
נכתב במקור על ידי
מצמץ
ראשית כל, ל Ls2 יש מספר קסדות ״קארבון״ שדעתי עליהן היא שמשלמים על הלוק להבדיל מתוכן הבוק. שנית, אני ממש לא מגדיר את הקסדות שלהן כליגה אחרת מהמתחרות וכבר מספר פעמים (כמדומני גם בפורום דאז שנמחק) ציינתי שבעתיד הם יפרצו בענק. עם זאת, ככלל אני נגד לקחת בסיס של קסדה קיימת - לשווק לה גרסת קארבון ולגזור עליה קופון כאילו שהיא תכשיט. בסופו של יום קורולה מצופה זהב זה אותו הרכב רק מצופה זהב (כמובן שסייגתי זאת כאמור לגבי קסדה מבחינצ קשיחות, משקל וכיוצ״ב). כמובן שיש חריגים ואם הבסיס הוא טוב אז השינוי יכול לצאת חביב אבל אין לכך בטוחה.
יחד עם זאת, ל Ls2 יש גם קסדת קארבון רצינית שהושקעה בה מחשבה (FF323 Arrow). דעתי ביחס לקסדה זו היא חיובית והיא בהחלט מרשימה כקסדת קארבון אנטרי לבל. ולמרות זאת - לדעתי נכון יותר לרכוש קסדה ״רגילה״, טובה ומוכחת גם אם פה ושם היא לכאורה נופלת בנתון זה או אחר מהקסדה הנ״ל. מדוע? ראשית כל - מדובר בניסיון הראשון והרציני של Ls ליצור קסדה בליגה של הגדולים. שנית, מאד לא מוצא חן בעיני שהמפרט והצגת המידע על הקסדה על ידי היצרן היא דלה ולקונית. שלישית, עמידה בתקן ה Ece הוא במכנה המשותף הנמוך על מנת לעמוד בו (ע״ע משפט איחוד אירופה) ולאו דווקא מראה על רמה גבוהה (אגב, לחיוב יצויין שלקסדת הקארבון 4 כוכבי שארפ). רביעית, בקסדות מרוץ אתה מותר על נוחיות מסויומות שמהן אתה נהנה ביום יום על מנת לחסוך במשקל וכן זוכה לדרכי אוורור מועדפים. במקרה של ה״חץ״, זה בא ע״ח בידוד באופן שבו היא מאד רועשת אף מעבר למצופה (לגבי נוחיות, משקף פנימי והכנה לדיבורית לא אתייחס כיוון שברור שזה לא העיקר כאן). לבסוף, לא חסרים מבצעים מעניינים בארה״ב על קסדות במחירי בדיחה (למשל Bell Star) שיתנו לך תמורה עודפת ביום יום (תכלס גם הבל וגם הLS רועשות באופן מוגזם...). כך שבסופו של דבר הLs2 היא בהחלט סנונית מבורכת אבל לא להיט של לרוץ לקנות.