תוצאות 1 עד 10 מ 10

אשכול: כרית אויר לאופנוענים

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    134

    כרית אויר לאופנוענים

    www.helitemoto.com
    למרבית הפלא חיפוש בפורומים כאן לא העלה היזכור לדבר...
    האם לא נראה מעוניין ? אולי נושא שדוסקס כאן כבר ולא מוצא משום מה בחיפוש ?

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מעלה אדומים
    הודעות
    437
    ציטוט נכתב במקור על ידי pret צפיה בהודעה
    www.helitemoto.com
    למרבית הפלא חיפוש בפורומים כאן לא העלה היזכור לדבר...
    האם לא נראה מעוניין ? אולי נושא שדוסקס כאן כבר ולא מוצא משום מה בחיפוש ?
    נושא קרוב
    http://fullgaz.co.il/forums/showthre...92%D7%9E%D7%94

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    134
    הסרטון הראשון בשישור לא נפתח לי, לכן לא יכול להשוות
    בכל אופן בחיפושים שלי ברשת התגובות למוצר זה ספציפי מאוד טובים. נוסף על הגנת פלג עליון של הגוף מקבע את הצוור (מנפח את ה"צוורון" כך שיוצר קיבוע כתפיים-צוור-קסדה)
    על פניו נראה מוצר אמיתי ומציל חיים

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    יש כמה חברות ידועות שעושות מעילים או ווסטים מתנפחים, הטופ הוא כרית אוויר אוטונומית שיש בה אלקטרוניקה מתקדמת שיודעת לזהות תאונה מבלי להיות קשורה לאופנוע.
    אלפין סטרס ודיינזה מייצרים כאלו בעלות יקרה מאד וזאת הסיבה שזה עדיין לא במיין סטרים של האופנוענות.
    אני מקווה שעם הזמן המחירים ירדו ושזה לא ישאר מוצר יקר ומוגן פטנטים.


  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    134
    מעניין, אומנם הפעלה מכאנית אולי באמת אמינה יותר בלי דעגות של סוללות, חיישנים וכו..
    קשירה לכלי מזכירה באיזשהו אופן חגורת בטיחות ברכב במחינת קונספט בטיחות לזהות ניתוק מהכלי. סתם מחשבות..:-)
    מוצר זה עולה סביבות 600$ או יורו בחו"ל..תלוי איפו קונים
    מעניין עלות של מתחרים הטכנולוגיים...ככל הנראה יקר יותר משמעותית ?
    האם במחיר כזה האם ציבור רוכבי כביש היה מעוניין להשקיע בבטיחות...שאלה מעניינת

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי pret צפיה בהודעה
    מעניין, אומנם הפעלה מכאנית אולי באמת אמינה יותר בלי דעגות של סוללות, חיישנים וכו..
    קשירה לכלי מזכירה באיזשהו אופן חגורת בטיחות ברכב במחינת קונספט בטיחות לזהות ניתוק מהכלי. סתם מחשבות..:-)
    מוצר זה עולה סביבות 600$ או יורו בחו"ל..תלוי איפו קונים
    מעניין עלות של מתחרים הטכנולוגיים...ככל הנראה יקר יותר משמעותית ?
    האם במחיר כזה האם ציבור רוכבי כביש היה מעוניין להשקיע בבטיחות...שאלה מעניינת
    המסקנה שלך שגויה, העתיד של כריות האוויר הלבישות הולך לכיוון האלקטרוניקה, ההפעלה בעזרת חיבור לאופנוע במקרים מסויימים יגרמו לפתיחה מאוחרת מידי או לא בכלל אם אתה נגרר לצד האופנוע.

    שמתי לב לאחרונה שלהיט אייר יש יבואן בישראל ואני מקווה שלא יהיה שימוש יחצני כאן בפורום כמו שקורה בפייס בוק

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    134
    האמת מבחינת אמינות אלקטרוניקה היום הרבה יותר אמינה מאשר פעם, לכן הגיוני שזה הכיוון לעתיד. בתאונות כאשר הרוכב עף מהכלי (שזה אני מבין רוב התאונות) זמן תגובה של מנגנון המכאני שהם מימשו מספיק מהיר על פי מדידות ומחקרים שיצאה לי למצוא ברשת, לכן כנראה זה לא הissue.
    היט אייר ? לא שמעתי, מעניין לבדוק
    אגב בסרטון שקישרתה כאן נקודת התורפה של החליפות היוקרתיות שלהם (נוסף למחיר) זה שהחליפה שמישה לשתי הפעלות ולאחר מכן נדרש לשלוח אותה ליצרן להשמשה מחדש. בעיני לא סביר במיוחד אם לשלוח לחו"ל
    לאומת זאת באלה של helite כל מה שנדרש זה להחליף מיכל CO2 באופן עצמאי (3 דקות), כמובן בתנאי שהווסט עצמו שמיש לאחר האירוע. אפשר להצתייד ב2-3 מיכלים בפק"ל של אופנוע ותמיד להיות מוכן

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי pret צפיה בהודעה
    האמת מבחינת אמינות אלקטרוניקה היום הרבה יותר אמינה מאשר פעם, לכן הגיוני שזה הכיוון לעתיד. בתאונות כאשר הרוכב עף מהכלי (שזה אני מבין רוב התאונות) זמן תגובה של מנגנון המכאני שהם מימשו מספיק מהיר על פי מדידות ומחקרים שיצאה לי למצוא ברשת, לכן כנראה זה לא הissue.
    היט אייר ? לא שמעתי, מעניין לבדוק
    אגב בסרטון שקישרתה כאן נקודת התורפה של החליפות היוקרתיות שלהם (נוסף למחיר) זה שהחליפה שמישה לשתי הפעלות ולאחר מכן נדרש לשלוח אותה ליצרן להשמשה מחדש. בעיני לא סביר במיוחד אם לשלוח לחו"ל
    לאומת זאת באלה של helite כל מה שנדרש זה להחליף מיכל CO2 באופן עצמאי (3 דקות), כמובן בתנאי שהווסט עצמו שמיש לאחר האירוע. אפשר להצתייד ב2-3 מיכלים בפק"ל של אופנוע ותמיד להיות מוכן
    ברוב תאונות הLOW SIDE קודם אתה נוגע בריצפה ואחר כך מתנתק מהאופנוע, האלקטרוניקה מנצחת בכל מבחן בטיחות!

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    https://rideapart.com/articles/body-...torcycle-crash

    ויחד עם זאת אין שום התייחסות לפלג גוף תחתון.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    https://rideapart.com/articles/body-...torcycle-crash

    ויחד עם זאת אין שום התייחסות לפלג גוף תחתון.
    קשה להגן על הגוף התחתון מבלי לפגוע בחופש התנועה בנוסף רוב פגיעות פלג גוף תחתון אינם מסכנות חיים

אשכולות דומים

  1. קעקועים לאופנוענים
    על ידי השושנים בפורום אוף טופיק
    תגובות: 37
    הודעה אחרונה: 04-08-2017, 22:01
  2. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 10-11-2016, 18:07
  3. טווח ראיה לאופנוענים ממושקפים
    על ידי skull בפורום כללי
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 31-01-2016, 15:20
  4. תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 16-07-2015, 08:00
  5. תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 29-05-2015, 12:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO