אהלן,
אני רוכב כרגע על WR250R אבל כבר לא מגיע לשטח, לכן רוצה לעבור לאופנוע כביש.
הנסיעות שלי כמעט רק בתוך תל אביב, לעיתים רחוקות נסיעות להרצליה או משהו במרחק דומה.
התקציב שלי הוא 25,000 ש"ח, אבל אם צריך אפשר לגרד עוד כמה אלפים.
לקחתי לנסיעת מבחן Z250SL - הרגיש לי די חלש, ול-Z300 פחות התחברתי.
את ה-MT-03 מאוד אהבתי - הרגיש לי "נכון" - נסיעה יציבה עם כוח זמין כשצריך.
לפני זה נסעתי גם על ה-DUKE 250 החדש - הפתיע אותי, יש לו תאוצה יחסית יפה וחוויה כיפית באופן עללי.
בגלל התקציב, אם זה MT-03 מדובר על יד שנייה. אם זה הדיוק יש רק חדש, זה חיסרון עבורי בגלל הירידת ערך.
(לגבי הדיוק 390, רק הדור הישן נכנס לי בתקציב (יד שנייה), מעדיף שלא בגלל בעיות אמינות שכתבו עליהם באינטרנט)
אודה לדעתכם מה כדאי - דיוק 250 או MT-03 - או אם יש משהו אחר שנראה מתאים.
לא רכבתי על אף אחד מהם , אבל ניראה לא שאם התחברת ל MT בנוסף לשיקול האמינות של ימאה מול דיוק (הודי) אז אני הייתי הולך על MT יד שנייה בן כמה חודשים.
תכלס... מניסיון, אופנוע לנסיעות בתוך ת״א זה לא כזה תענוג וגם לא הכי פרקטי. במקומך הייתי רוכש אופניים חשמליות וחוסך עד שאופנוע שוב יהיה אקטואלי.
כן, האמינות היפנית זה פלוס
אכן, אופנוע זה לא הכי פרקטי, אבל מה נעשה![]()
ובכל זאת, יש הרבה יתרונות פרקטיים לאופנוע על אופניים חשמליות - יותר בטוח (רוכבים עם מיגון, עוצרים באדום וכו'), פחות גניב ולא צריך להסתובב עם הבטריה, מהירות נסיעה, אפשרות לצאת מהעיר כשצריך, הרכבה נורמלית.
אם כבר, בהתחלה חשבתי על קטנוע שיהיה יותר הגיוני לנסיעות כאלו, אבל... לא באמת רוצה לחזור לקטנוע.
הduke מורכב בהודו.
הmt03 מורכב באינדונזיה למירב ידיעתי.
מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
שוקן 16 תל אביב
רק כמו שדניאל מעליי כתב, הימאהה לא יפני (ולא היה כזה מעולם). מציע לך לבוא ולבדוק במסגרת הגישושים שלך בקטגוריה, גם את הסוזוקי GSX250R. המראה אומנם של סופרספורט, אבל תנוחת הרכיבה לא קיצונית בכלל ומפתיעה לטובה. הסוזוקי היה מיוצר בסין והוא היחיד בקטגורית ה-250 סמ"ק עם מנוע בעל 2 צילינדרים.
http://www.oferavnir.co.il/vehicle/315
גילוי נאות: בחתימה וכו'.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
תעשה סיבוב על הדיוק 390 (גם מהדגם הקודם) וההימור שלי הוא שלא תרצה את ה - MT (אלא אם אתה גדול או גבוה במיוחד). הייתי בעליו של הדיוק מדגם 2016 ועכשיו של 2017.
לגבי אמינות - כנראה לא ברמה יפנית אבל יחד עם האמינות היפנית מגיע גם השיעמום היפני, מה שזר ל KTM.
לכול דבר בחיים של טריידאוף.
גם MT03 לא מיוצר ביפן אלא באינדונזיה. כמובן שהפיקוח יפני. כמו גם קטמ המיוצר בהודו תחת פיקוח אוסטרי.
אני הייתי הולך על הקטמ. אופנוע מהיר וחזק. רשמת שאתה לא רוצה 390 בגלל בעיות אמינות. יש לי דיוק 390 שנתיים ואני רוכב עליו יומיום ולא הייתה אף בעיה. אני צופה שתקנה 250 (קטמ או ימאהה) ואחרי חצי שנה-שנה תחליף לאחד חזק יותר. אז תחסוך את זה כבר עכשיו ותקנה 390![]()
גם חושב שלדלג בזמן את השלב המיותר של 250 וללכת לכוון נפח גדול יותר.
חבל על הכסף ומאמצים
נערך לאחרונה על ידי Busy; 14-11-2017 בשעה 16:57.
הנסיעות היומיות שלי עירוניות ויחסית קצרות (15 דקות), לכן חשבתי על 250. מצד שני, נוטה לקבל את ההמלצות כאן וללכת על יותר מזה כדי לא להישאר מוגבל.
תקנה הונדה cb500 f