מיתוס "אופנוע ללא תקלות" לא קיים. מרגע ההתנעה הראשונה של המנוע הוא מתחיל לרוץ לסופו.

יש אפשרות היום ליצור כלי עם אפס תקלות לשנים, אף אחד לא רוצה את זה, כי זה אינטרס הבעלים
בלבד וגם האינטרס הזה חלש כי מי באמת מתכוון להחזיק כלי 20 שנה?

מי מוכן לשלם את מחיר כלי ללא תקלות שיהיה יקר מן הסתם הרבה מעבר לאופנוע סדרתי.

התכנון הבסיסי של כלי הרכב מתייחס אליהם כאל כלי מתקלה חד פעמי, אורך החיים המוצהר שלהם
פחות מ-10 שנים. רוב כלי הרכב המודרניים מתוכננים היום למחזור, ולפלסטיקה מתקלה. כי זה ירוק
וטוב לסביבה.

במקומות נורמליים בעולם בהם אין גזירת קופון של המדינה על כל קניית רכב חדש, מדובר בהוצאה
משנית ולא יקרה שמחזירה את עצמה אחרי כמה שנים, רכב ממוצע לא שורד יותר מ-7 שנים והמנועים
לא עוברים את 150 אלף ק"מ.

ממליץ לכולם להיכנס פעם למגרשי הגריטה באירופה לראות איזה רכבים הולכים בדרך כל ברזל.

באופנועים המצב גרוע יותר, חבר פורום קנה בארה"ב BMW משומש עשה איתו כמה אלפי ק"מ והאופנוע
עם כ-60 אלף ק"מ לא מצליח להימכר כבר כמה שנים, המחיר שהוא מקבל עליו הוא מחיר הברזל!

רק בארץ בגלל המחירים המעוותים הנסועה שלהם גבוהה, לכל ייצרן יש את הפלופים שלו, יש מנועים שמסתדרים
יותר טוב עם התנאים בארץ ויש כאלה שפחות.

לחלק גדול מהאופנועים נגרם נזק בגלל המוסכים, הבעלים, תחזוקה שגוייה, ושאר רעות חולות שאינם תלויים בייצרן.

רוב האופנועים החדשים לא יעשו בעיות משמעותיות בשנים הראשונות לחייהם ללא קשר למרחק שיעברו ככל שיצברו
השנים והקילומטרים כך צפויות להופיע הבעיות.