למרחק כזה עדיף נפח גדול יותר
קטנוע 350-400 כמו קימקו דאונטאון 350 , סאניינג מקסים 400-600 יתאימו
אם לא חדש אז שנייה מהשנה האחרונה עם קמ" נמוך.
שלום לכולם. בקצרה, אני עובד כשליח עם מובי. המובי סוס עבודה אבל אם זה לאיזור מרוכז/מצומצם. לאחרונה נפתח לי הקו לנסיעות ארוכות (תל אביב - ירושלים)
מחפש כלי מפנק שלא ישבור לי את כל הגוף בנסיעה עליו. במיוחד בחורף.
ג'וי רייד/ג'וי מקס מפחיד אותי. כי למרות שהאחזקה זולה הוא לא אמין לאופי העבודה הזה. אני מחפש המלצה לכלי אמין. עדיף 250 סמ"ק שיכול לעמוד בעבודה האינטנסיבית הזאת.
תודה לעונים.
למרחק כזה עדיף נפח גדול יותר
קטנוע 350-400 כמו קימקו דאונטאון 350 , סאניינג מקסים 400-600 יתאימו
אם לא חדש אז שנייה מהשנה האחרונה עם קמ" נמוך.
אני מכיר חברות דפוס שעושה שליחויות כאלו עם nc750x.
אחזקה זולה יחיסית לקטנוע וגם צריכת דלק מעולה
נשמע שאתה מחפש קטנוע ולא אופנוע, בניגוד לכותרת.
דעתי האישית - SW400, הלא הוא הסילוור ווינג.
כנראה הקטנוע הכי אמין ועמיד שיש בשוק, נוח מאוד, בעל נפח אכסון מרשים מתחת למושב ומרווח טיפולים סביר (6 אלף).
מחירו כחדש גבוה מאוד, אבל משום שהשוק חלש - אפשר לרכוש כלים משומשים במחירים ברי השגה.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
כל ה350-400-750 שהציעו זה לא נראה לי כל כך רלוונטי כי זה ביטוח גבוה יותר, מחיר קנייה גבוה יותר וכו'.
מה עם האקסאיבו? ראיתי הרבה שהשתמשו בו לשליחויות.
גם הgdink שזה הדור המשך של הגראנדינק אמור להיות די סוס עבודה. יש לו מדרס שטוח והוא זול. אמור להיות ה"מובי" של ה250...
האקסבו 250 בהחלט יכול לעשות את הנסיעה מהמרכז לירושלים.
חשוב להתקין מיגון רוח גבוה כי הנוכחי לא ממש מתמודד עם הרוחות בכביש 431 וכביש 1.
וגם קח בחשבון שמהירות רכיבה היא של 110-120 על השעון (100-110 קמש אמיתיים)
יותר מזה לא כדאי ללחוץ אם ברצונך לשמור על הקטנוע. (יכול גם להגיע ל 140 על השעון אך ממש לא מומלץ)
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
אומנם אני לא עושה עם ה X MAX 400 שלי שליחויות אבל גמענו ביחד כבר 40K בשנה וחצי.
סוס עבודה, אמין מאוד.
ב 36K התיבות אוויר התפרקו ונשברה הסעפת, הוחלף באחריות.
משייט בנינוחות על 125 ויושב טוב על הכביש, ה ABS מעולה, נכנס בדיוק בזמן ומציל חיים.
מרווח טיפולים קצת מציק כל 5K כשהגדול כל 20K.
נוח ומרווח, גם למורכבת כשמתחת לכסא יש מקום ל 2 קסדות מלאות.
ממליץ עליו בחום, ראיתי 1 למכירה שנת 2014 עם 25K ב 15,000 שקל.
Honda Forza 750
בן 38, רוכב על אופנועים 22 שנה כבר, והוגה מטבע הלשון 'ילד A1'
בתור אחד שהיה לו אקסיבו, אני לא ממליץ עליו בשביל לעשות תל אביב ירושלים על בסיס שבועי.
כמו שאמרו, מיגון הרוח שלו דורש שדרוג, והוא קצת צפוף ולא מפנק לנסיעות ארוכות וגם לא חזק מספיק, ונסעתי איתו בהרכבה גם מרחקים מאוד ארוכים, ממש עשיתי ממנו אופנוע טורינג, וזה לא הרגיש שזה זה, חוץ מהמקום אחסון שלו שזה אחלה.
לדעתי גם כמו שאמרו, XMAX 400, MAXSYM 400, DOWNTOWN 350... אולי גם הXMAX 300 החדש, כלים שהייתי לוקח בחשבון.
נוסע בינעירוני עם xevo על בסיס יומי.
מצטרף להמלצה לעלות לכיוון ה350 סמ"ק.
דאוןטאון 350 שהומלץ כאן יעשה עבודה הרבה יותר טובה. גם מבחינת הנסיעה וגם מבחינת העלויות.
ודבר נוסף,
בהתלבטות בין הxmax300 ל-400, ה300 מנצח כמעט בכל פרמטר. במיוחד אם צריך לנסוע גם בעיר. הוא חזק ומהיר מספיק לכל מטרה בבינעירוני והרבה יותר קליל וצר לעיר. האגזוז של ה400 מצדיק פיטורין של מישהו שם בימהה....
תודה רבה לכולם : )
נבדוק לעומק כמה מהכלים שהומלצו פה ונסגר על משהו.
הכיוון זה המקסים/דאון טאון
אגב, ל- XEVO יש דגם של 400 סמ"ק.
נסיבה שאני מעלה את זה הוא שההערכה שלי היא שמחיר הקניה שלו כמשומש הוא בריצפה - שווה לשקול את זה..