שלום
אז ככה ראיתי שהמצבר לא נטען והוא חדש שורה תחתונה החלפתי סלילים והמנוע לא מניע ועושה רעשים (תשמעו לקראת בסוף הסירטון).
החזרתי את הסלילים הישנים ועדיין הוא עושה את הבעיה הזאת..
בדקתי כיוון שסתומים למרות שלא תיארתי לעצמי שזאת הבעיה
לפני החלפת הסלילים הוא היה מניע והכל בסדר רק לא היה נטען .
הסרטון:
https://youtu.be/ni0XpUA7lsw
אם אחרי ההחלפה לא עובד ולפני ההחלפה עבד - תעבור על כל מקום שבו יכולת לנתק\לשנות\לפגוע ותמצא מה הרכבת לא טוב.
עברתי על כל החלקים, הסלילים והפיקאפ שהרכבתי יש להם מיקום יעודי אז אין להם לאן להשתנות ...
השאלה היא כזאת האם יש כיוון של flywhell
כי הוא זז לי בעת ההרכבה ואם כן לא באיה מצב אני אמור להשים אותו ?
האם יש דרך לאפס את cdi?
לפי השאלות, ספר רכב אין לך?
תמצא, והוא יענה לך על השאלות האלה.
הרבה יותר סביר מאשר לצפות שלמישהו בפורום אופנועים יהיה אותו, או שיידע להתעסק עם המנוע של הטרקטורון הספציפי שלך בע"פ.
CDI לא "מאפסים", הגלגל של הפיקאפים והפיקאפים עצמם צריכים להיות מורכבים ומכוונים נכון כדי שהניצוץ יקרה ויהיה בנקודה הנכונה.
ג'ק אם הוא שינה את האופסט של הפלייוול
הוא פוגע בתיזמון ההצתה.
בהרכבת המנוע אצלי לפני שנה הייתה לי אותה בעיה בדיוק.
את הפלייוויל ניתן להרכיב בכמה אפשרויות
(על פי מספר הברגים שמהדקים אותו למנוע),
אבל יש רק אופציה אחת נכונה.
כל אחת אחרת תפגע בתיזמון.
נ.ב. סיכוי גבוה שזה לא יופיע בספר הרכב.
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
מנועים עם CVT פשוטים ובד"כ יש רק אפשרות אחת לתזמן את המגנטו על הקראנק.
המגנטים גם לא פריקים.
QUOTE=שעיר בגב"ב;116341]ג'ק אם הוא שינה את האופסט של הפלייוול
הוא פוגע בתיזמון ההצתה.
בהרכבת המנוע אצלי לפני שנה הייתה לי אותה בעיה בדיוק.
את הפלייוויל ניתן להרכיב בכמה אפשרויות
(על פי מספר הברגים שמהדקים אותו למנוע),
אבל יש רק אופציה אחת נכונה.
כל אחת אחרת תפגע בתיזמון.
נ.ב. סיכוי גבוה שזה לא יופיע בספר הרכב.[/QUOTE]
לא פירקתי את flywhell אלא הוא רק הסתובב לא היה לי צורך לפרק אותו כי הסלילים והפיקאפ יושבים על הכיסוי של flywhell.
זה שמזזים את את flywhell יכול לשנות את תזמון ההצתה?
תמונה להמחשה איך זה נראה
![]()
פיק-אפ הוא לא באותו צד כמו הסלילים.
על פניו כיוון הרכבת הסלילים לא מעניין, כי הם סימטריים ולא משפיעים על ההצתה, אלא רק הפיק-אפ והוא נמצא בצד השני של המנוע.
אבל אם זה עבד לפני ולא עובד אחרי - אז הכיוון של טעות אנוש די וודאי.
אחזור ואמליץ למצוא ספר רכב. אם אין את הספר של הכלי הספציפי - אז לפחות ספר רכב של אופנוע עם מנוע דומה או זהה.
אני ממש מכונאי חובב אבל
נרטה לי שאתה טועה.
הפיקאפ יושב צמוד לסלילים והוא קורא
את המגנט שעל הרוטור.
לא בטוח במאה אחוז אבל
נראה לי הגיוני שאם הוא סובב
את הפלייוויל אז המנוע יצא מתזמון.
הפלייוויל יושב על הקראנק ואם הוא סובב
אותו אז בהחזרה לא יהיה תיאום בין
מצב המנוע העליון ובין תזמון הפיקאפ.
אני יודע שלא הכי מומלץ
להמליץ כשאני לא לגמרי בטוח אבל נראה לי שזה כך.
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
אתה צודק הפיקאפ יושב מעל הרוטור ככה שגם לו אין לאן "לשחק"
הנה הספר רכב:
https://www.manualslib.com/download/...li-Dl-801.html
ג'ק יש לי את הספר רכב, אבל לא רשום שם כלום על זה
נ.ב תודה לכם על העזרה
הפיקאפ נמצא ליד הסלילים בצד הימני של התמונה.
בדקת שאין ניצוץ?
בתמונה רואים הלחמה או שאני טועה? (הירוק והצהוב ברקע השמאלי של קייס סלילים).
אם כן שים לב מה חיברת לאן ואיך,ואם לא אז תעבור על הפלאג (מחבר סלילים - צמה),ותמשיך הלאה לפי הצורך.
כנראה שיש נתק.
טעיתי - אני כנראה זוכר את מנוע ה-CBR600, שבו פיק-אפ קולט טבעת נפרדת לתזמון הניצוץ ולא את הרוטור.
בתמונה הפיק-אפ אכן נראה קבוע.
כנראה שטרייבל צודק וצריך לחפש נתק \ לבדוק ניצוץ.
חוזר בי בנוגע לתזוזת הflywhell.
זה נכון רק במקרה שמפרקים אותו
ומרכיבים אותו במיקום שונה ביחס
לקראנק.
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
ניצוץ יש אבל תוכלו להקשיב שוב לסרטו לקראת הסוף זה נשמע כאילו מתכת נתקעת בעוד מתכת .
כשאני מפרק את הפלג אני נותן סטסטר המערכת עובדת כמו שצריך רק כשאני מנסה להניע נהיית הבעיה...
יש לכם אולי כיוון אחר?