיע לשטח, לכן רוצה לעבור לאופנוע כביש.
    הנסיעות שלי כמעט רק בתוך תל אביב, לעיתים רחוקות נסיעות להרצליה או משהו במרחק דומה.
    התקציב שלי הוא 25,000 ש"ח, אבל אם צריך אפשר לגרד עוד כמה אלפים.

    לקחתי לנסיעת מבחן Z250SL - הרגיש לי די חלש, ול-Z300 פחות התחברתי.
    את ה-MT-03 מאוד אהבתי - הרגיש לי "נכון" - נסיעה יציבה עם כוח זמין כשצריך.
    לפני זה נסעתי גם על ה-DUKE 250 החדש - הפתיע אותי, יש לו תאוצה יחסית יפה וחוויה כיפית באופן עללי.

    בגלל התקציב, אם זה MT-03 מדובר על יד שנייה. אם זה הדיוק יש רק חדש, זה חיסרון עבורי בגלל הירידת ערך.

    (לגבי הדיוק 390, רק הדור הישן נכנס לי בתקציב (יד שנייה), מעדיף שלא בגלל בעיות אמינות שכתבו עליהם באינטרנט)

    אודה לדעתכם מה כדאי - דיוק 250 או MT-03 - או אם יש משהו אחר שנראה מתאים.
    למה אתה לא עושה טרייד אין?
    ככה תוכל לקבל כסף על האופנוע שלך ולרכוש חדש..


    Sent from my SM-G930F using Tapatalk

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2017
    הודעות
    4
    ציטוט נכתב במקור על ידי nrnrnr צפיה בהודעה
    למה אתה לא עושה טרייד אין?
    ככה תוכל לקבל כסף על האופנוע שלך ולרכוש חדש..


    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
    התקציב שכתבתי הוא בהנחה שאני מוכר את האופנוע שיש לי היום (וכנראה בפרטי ולא בטרייד אין כי זה יותר משתלם)

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2017
    הודעות
    65
    לא רכבתי על אף אחד מהם , אבל ניראה לא שאם התחברת ל MT בנוסף לשיקול האמינות של ימאה מול דיוק (הודי) אז אני הייתי הולך על MT יד שנייה בן כמה חודשים.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי guy44 צפיה בהודעה
    לא רכבתי על אף אחד מהם , אבל ניראה לא שאם התחברת ל MT בנוסף לשיקול האמינות של ימאה מול דיוק (הודי) אז אני הייתי הולך על MT יד שנייה בן כמה חודשים.
    רק כמו שדניאל מעליי כתב, הימאהה לא יפני (ולא היה כזה מעולם). מציע לך לבוא ולבדוק במסגרת הגישושים שלך בקטגוריה, גם את הסוזוקי GSX250R. המראה אומנם של סופרספורט, אבל תנוחת הרכיבה לא קיצונית בכלל ומפתיעה לטובה. הסוזוקי היה מיוצר בסין והוא היחיד בקטגורית ה-250 סמ"ק עם מנוע בעל 2 צילינדרים.
    http://www.oferavnir.co.il/vehicle/315

    גילוי נאות: בחתימה וכו'.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    תכלס... מניסיון, אופנוע לנסיעות בתוך ת״א זה לא כזה תענוג וגם לא הכי פרקטי. במקומך הייתי רוכש אופניים חשמליות וחוסך עד שאופנוע שוב יהיה אקטואלי.

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2017
    הודעות
    4
    ציטוט נכתב במקור על ידי guy44 צפיה בהודעה
    לא רכבתי על אף אחד מהם , אבל ניראה לא שאם התחברת ל MT בנוסף לשיקול האמינות של ימאה מול דיוק (הודי) אז אני הייתי הולך על MT יד שנייה בן כמה חודשים.
    כן, האמינות היפנית זה פלוס

    ציטוט נכתב במקור על ידי מצמץ צפיה בהודעה
    תכלס... מניסיון, אופנוע לנסיעות בתוך ת״א זה לא כזה תענוג וגם לא הכי פרקטי. במקומך הייתי רוכש אופניים חשמליות וחוסך עד שאופנוע שוב יהיה אקטואלי.
    אכן, אופנוע זה לא הכי פרקטי, אבל מה נעשה
    ובכל זאת, יש הרבה יתרונות פרקטיים לאופנוע על אופניים חשמליות - יותר בטוח (רוכבים עם מיגון, עוצרים באדום וכו'), פחות גניב ולא צריך להסתובב עם הבטריה, מהירות נסיעה, אפשרות לצאת מהעיר כשצריך, הרכבה נורמלית.
    אם כבר, בהתחלה חשבתי על קטנוע שיהיה יותר הגיוני לנסיעות כאלו, אבל... לא באמת רוצה לחזור לקטנוע.

  8. #8
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    הduke מורכב בהודו.
    הmt03 מורכב באינדונזיה למירב ידיעתי.
    מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
    שוקן 16 תל אביב

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    297
    ציטוט נכתב במקור על ידי benb צפיה בהודעה
    אהלן,
    אני רוכב כרגע על WR250R אבל כבר לא מגיע לשטח, לכן רוצה לעבור לאופנוע כביש.
    הנסיעות שלי כמעט רק בתוך תל אביב, לעיתים רחוקות נסיעות להרצליה או משהו במרחק דומה.
    התקציב שלי הוא 25,000 ש"ח, אבל אם צריך אפשר לגרד עוד כמה אלפים.

    לקחתי לנסיעת מבחן Z250SL - הרגיש לי די חלש, ול-Z300 פחות התחברתי.
    את ה-MT-03 מאוד אהבתי - הרגיש לי "נכון" - נסיעה יציבה עם כוח זמין כשצריך.
    לפני זה נסעתי גם על ה-DUKE 250 החדש - הפתיע אותי, יש לו תאוצה יחסית יפה וחוויה כיפית באופן עללי.

    בגלל התקציב, אם זה MT-03 מדובר על יד שנייה. אם זה הדיוק יש רק חדש, זה חיסרון עבורי בגלל הירידת ערך.

    (לגבי הדיוק 390, רק הדור הישן נכנס לי בתקציב (יד שנייה), מעדיף שלא בגלל בעיות אמינות שכתבו עליהם באינטרנט)

    אודה לדעתכם מה כדאי - דיוק 250 או MT-03 - או אם יש משהו אחר שנראה מתאים.

    תעשה סיבוב על הדיוק 390 (גם מהדגם הקודם) וההימור שלי הוא שלא תרצה את ה - MT (אלא אם אתה גדול או גבוה במיוחד). הייתי בעליו של הדיוק מדגם 2016 ועכשיו של 2017.

    לגבי אמינות - כנראה לא ברמה יפנית אבל יחד עם האמינות היפנית מגיע גם השיעמום היפני, מה שזר ל KTM.

    לכול דבר בחיים של טריידאוף.

  10. #10
    גם MT03 לא מיוצר ביפן אלא באינדונזיה. כמובן שהפיקוח יפני. כמו גם קטמ המיוצר בהודו תחת פיקוח אוסטרי.
    אני הייתי הולך על הקטמ. אופנוע מהיר וחזק. רשמת שאתה לא רוצה 390 בגלל בעיות אמינות. יש לי דיוק 390 שנתיים ואני רוכב עליו יומיום ולא הייתה אף בעיה. אני צופה שתקנה 250 (קטמ או ימאהה) ואחרי חצי שנה-שנה תחליף לאחד חזק יותר. אז תחסוך את זה כבר עכשיו ותקנה 390

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    גם חושב שלדלג בזמן את השלב המיותר של 250 וללכת לכוון נפח גדול יותר.
    חבל על הכסף ומאמצים
    נערך לאחרונה על ידי Busy; 14-11-2017 בשעה 16:57.

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2017
    הודעות
    4
    הנסיעות היומיות שלי עירוניות ויחסית קצרות (15 דקות), לכן חשבתי על 250. מצד שני, נוטה לקבל את ההמלצות כאן וללכת על יותר מזה כדי לא להישאר מוגבל.

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2016
    הודעות
    139
    תקנה הונדה cb500 f

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    297
    ציטוט נכתב במקור על ידי Danny צפיה בהודעה
    תקנה הונדה cb500 f

    ומדוע בדיוק? ההונדה כלי מעולה ללא ספק אבל בעל אופי לא מרגש. לא כולם רוצים את אותו הדבר. תלוי מה אופי הרכיבה והרצון שלו והציפיות שלו מאופנוע.

    ההונדה גם יקר יותר בהרבה ולא בטוח שישמש אותו טוב יותר לצרכים שלו.
    נערך לאחרונה על ידי Maxi; 18-11-2017 בשעה 07:54.

אשכולות דומים

  1. מי אשם מה דעתכם ?
    על ידי יוסי בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 17-08-2017, 07:51
  2. מה דעתכם על ה-versys 300?
    על ידי doog בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 12-06-2017, 20:17
  3. מה דעתכם על מראות לקסדה?
    על ידי nihrider בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 04-10-2016, 21:14
  4. כפפות מebay מה דעתכם?
    על ידי dor1987 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 09-01-2016, 13:31
  5. מכשיר מעקב gps לאופנוע, מה דעתכם?
    על ידי Infifi בפורום פורום ציוד
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 13-12-2015, 21:45

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO