טעיתי - אני כנראה זוכר את מנוע ה-CBR600, שבו פיק-אפ קולט טבעת נפרדת לתזמון הניצוץ ולא את הרוטור.
בתמונה הפיק-אפ אכן נראה קבוע.
כנראה שטרייבל צודק וצריך לחפש נתק \ לבדוק ניצוץ.
טעיתי - אני כנראה זוכר את מנוע ה-CBR600, שבו פיק-אפ קולט טבעת נפרדת לתזמון הניצוץ ולא את הרוטור.
בתמונה הפיק-אפ אכן נראה קבוע.
כנראה שטרייבל צודק וצריך לחפש נתק \ לבדוק ניצוץ.
חוזר בי בנוגע לתזוזת הflywhell.
זה נכון רק במקרה שמפרקים אותו
ומרכיבים אותו במיקום שונה ביחס
לקראנק.
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.