תוצאות 1 עד 15 מ 16

אשכול: אופנוע ראשון; סקרמבלר?

צפייה משולבת

  1. #1
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של אRני
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    529
    הייתי צריך לקרוא פעמיים כדי להבין שהדוקאטי סקרמבלר לא אופציה.
    רק אציין שמה שמרגיש מספק על כבישים במזרח לא אוכל על הכביש בישראל, כשכולם ממהרים ומהירות שיוט במהיר היא 120+, רויאל אנפילד הוא סכנה בטיחותית לדעתי.
    לסופ"ש פעמיים בשנה הייתי שמח לאחד שלא תבין לא נכון

    אם יש לך פרפרים בבטן לך איתם. אני הייתי בודק מה עוד נכנס בתקציב שלי.
    בהצלחה!

    נ.ב
    מר busy חבל שלא טרח להסביר למה להציע לפות"ש, ששאל על כלי נישה מיוחדים, את האופנוע הכי משעמם וגנרי שכסף יכול לקנות?
    נערך לאחרונה על ידי אRני; 06-12-2017 בשעה 13:12.

  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2017
    הודעות
    3
    ציטוט נכתב במקור על ידי אRני צפיה בהודעה
    הייתי צריך לקרוא פעמיים כדי להבין שהדוקאטי סקרמבלר לא אופציה.
    רק אציין שמה שמרגיש מספק על כבישים במזרח לא אוכל על הכביש בישראל, כשכולם ממהרים ומהירות שיוט במהיר היא 120+, רויאל אנפילד הוא סכנה בטיחותית לדעתי.

    ...

    נ.ב
    מר busy חבל שלא טרח להסביר למה להציע לפות"ש, ששאל על כלי נישה מיוחדים, את האופנוע הכי משעמם וגנרי שכסף יכול לקנות?
    אכן קראתי על הCB והתאכזבתי לגלות שהוא מתאים בכל קריטריון למה שאני מחפש חוץ מ... בדיוק מה שכתבת

    הסיבה היחידה בעיניך שלא ללכת על האנפילד זה הבטיחות? בלי קשר אני לא מתכוון לשייט ב120... גם עם הרכב הנוכחי שלי אני משייט ב90+- (לעצבנותם של כל מיני לקסוסים שאוהבים להבהב לי מאחור).

    תודה

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של אRני
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    529
    ציטוט נכתב במקור על ידי tomeraz צפיה בהודעה
    אני לא מתכוון לשייט ב120... גם עם הרכב הנוכחי שלי אני משייט ב90+- (לעצבנותם של כל מיני לקסוסים שאוהבים להבהב לי מאחור).
    אופנוע זה לא מכונית. רכב צמוד מאחור כשאתה רוכב זו סכנה חמורה. ללא כלוב מתכת משוכלל מאחוריך, פגיעה מאחור היא לא אופציה.
    ברכיבה יש שליטה סבירה על מה שקורה לפניך ומצדדיך, אבל אין לך שליטה על מה שקורה מאחור, לכן תמיד מומלץ לרכב 10-20 קמ"ש מעל מהירות התנועה.
    ואף פעם לא לתת לרכב (או אופנוע אחר) לשבת לך על הזנב.
    ככל שרוכבים מהר יותר, כך פוחת הסיכון לפגיעה מאחור (וסכנות חדשות צצות אבל על זה כבר תלמד בקורס רכיבה שתעשה).

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי tomeraz צפיה בהודעה
    בלי קשר אני לא מתכוון לשייט ב120... גם עם הרכב הנוכחי שלי אני משייט ב90+- (לעצבנותם של כל מיני לקסוסים שאוהבים להבהב לי מאחור).

    תודה
    מצטרף לארני: זה שאתה "עושה פרנציפים לעצבן בעלי לקסוסים" עם הרכב, זה ממש חמוד. באמת.
    אבל תוציא לעצמך מהראש את הפריבלגיה הזו של לחנך אנשים אחרים בכביש, כשאתה על אופנוע. החזק שורד בכביש הישראלי וכשאתה בוחר דו גלגלי, אתה משתייך למין החלש. אז עדיף לך להיות מהיר מהתנועה שזורמת סביבך.
    לאופנוע יש אפס הגנה פאסיבית, והגנה דינאמית לא רעה. אבל כדי להשיג את ההגנה הדינאמית הזו, אתה חייב להיות פעיל על הכביש: לנוע יותר מהר, לזוז כל הזמן, לחפש ללא הפסקה חללים ריקים בין רכבים בהם מעטפת הבטחון סביבך גדולה יותר, ולא לחכות שייתנו לך אותה. אם אתה לא מסוגל לעשות את הסוויץ' הזה בראש, רד מאופנועים.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2017
    הודעות
    3
    קודם כל, המון תודה על כל התגובות. כיף לראות שיש אנשים אכפתיים

    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    מצטרף לארני: זה שאתה "עושה פרנציפים לעצבן בעלי לקסוסים" עם הרכב, זה ממש חמוד. באמת.
    נשמע לי שזה משהו לשיחה אחרת, אך פספסת את הכוונה שלי. לא ממקומי לחנך אף אחד כרגע (אשמור את זה לילדים העתידיים שלי). מתכוון שאני לא אחד שאוהב לשייט במהירויות גבוהות בלי קשר.
    לא מוריד מהערך חלילה של מה שאתה כותב (למדתי משהו חדש...), אבל אני מניח שיש אנשים שמחזיקים ברשותם רויאל אנפילד, לדוגמא, ומצליחים לרכב עליו בכבישי ישראל?
    ואם אהפוך את זה לשאלה- ממליצים ממש שלא לרכב על אופנוע שלא יודע לשייט על 120 ומעלה?

    יש לך המון אפשרויות. הw800 שהציאו לך פה הוא הכי קרוב למה שתחפש.
    קראתי קצת, ונראה מדהים. טיפה מעל התקציב אבל אפשר להתגמש...
    אופנוע כזה עושה גם שבילים (מתונים)?

    תודה שוב!

  6. #6
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי tomeraz צפיה בהודעה
    קודם כל, המון תודה על כל התגובות. כיף לראות שיש אנשים אכפתיים



    נשמע לי שזה משהו לשיחה אחרת, אך פספסת את הכוונה שלי. לא ממקומי לחנך אף אחד כרגע (אשמור את זה לילדים העתידיים שלי). מתכוון שאני לא אחד שאוהב לשייט במהירויות גבוהות בלי קשר.
    לא מוריד מהערך חלילה של מה שאתה כותב (למדתי משהו חדש...), אבל אני מניח שיש אנשים שמחזיקים ברשותם רויאל אנפילד, לדוגמא, ומצליחים לרכב עליו בכבישי ישראל?
    ואם אהפוך את זה לשאלה- ממליצים ממש שלא לרכב על אופנוע שלא יודע לשייט על 120 ומעלה?


    קראתי קצת, ונראה מדהים. טיפה מעל התקציב אבל אפשר להתגמש...
    אופנוע כזה עושה גם שבילים (מתונים)?

    תודה שוב!
    לא הייתי מנסה.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי tomeraz צפיה בהודעה
    קודם כל, המון תודה על כל התגובות. כיף לראות שיש אנשים אכפתיים



    נשמע לי שזה משהו לשיחה אחרת, אך פספסת את הכוונה שלי. לא ממקומי לחנך אף אחד כרגע (אשמור את זה לילדים העתידיים שלי). מתכוון שאני לא אחד שאוהב לשייט במהירויות גבוהות בלי קשר.
    לא מוריד מהערך חלילה של מה שאתה כותב (למדתי משהו חדש...), אבל אני מניח שיש אנשים שמחזיקים ברשותם רויאל אנפילד, לדוגמא, ומצליחים לרכב עליו בכבישי ישראל?
    ואם אהפוך את זה לשאלה- ממליצים ממש שלא לרכב על אופנוע שלא יודע לשייט על 120 ומעלה?


    קראתי קצת, ונראה מדהים. טיפה מעל התקציב אבל אפשר להתגמש...
    אופנוע כזה עושה גם שבילים (מתונים)?

    תודה שוב!
    שבילי קק"ל מהודקים כל אופנוע עושה. זה פשוט לא כיף - כמו שאפשרי, אבל לא כיף לעשות את זה עם פרייבט.
    אם רוצים גם להינות מהתהליך, אז כדאי ללכת על אופנוע דו"ש, שמאפשר לעשות את השבילים האלה בקצב סביר ולא בזחילה, ולא ישמיע צלילים של "אני עומד להתפרק" תוך כדי.

    לגבי הדרישות ומהירות השיוט...
    זה תלוי בתוואי ובשימוש. אם אתה מתנייד על כבישים מהירים (6,5, 431, 1 ודומיהם) - כדאי לעשות את זה על אופנוע שמסוגל לשמור על קצב התנועה בלי להתאמץ.
    במקרה הזה, אני מסכים עם המגיבים מעליי.
    לעומת זאת, אם אתה נמצא בפריפריה, והנסיעות שלך הן בכבישים צדדים מפותלים - אז אין סיבה שלא יהיה לך כיף לשייט 90-100 על אנפילד, עם עליות ל-110-120 כשיש צורך בעקיפה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    אלפים רוכבים על אופנוע ולא קורה להם כלום, זה אומר שאופנוע הוא כלי תחבורה בטיחותי?

    בישראל משייטים על 120 קמ"ש בכבישים מהירים (כי מותר 110 ועל זה תוסיף קצת חריגה), אתה צריך להתאים את עצמך לסביבה ולא לחשוב שהסביבה תתחשב בך.

    ציטוט נכתב במקור על ידי tomeraz צפיה בהודעה
    נשמע לי שזה משהו לשיחה אחרת, אך פספסת את הכוונה שלי. לא ממקומי לחנך אף אחד כרגע (אשמור את זה לילדים העתידיים שלי). מתכוון שאני לא אחד שאוהב לשייט במהירויות גבוהות בלי קשר.
    לא מוריד מהערך חלילה של מה שאתה כותב (למדתי משהו חדש...), אבל אני מניח שיש אנשים שמחזיקים ברשותם רויאל אנפילד, לדוגמא, ומצליחים לרכב עליו בכבישי ישראל?
    ואם אהפוך את זה לשאלה- ממליצים ממש שלא לרכב על אופנוע שלא יודע לשייט על 120 ומעלה?

אשכולות דומים

  1. אופנוע ראשון A1
    על ידי Ginzbi בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 25-07-2017, 19:36
  2. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 22-03-2017, 17:10
  3. אופנוע כבד בתור אופנוע ראשון?
    על ידי guyx1992 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 29-02-2016, 23:59
  4. אופנוע ראשון לרוכב גבוהה (אופנוע כביש 250 סמ"ק)
    על ידי BassOutcast בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 15-11-2015, 16:17
  5. אופנוע ראשון a1
    על ידי Ido18 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 20-09-2015, 15:33

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO