אי אפשר להגדיל את התמונה אבל אני מבין מזה שאתה מסתכל על מספר הפטנטים כערך מוחלט שמבטא את החדשנות של האופנועים של החברה וכאן אתה טועה, אם ניקח לדוגמא את הפטנט האחרון של אופנוע תא דלק (מימן) מה הסיכוי שנראה כזה? כנראה נמוך ביותר.
כרגע הונדה מבחינת כל החידושים האחרונים נגררת אחרי השוק ולא מובילה אותו אפילו אם יהיה להם מיליון פטנטים, בנוסף כמו שהוזכר הפטנטים באופנועים האירופאים מתחלקים עם חברות צד שלישי (כמו בוש לדוגמא).
מה שהעלת מעניין מאד וגורם לי לחשוב מה קורה שם בהנהלת הונדה שמצד אחד הם מגישים פטנטים על ימין ואל שמאל ומצד שני הם מוציאים משעריהם אופנועים שמרנים ואני לא מדבר על העיצוב.
עריכה: הצלחתי לפתוח את הגרפים, איפה החברות האירופאיות?


ציטוט ההודעה בתגובה