ìîøç÷ ëæä òãéó ðôç âãåì éåúø
÷èðåò 350-400 ëîå ÷éî÷å ãàåðèàåï 350 , ñàðééðâ î÷ñéí 400-600 éúàéîå
àí ìà çãù àæ ùðééä îäùðä äàçøåðä òí ÷î" ðîåê.
ùìåí ìëåìí. á÷öøä, àðé òåáã ëùìéç òí îåáé. äîåáé ñåñ òáåãä àáì àí æä ìàéæåø îøåëæ/îöåîöí. ìàçøåðä ðôúç ìé ä÷å ìðñéòåú àøåëåú (úì àáéá - éøåùìéí)
îçôù ëìé îôð÷ ùìà éùáåø ìé àú ëì äâåó áðñéòä òìéå. áîéåçã áçåøó.
â'åé øééã/â'åé î÷ñ îôçéã àåúé. ëé ìîøåú ùäàçæ÷ä æåìä äåà ìà àîéï ìàåôé äòáåãä äæä. àðé îçôù äîìöä ìëìé àîéï. òãéó 250 ñî"÷ ùéëåì ìòîåã áòáåãä äàéðèðñéáéú äæàú.
úåãä ìòåðéí.
ìîøç÷ ëæä òãéó ðôç âãåì éåúø
÷èðåò 350-400 ëîå ÷éî÷å ãàåðèàåï 350 , ñàðééðâ î÷ñéí 400-600 éúàéîå
àí ìà çãù àæ ùðééä îäùðä äàçøåðä òí ÷î" ðîåê.
àðé îëéø çáøåú ãôåñ ùòåùä ùìéçåéåú ëàìå òí nc750x.
àçæ÷ä æåìä éçéñéú ì÷èðåò åâí öøéëú ãì÷ îòåìä
ðùîò ùàúä îçôù ÷èðåò åìà àåôðåò, áðéâåã ìëåúøú.
ãòúé äàéùéú - SW400, äìà äåà äñéìååø ååéðâ.
ëðøàä ä÷èðåò äëé àîéï åòîéã ùéù áùå÷, ðåç îàåã, áòì ðôç àëñåï îøùéí îúçú ìîåùá åîøååç èéôåìéí ñáéø (6 àìó).
îçéøå ëçãù âáåä îàåã, àáì îùåí ùäùå÷ çìù - àôùø ìøëåù ëìéí îùåîùéí áîçéøéí áøé äùâä.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
ëì ä350-400-750 ùäöéòå æä ìà ðøàä ìé ëì ëê øìååðèé ëé æä áéèåç âáåä éåúø, îçéø ÷ðééä âáåä éåúø åëå'.
îä òí äà÷ñàéáå? øàéúé äøáä ùäùúîùå áå ìùìéçåéåú.
âí ägdink ùæä äãåø äîùê ùì äâøàðãéð÷ àîåø ìäéåú ãé ñåñ òáåãä. éù ìå îãøñ ùèåç åäåà æåì. àîåø ìäéåú ä"îåáé" ùì ä250...
äà÷ñáå 250 áäçìè éëåì ìòùåú àú äðñéòä îäîøëæ ìéøåùìéí.
çùåá ìäú÷éï îéâåï øåç âáåä ëé äðåëçé ìà îîù îúîåãã òí äøåçåú áëáéù 431 åëáéù 1.
åâí ÷ç áçùáåï ùîäéøåú øëéáä äéà ùì 110-120 òì äùòåï (100-110 ÷îù àîéúééí)
éåúø îæä ìà ëãàé ììçåõ àí áøöåðê ìùîåø òì ä÷èðåò. (éëåì âí ìäâéò ì 140 òì äùòåï àê îîù ìà îåîìõ)
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
àåîðí àðé ìà òåùä òí ä X MAX 400 ùìé ùìéçåéåú àáì âîòðå áéçã ëáø 40K áùðä åçöé.
ñåñ òáåãä, àîéï îàåã.
á 36K äúéáåú àååéø äúôø÷å åðùáøä äñòôú, äåçìó áàçøéåú.
îùééè áðéðåçåú òì 125 åéåùá èåá òì äëáéù, ä ABS îòåìä, ðëðñ áãéå÷ áæîï åîöéì çééí.
îøååç èéôåìéí ÷öú îöé÷ ëì 5K ëùäâãåì ëì 20K.
ðåç åîøååç, âí ìîåøëáú ëùîúçú ìëñà éù î÷åí ì 2 ÷ñãåú îìàåú.
îîìéõ òìéå áçåí, øàéúé 1 ìîëéøä ùðú 2014 òí 25K á 15,000 ù÷ì.
Honda Forza 750
áï 38, øåëá òì àåôðåòéí 22 ùðä ëáø, åäåâä îèáò äìùåï 'éìã A1'
áúåø àçã ùäéä ìå à÷ñéáå, àðé ìà îîìéõ òìéå áùáéì ìòùåú úì àáéá éøåùìéí òì áñéñ ùáåòé.
ëîå ùàîøå, îéâåï äøåç ùìå ãåøù ùãøåâ, åäåà ÷öú öôåó åìà îôð÷ ìðñéòåú àøåëåú åâí ìà çæ÷ îñôé÷, åðñòúé àéúå áäøëáä âí îøç÷éí îàåã àøåëéí, îîù òùéúé îîðå àåôðåò èåøéðâ, åæä ìà äøâéù ùæä æä, çåõ îäî÷åí àçñåï ùìå ùæä àçìä.
ìãòúé âí ëîå ùàîøå, XMAX 400, MAXSYM 400, DOWNTOWN 350... àåìé âí äXMAX 300 äçãù, ëìéí ùäééúé ìå÷ç áçùáåï.
ðåñò áéðòéøåðé òí xevo òì áñéñ éåîé.
îöèøó ìäîìöä ìòìåú ìëéååï ä350 ñî"÷.
ãàåïèàåï 350 ùäåîìõ ëàï éòùä òáåãä äøáä éåúø èåáä. âí îáçéðú äðñéòä åâí îáçéðú äòìåéåú.
åãáø ðåñó,
áäúìáèåú áéï äxmax300 ì-400, ä300 îðöç ëîòè áëì ôøîèø. áîéåçã àí öøéê ìðñåò âí áòéø. äåà çæ÷ åîäéø îñôé÷ ìëì îèøä ááéðòéøåðé åäøáä éåúø ÷ìéì åöø ìòéø. äàâæåæ ùì ä400 îöãé÷ ôéèåøéï ùì îéùäå ùí áéîää....
úåãä øáä ìëåìí : )
ðáãå÷ ìòåî÷ ëîä îäëìéí ùäåîìöå ôä åðñâø òì îùäå.
äëéååï æä äî÷ñéí/ãàåï èàåï
àâá, ì- XEVO éù ãâí ùì 400 ñî"÷.
ðñéáä ùàðé îòìä àú æä äåà ùääòøëä ùìé äéà ùîçéø ä÷ðéä ùìå ëîùåîù äåà áøéöôä - ùååä ìù÷åì àú æä..