עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 20

אשכול: להחזיק שני אופנועים?

  1. #1

    Question להחזיק שני אופנועים?

    ברשותי אופנוע 125 סמ"ק 4 שנים. אני בוחן רכישת אופנוע חדש עם נפח מנוע גדול יותר (500 סמ"ק / 47 כ"ס) לצורך נסיעות מחוץ לעיר.
    בשל עלויות ביטוח הגבוהים אני מוצא שהעניין לא כלכלי להחזיק שני אופנועים.
    מה עושים? יש רעיונות?

  2. #2
    Member הסמל האישי של rider
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    335
    קונים 500 שנוח גם לנסיעה בעיר ומוכרים את ה 125

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    באופן תיאורטי מי שמחזיק שני אופנועים עם ביטוח חובה לנהג יחיד, זכאי ל20% הנחה בכל אחד מהביטוחים.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    מחזיקים אופנוע אחד שפרקטי גם לעיר וגם מחוצה לה כמו שאתה מתכנן לקנות.
    Tracer 900

  5. #5
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    פעם החזקתי שני אופנועים כאשר אחד שימש לנסיעות קצרות בעיר ולשטח, ואופנוע לנסיעות ארוכות.
    כל עוד יכלתי להרשות לעצמי את זה זה היה מאוד כיף.
    עכשיו כששמרתי רק אחד אני יודע שיכלתי לחיות עם אחד.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    כלכלית, לאדם הממוצע, הכי משתלם להחזיק אופנוע אחד בנפח בינוני (250-700).
    בפועל - השונות האישית גדולה מאוד וההבדלים יכולים להיות אסטרונומיים, הרבה מעבר להפרשים בעלות הביטוח בין אופנוע אחד לשניים.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי מאיר_אטדגי צפיה בהודעה
    ברשותי אופנוע 125 סמ"ק 4 שנים. אני בוחן רכישת אופנוע חדש עם נפח מנוע גדול יותר (500 סמ"ק / 47 כ"ס) לצורך נסיעות מחוץ לעיר.
    בשל עלויות ביטוח הגבוהים אני מוצא שהעניין לא כלכלי להחזיק שני אופנועים.
    מה עושים? יש רעיונות?
    אופנוע, בגדול, הוא לא עניין "כלכלי".
    אני מצאתי, שאם שני הכלים שונים זה מזה באופן קיצוני, הדבר יכול להיות משתלם באיזשהו אופן. הכל בתנאי שלא מחשבים את עלות הקנייה של האופנועים, רק את הביטוחים והאחזקה השוטפת במצטבר לאורך שנה שלמה.
    למשל, למי שגר ועובד באיזור עירוני או בפרברים של עיר במרכז (דוגמה) ואחד מהכלים הוא אופנוע סופר-ספורט קרבי, יותר הגיוני להחזיק במקביל אליו קטנוע 125 פשוט. בצורה כזו, הוא משתמש בקטנוע ביומיום וחוסך את בלאי הצמיגים היקרים והספורטיביים מאופנוע הספורט (וכך גם את גלגלי השיניים והשרשרת, הקלאץ', הדלק ואת הטיפולים השוטפים שבאופן טבעי, יקרים יותר באופנועי הספורט). בסוף השבוע הוא יוצא לרכיבה על האופנוע הספורטיבי, ונהנה מרכיבי הקצה שהוא יכול להתקין על האופנוע (למשל - לשים צמיגים הכי דביקים שיש מבלי לחשוב על אורך חיים שלהם).


    באותה מידה, יכול השיקול המתואר לעיל להתאים לאופנוע שטח מקצועי+קטנוע 125 פשוט, או אופנוע תיור גדול וכבד+קטנוע 125.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    החזקתי 125 דו"פ (שטח) וליטר שנתיים יחד.
    1. הביטוחים זו מכה רצינית למרות 20% הנחה על האופנוע השני.
    2. 125 די יקר לאחזקה ביחס לליטר. מיגונים, טיפולים כל 20 שעות ונפילות בשטח.
    3. הצמיגים של ה 125 די זולים ביחס לליטר אבל כשזה מגיע יחד זה די יקר
    חוץ מזה, כיף גדול

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    353
    גם ככה אין ברירה לפעמים. אני בתור הורה יחיד נאלץ להחזיק רכב (כי יש ילדים) ומכיוון שאני חולה אופנועים אז מחזיק גם אופנוע. לא פשוט בכלל כלכלית..

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2017
    הודעות
    1
    אני עכשיו עם קטנוע 250 ודו"פ 125
    אני בטוח שיותר זול להחזיק MT09 או 600 ספורטיבי.. וכנראה זה מה שיקרה.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי galos צפיה בהודעה
    אני עכשיו עם קטנוע 250 ודו"פ 125
    אני בטוח שיותר זול להחזיק MT09 או 600 ספורטיבי.. וכנראה זה מה שיקרה.
    לא בטוח. לדעתי ומניסיוני - הקומבינציה שלך היא הכי טובה. (כל עוד, כמובן - אתה נהנה מהרכיבה על אופנוע השטח).
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    מדינת ישראל יוצאת באקסיומה שהאזרח יכול לרכוב על 2 כלים במקביל.
    ולכן חייב ביטוח לכל כלי.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    הדבר הכי הכי משתלם אבל קצת מבאס - זה להחזיק אופנוע כבד וקטנוע 50 לסידורים.
    המבאס זה - כי זה 50 סמ"ק.
    על הצד המגניב יותר:
    ביטוח ללא השתתפות עצמית לכבד ~5100, עם השתתפות עצמית ל50 ~1600.
    20% על 5100 = 1020, 20% על 1600 = 320. 320+1020 = 1340. 1600-1340 = 260.
    כמעט חינם.

  14. #14
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    מדינת ישראל יוצאת באקסיומה שהאזרח יכול לרכוב על 2 כלים במקביל.
    ולכן חייב ביטוח לכל כלי.
    תמיד יש את האופציה שהאופנוע חנה ברחוב ונפל על מישהו.

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    תמיד יש את האופציה שהאופנוע חנה ברחוב ונפל על מישהו.
    מה מכסה ביטוח החובה במקרה כזה?

אשכולות דומים

  1. תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 20-05-2017, 10:50
  2. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 16-03-2017, 07:52
  3. כמה זמן אמורה להחזיק שרשרת או רינג?
    על ידי Arthur בפורום פורום טכני
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 16-11-2016, 18:56
  4. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 30-07-2016, 20:01
  5. כמה זמן אמור להחזיק נוזל קירור?
    על ידי bikerider בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 20-07-2015, 12:00

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO