אבא שלי בן 50 ובאותו הסיפור כמוך - רוכב חדש עם A1 ורצון להכנס לתחום. ממה שניסינו אמליץ גם לך:
יוסאנג אקילה GV250 - חמוד מאוד, מחיר נמוך וחלק לא קטן מגיע מאובזר לטיולים. המנוע מרגיש בסדר בעיר, מחוצה לה - פחות זוהר, אבל ישייט על 100 קמ"ש ללא בעיה. מבחינת מימדים - די קטן, מרגיש "גדול" בעיקר בזכות מיכל הדלק הרחב. לאבא שלי אישית הרגיש שחסר כח, ואני יכול להבין.
קוואסאקי EN500 - רובם במצב שדורש יישור קו, למרות היותם מבריקים ומאובזרים. רכבתי על אחד שעבר פרוייקט די מאסיבי - המנוע מרגיש מאוד חי מהסל"ד הנמוך, מושך בצורה יפה ולינארית, מאוד יציב בנסיעה. אם תמצא אחד במצב טוב שהוא A1 ברשיון (רשום L2 למעלה בצד שמאל) - לך על זה.
במקרה של אבא שלי - החליט ללכת על VN900 חדש במקום להתעסק עם כלי ישן. על ה-VN עשיתי סיבוב קצר בעיר והוא פשוט שופע מומנט ומאוד דינמי ביחס לאותם 47 סוסים שיש במנוע, מאוד נהנתי. המשקל שלו יכול לאיים על רוכב חדש אבל מבחינת פרטנר לטיולים מדובר על אופנוע שלא באמת תצטרך להחליף או לעלות ל-A איתו (כי לארצנו הקטנה 900 סמ"ק זה באמת שמספיק). אם הכיוון קורץ לך רק שתדע שרק משנת 2016 ומעלה הם תואמים ל-A1 היות ומקודם הם הגיעו עם 53 כ"ס ולאחר שינוי מדרגות הרשיון מ-33 כ"ס ל-47 כ"ס קוואסאקי החלה להגבילם ל-47 סוסים כדי לקרוץ לקהל יעד רחב יותר.


ציטוט ההודעה בתגובה