עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 27 מ 27

אשכול: עזרה בבחירת קסדה

  1. #16
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    יש...יש ...ויש.
    הכול לבדוק ,אדיף לפני תשלום..
    מי ש לא בודק טוב-משלם על זה אחר-כך .
    וכל אחד בוחר בדרכו .
    כול ציוד אדיף חדש,כולל אופנוע.
    אבל אני בחרתי יד2

  2. #17
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    ציטוט נכתב במקור על ידי Busy צפיה בהודעה
    למען האמת גם אני לא מבין את ההתנפלות זות בקניית קסדה יד2 .
    כל אחד יכל להחלית לאצמו -כדאי או לא,אבל לא מדובר כאן על אזה קסדה סיני לא ידוע מאליאקספרס.
    קסדה חדשה\כמעת חדשה,שקנו אותה לפני זמן קצר מאותו חנות... שאתה תלך לשם.אחרי שבוע -שבועיים יתברר משהו שמפריע.
    זה עוד ממש מעניין

    מה יש מיוחד בLS?
    כי זות לא אראי או ...שוברט?
    יש כל מיני בעיות ברכישת קסדה משומשת - בדגש על ההיסטוריה שהיא עברה. למשל, אתה לא יודע אם הקסדה נפלה קודם לכן וקיבלה מכה, כאשר "סתם שפשוף" יכול בדיעבד להתגדלות כנזק הרבה יותר רציני בעל השלכות כבדות על ראשך. בנוסף הרבה מהקסדות שנמכרות ע"י אנשים פרטיים הם בני 3+ כך שאתה למעשה רוכש קסדה ממותגת אבל בדרך החוצה מבחינת חיי מדף.
    לבסוף, זה לא הכי סימפטי להכניס את ראשך לקסדה משומשת להבדיל מקסדה דנדשה שנמכרת ע"י אדם פרטי (לא היית רוכש זוג תחתונים משומשים נכון?).

    לגבי LS2, כלל לא שללתי כחדשה ב 700 ש"ח. אבל מכאן ועד לכתת רגלים אחר LS2 משומשת (ב-700 ש"ח כבר אמרתי?) רק בגלל מראה טיפה יפה יותר? זה אומר דרשני.

  3. #18
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    כך הבנתי,שדיון על קסדה ש:
    1 לא היתה בשימש כלל ,מסיבה כלשהי,ונמכרת כיד2
    2 רכבו איתה פעמיים \שלוש\חמש ...אז התברר ש לא נוח\גדול\קטן...וכוי
    אחרת-כתבתי קודם,לא ממליץ יד2.
    הדגם של LS כתוב " קרבון" ש זה הדגם היקר של חברה.
    נערך לאחרונה על ידי Busy; 26-12-2017 בשעה 15:16.

  4. #19
    Member הסמל האישי של ofirus
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    240
    מציע לך לבדוק את שנת היצור של הקסדה, יש תוקף ליעילות הקסדה והוא מתבלה עם השנים. (גם אם תקנה חדשה בחנות תבדוק שנת יצור)
    אם בכל זאת הלכת על יד 2 ,תבדוק במשנה זהירות שלא מדובר ברפליקת חיקוי מעלי אקספרס ודומיהם .יש להם חיקויים כמעט מושלמים לקסדות פופולריות של שואי, אראי וכו'.

    בהצלחה

  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    ציטוט נכתב במקור על ידי Busy צפיה בהודעה
    הדגם של LS כתוב " קרבון" ש זה הדגם היקר של חברה.
    מודע לכך והעובדה שמדובר בקסדה מקארבון להבדיל מרק ציפוי זה בהחלט נחמד ומקנה לה קשיחות (אם הכינו אותה כראוי), יופי ומשקל פחות... אבל זה לא הופך אותה לפתע לעילוי או כמצדיקה את מחירה. שיהיה ברור! אני לא טוען שאם זה לא AGV Pista אז זה טרפה מאחר שיש אחלה קסדות קרבון שמתבססות על קסדות ״רגילות״ טובות כשלעצמן. אולם לרכוש קסדה אלמנטרית במחיר שכבר נכנס לליגה של קסדות טובות וראויות יותר תחת עלה התאנה של טרנד הקארבון מפריע לי כיוון שאני רואה בכך כעניין שגובל במידה מסויימת בהטעייה צרכנית.

  6. #21
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    89
    ציטוט נכתב במקור על ידי מצמץ צפיה בהודעה
    אולם לרכוש קסדה אלמנטרית במחיר שכבר נכנס לליגה של קסדות טובות וראויות יותר תחת עלה התאנה של טרנד הקארבון מפריע לי כיוון שאני רואה בכך כעניין שגובל במידה מסויימת בהטעייה צרכנית.
    אשמח להבין, במה שונה מהותית קסדה זו (מלבד כמובן ציפוי הקרבון).
    מקסדות אחרות בטווח המחיר שלה
    עד כדי כך שאתה מגדיר אותו כליגה אחרת?

    Sent from my ONE A2005 using Tapatalk

  7. #22
    Member הסמל האישי של מיקי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    111
    ציטוט נכתב במקור על ידי Bengolan צפיה בהודעה
    אשמח להבין, במה שונה מהותית קסדה זו (מלבד כמובן ציפוי הקרבון).
    מקסדות אחרות בטווח המחיר שלה
    עד כדי כך שאתה מגדיר אותו כליגה אחרת?

    Sent from my ONE A2005 using Tapatalk
    קסדה קונים לפי אהבה ממבט ראשון..אח''כ בודקים כמה כוכבי בטיחות.אחכ התאמה לראש ואפילו עם אומר לשהות בחנות חצי שעה עם הקסדה על הראש אח''כ מתווכחים על המחיר ואחר לבקש קסדה מיתוך קופסה סגורה ולבדוק שהיא כמה שיותר טריה

    Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,086
    ציטוט נכתב במקור על ידי מיקי צפיה בהודעה
    קסדה קונים לפי אהבה ממבט ראשון..אח''כ בודקים כמה כוכבי בטיחות.אחכ התאמה לראש ואפילו עם אומר לשהות בחנות חצי שעה עם הקסדה על הראש אח''כ מתווכחים על המחיר ואחר לבקש קסדה מיתוך קופסה סגורה ולבדוק שהיא כמה שיותר טריה

    Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
    ממש לא, מכנים שעורי בית, לומדים על ההבדלים בין קסדת קרבון לקסדה רגילה רמז, קשיחות ויכולת ספיגת מכה. משקל.
    ספויילר לא בהכרך בטוחה יותר מקסדה רגילה

    מבדילים בין קסדת ספורט, תחרויות, אדוונצ'ר, עירונית, קלה.

    מרסקים בתנאים שווים כ-1000 קסדות ומשווים בניהם בצורת הפגיעה ואח"כ מנתחים את מיקום הפגיעה ומדרגים לפי טיב.
    (למי שאין את היכולת הזאת שיפנה לאתר שארפ מבלי להיכנס לוויכוח).

    אחרי שהגדרנו צרכים ותקציב מסננים באתר את הקסדות שקיבלו ציון מלא כולל ירוק בכל הפרמטרים.

    אח"כ מדרגים לפי מחיר לוקחים את 5 הראשונות ומודדים אותם על הראש, אם ניתן אז גם ברכיבת מבחן ואז בוחרים את
    האחת!

    מהדרין יחפשו את הדגמים הזולים יותר של אותה קסדה בצביעה מהעונה שעברה או צביעה חלקה שמוזילה את המחיר.

    עכשיו:
    שם מותג הוא לא בהכרך גם ערובה לציון הקסדה או טיבה, ובטח לא להתאמה לרוכב ספציפי.

    קסדות זולות הן לא בהכרך קסדות גרועות. ולהפך.

    קסדה עם צביעה אטרקטיבית פיצ'רים מיותרים או מותג "יוקרתי" תעלה הרבה יותר.

    שום קסדה לא מבטיחה ביטחון של 100% ואותה קסדה תגיב אחרת בתאונה אחרת כי אין שתי תאונות זהות.

    קסדה היא מוצר מתכלה, ככל שתשקיעו יותר בקנייה ככה יהיה יותר "חבל" להחליף אותה אחרי שנתיים שלוש.

    עדיפה קסדה טובה זולה טרייה, מקסדת מותג ישנה ובלוייה.

    כמו כל דבר ישנה "אופנה" "תרבות העדר", אמונות תפלות, והרבה בורות בנושא.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  9. #24
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    ציטוט נכתב במקור על ידי Bengolan צפיה בהודעה
    אשמח להבין, במה שונה מהותית קסדה זו (מלבד כמובן ציפוי הקרבון).
    מקסדות אחרות בטווח המחיר שלה
    עד כדי כך שאתה מגדיר אותו כליגה אחרת?

    Sent from my ONE A2005 using Tapatalk
    ראשית כל, ל Ls2 יש מספר קסדות ״קארבון״ שדעתי עליהן היא שמשלמים על הלוק להבדיל מתוכן הבוק. שנית, אני ממש לא מגדיר את הקסדות שלהן כליגה אחרת מהמתחרות וכבר מספר פעמים (כמדומני גם בפורום דאז שנמחק) ציינתי שבעתיד הם יפרצו בענק. עם זאת, ככלל אני נגד לקחת בסיס של קסדה קיימת - לשווק לה גרסת קארבון ולגזור עליה קופון כאילו שהיא תכשיט. בסופו של יום קורולה מצופה זהב זה אותו הרכב רק מצופה זהב (כמובן שסייגתי זאת כאמור לגבי קסדה מבחינצ קשיחות, משקל וכיוצ״ב). כמובן שיש חריגים ואם הבסיס הוא טוב אז השינוי יכול לצאת חביב אבל אין לכך בטוחה.

    יחד עם זאת, ל Ls2 יש גם קסדת קארבון רצינית שהושקעה בה מחשבה (FF323 Arrow). דעתי ביחס לקסדה זו היא חיובית והיא בהחלט מרשימה כקסדת קארבון אנטרי לבל. ולמרות זאת - לדעתי נכון יותר לרכוש קסדה ״רגילה״, טובה ומוכחת גם אם פה ושם היא לכאורה נופלת בנתון זה או אחר מהקסדה הנ״ל. מדוע? ראשית כל - מדובר בניסיון הראשון והרציני של Ls ליצור קסדה בליגה של הגדולים. שנית, מאד לא מוצא חן בעיני שהמפרט והצגת המידע על הקסדה על ידי היצרן היא דלה ולקונית. שלישית, עמידה בתקן ה Ece הוא במכנה המשותף הנמוך על מנת לעמוד בו (ע״ע משפט איחוד אירופה) ולאו דווקא מראה על רמה גבוהה (אגב, לחיוב יצויין שלקסדת הקארבון 4 כוכבי שארפ). רביעית, בקסדות מרוץ אתה מותר על נוחיות מסויומות שמהן אתה נהנה ביום יום על מנת לחסוך במשקל וכן זוכה לדרכי אוורור מועדפים. במקרה של ה״חץ״, זה בא ע״ח בידוד באופן שבו היא מאד רועשת אף מעבר למצופה (לגבי נוחיות, משקף פנימי והכנה לדיבורית לא אתייחס כיוון שברור שזה לא העיקר כאן). לבסוף, לא חסרים מבצעים מעניינים בארה״ב על קסדות במחירי בדיחה (למשל Bell Star) שיתנו לך תמורה עודפת ביום יום (תכלס גם הבל וגם הLS רועשות באופן מוגזם...). כך שבסופו של דבר הLs2 היא בהחלט סנונית מבורכת אבל לא להיט של לרוץ לקנות.

  10. #25
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    אחרי שמדדתי ב חנויות כל מני קסדות במחירים 1000+ שייח ,לא היה לי נוח לא עם שואי ולא עם אראי.
    בחור מחנות א"די מוטורספורט ,אחד שהיה לי רושם שמבין בתחום,המליץ לי ללכת לבדוקLS כחברה ש"מייצרים מוצרים די טובים ועוד לא ניפחו את המחירים"-כך הוא אמר
    דגם
    Arrow ,,לא בחרתי ש זה "קרבון" אלק,אלה בגלל המשקל ואייכות הקסדה בפנים והכי חשוב-ישבת על הראש.
    .רעש-כן ,אבל לא חריג ,דעתי אישי.

  11. #26
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    שמח לשמוע שאתה מרוצה מהקסדה וטוב עשית שלא התפתית לרכוש קסדה שלא טובה לך. זו טעות חמורה לרכוש קסדה שלא מתאימה לך רק בגלל שהיא נושאת שם מותג.

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי מצמץ צפיה בהודעה
    ראשית כל, ל Ls2 יש מספר קסדות ״קארבון״ שדעתי עליהן היא שמשלמים על הלוק להבדיל מתוכן הבוק. שנית, אני ממש לא מגדיר את הקסדות שלהן כליגה אחרת מהמתחרות וכבר מספר פעמים (כמדומני גם בפורום דאז שנמחק) ציינתי שבעתיד הם יפרצו בענק. עם זאת, ככלל אני נגד לקחת בסיס של קסדה קיימת - לשווק לה גרסת קארבון ולגזור עליה קופון כאילו שהיא תכשיט. בסופו של יום קורולה מצופה זהב זה אותו הרכב רק מצופה זהב (כמובן שסייגתי זאת כאמור לגבי קסדה מבחינצ קשיחות, משקל וכיוצ״ב). כמובן שיש חריגים ואם הבסיס הוא טוב אז השינוי יכול לצאת חביב אבל אין לכך בטוחה.

    יחד עם זאת, ל Ls2 יש גם קסדת קארבון רצינית שהושקעה בה מחשבה (FF323 Arrow). דעתי ביחס לקסדה זו היא חיובית והיא בהחלט מרשימה כקסדת קארבון אנטרי לבל. ולמרות זאת - לדעתי נכון יותר לרכוש קסדה ״רגילה״, טובה ומוכחת גם אם פה ושם היא לכאורה נופלת בנתון זה או אחר מהקסדה הנ״ל. מדוע? ראשית כל - מדובר בניסיון הראשון והרציני של Ls ליצור קסדה בליגה של הגדולים. שנית, מאד לא מוצא חן בעיני שהמפרט והצגת המידע על הקסדה על ידי היצרן היא דלה ולקונית. שלישית, עמידה בתקן ה Ece הוא במכנה המשותף הנמוך על מנת לעמוד בו (ע״ע משפט איחוד אירופה) ולאו דווקא מראה על רמה גבוהה (אגב, לחיוב יצויין שלקסדת הקארבון 4 כוכבי שארפ). רביעית, בקסדות מרוץ אתה מותר על נוחיות מסויומות שמהן אתה נהנה ביום יום על מנת לחסוך במשקל וכן זוכה לדרכי אוורור מועדפים. במקרה של ה״חץ״, זה בא ע״ח בידוד באופן שבו היא מאד רועשת אף מעבר למצופה (לגבי נוחיות, משקף פנימי והכנה לדיבורית לא אתייחס כיוון שברור שזה לא העיקר כאן). לבסוף, לא חסרים מבצעים מעניינים בארה״ב על קסדות במחירי בדיחה (למשל Bell Star) שיתנו לך תמורה עודפת ביום יום (תכלס גם הבל וגם הLS רועשות באופן מוגזם...). כך שבסופו של דבר הLs2 היא בהחלט סנונית מבורכת אבל לא להיט של לרוץ לקנות.
    ניתן להוריד מהאינטרנט את המבחנים שהאיחוד מעביר לקסדות, לי זה לא נראה רמה נמוכה, מבחני שארפ מתבססים על התקן הזה ובגלל זה לא בודקים את רצועות הסגירה ואת ההגנה שנותן מגן הסנטר שלפי הסטיסטיקות מקבל את רוב המכות.
    תקן ECE הוא בהחלט תקן איכות, הבעיה היחידה היא שהוא בודק רק קסדות חדשות וכאן נכנס ההבדל בין החברות שבתוך התקן, מהנסיון שלי קסדות זולות אחרי שנה של שימוש כבר לא נראות ומרגישות חדשות וכאן אני רק יכול להסיק (כי אין לי מעבדה) שהבטיחות שלהם יורדת גם כן.

אשכולות דומים

  1. עזרה בבחירת ביטוח
    על ידי matancccc בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 26-02-2017, 19:52
  2. מבקש עזרה בבחירת קטנוע 125.
    על ידי Jorden בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 10-11-2016, 15:33
  3. עזרה בבחירת אופנועה
    על ידי Moran alp4 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 01-05-2016, 18:43
  4. עזרה בבחירת קטנוע
    על ידי Shai_Zehavi בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 03-04-2016, 05:44
  5. עזרה בבחירת שמן
    על ידי Ale4k0 בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 20-03-2016, 23:38

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO