תוצאות 1 עד 15 מ 15

אשכול: נחסם ייבוא אופנועי אנדורו ברישוי אפור

תצוגה בשכבות

  1. #12
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    נכון להיום אתה יכול לגשת ולרכוש לעצמך טריאל חדש עם רישוי צהוב מהסוכנות, או משומש. קיימים בהחלט.

    אישית אני חושב שרישוי אפור זה שטות גמורה שהמדינה קימבנה כדי לגבות עוד מיסים מהעבריינים שגם ככה מבריחים לארץ מוטוקרוסים, אז במקום לנסות לתפוס מחט בערימת שחת ולא להרוויח כלום המדינה המציאה את יבוא הרישוי האפור שמאפשר לבריות לרכוש כלי במחיר שנמוך בממוצע ב20,000 ש"ח לעומת אחיו התאום בעל המספר הצהוב, אך סייגה את זה עם הגבלה אחת ברורה והיא שאסור לרכב עליו מחוץ למסלול מורשה, מה שמראש היה ידוע לה חד משמעית שלא קיים.
    את ההגבלה הזו לא הרוכשים מכבדים (באופן ברור ושקוף מראש) ולא המדינה אוכפת, ועד עכשיו 2 הצדדים האלו הרוויחו מהטמטום הזה - הקונה קיבל כלי חדש במחיר של משומש והמדינה גבתה מיסוי, רק הצד השלישי הוא המפסיד הגדול - הצד שבטעות יכנס בדרכו של כלי כזה שיורד מקפיצה או טס על שביל ונכנס בו.
    רוכב על כלי אפור יודע שאם קורית איזשהי תאונה עם נזק הכי בסיסי לרכוש ויותר מזה עם נפגעים בגוף האופציה היחידה והבלעדית שלו היא לברוח מהמקום בגלל ש1. אסור לו לרכב על הכלי מחוץ למסלול נקודה ו2. אין לו ביטוח שיכסה את הנפגעים בשום צורה - פוטנציאל לסיבוך כלכלי ופלילי עצום.
    בגלל הסיבות האלו והסיבות האלו בלבד אין ולא יהיו לי לעולם סנטימנטים לאדם שבוחר מראש לקנות ולרכב על כלי אפור - הוא מודע לסכנות ולמשמעויות והוא מחליט בדיעה צלולה להפוך עצמו לעבריין נמלט.
    התירוץ הרווח של רוכבי הכלים האפורים זה אין לי כסף אין לי ברירה אבל זו לא המציאות, המציאות היא שהם רוצים לרכב על כלי צעיר או חדש במחיר של כלי צהוב מבוגר ממנו לעיתים גם ב3 ו4 שנים יותר ולא מתאים להם לרכב על משהו יותר ישן באותו סכום.

    מהצד השני, בא העסקן רעשן הפייסבוק החדש שמתהדר בטייטל "יושב ראש ההתאחדות לספורט מוטורי" (שאגב מושך משכורת שאין הרבה שהיו מתנגדים לה, על חשבון כולנו) ומחליט שזה לא מוצא חן בעיניו שנמכרים כלים כאלה ושנעשה בהם שימוש ומרעיל באר שחלק גדול מהמתחרים ב"התאחדות" שהוא "יושב ראשה" שותים ממנה.
    בגדול העסק הזה מאוד מסריח וזה נראה כמו מהלך שת"פ בין היבואנים הגדולים של כלי האנדורו בארץ ואליו. הסברה הרווחת היא שזה מכיוון שבשנתיים האחרונות ובמיוחד בשנה האחרונה 2-3 יבואני כלים אפורים מכרו כמויות כלים מרשימות ולא מבוטלות במחירים אטרקטיבים אספקה מהירה ותנאים נוחים וזה עושה הרבה מאוד צרות ליבואנים ונוגס להם בנתח לא מבוטל מהעוגה במיוחד בשנתיים האחרונות בהן תחום האנדורו התפוצץ ועולה על גדותיו, כי רוב מי שיחפש אפור יקח את המחיר הכי זול בשוק לאותו כלי - וזה לעולם לא יהיה היבואן כי היבואנים רעבים מאוד.
    עכשיו עם ביטול יבוא הכלים ברישוי אפור, הבאים לרכוש כלי אנדורו כזה או אחר יאלצו להתלבט בין 2 אופציות בלבד - או כלי צהוב משומש, או כלי צהוב חדש בלבד (היבואנים הם המרוויחים הסופיים של יותר תנועה בהזמנות כלים חדשים מהמהלך הזה), ואני מדגיש שוב - אני חושב שכלים ברישוי אפור זה טמטום אחד גדול מרגע שנולד ואכן לא צריך להתקיים, אבל הדרך והאינטרסים שמאחורי הצעד הזה של אותו "יושב ראש" הם לא פחות ממסריחים מעסקנות ואינטרס פוליטי בשוק הזה.
    נערך לאחרונה על ידי Shasha127; 02-12-2017 בשעה 01:30.

אשכולות דומים

  1. אנדורו-בום: סיכום מכירות אופנועי אנדורו 2016
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 17-07-2017, 13:37
  2. כמה אופנועי אנדורו נמכרו בישראל השנה?
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 29-12-2016, 15:39
  3. סוזוקי RM-Z450 ו-RMX450 ברישוי צהוב
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 23-12-2016, 21:12
  4. כמה אופנועי אנדורו נמכרים בישראל?
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 14-07-2016, 20:13
  5. גאס גאס חוזרת לייצר אופנועי אנדורו!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 23-04-2016, 12:10

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO