אם אתה נוסע בשולים, אל ץתיסע מהר שם כאילו זה נתיב בגודל מלא(יש כאלה שעושים את זה והורסים לכל הרוכבים)
אם אתה נוסע בשולים, אל ץתיסע מהר שם כאילו זה נתיב בגודל מלא(יש כאלה שעושים את זה והורסים לכל הרוכבים)
התשובה לשאלה היא דיי פשוטה בתוך תנועה רצוי כמה שפחות לזגזג.
כאשר התנועה עומדת לנסות להתקדם המשנה זהירות כולל אם אתה על השוליים.
בגדול לשמור על מרחב מחייה ואם אתה מגיח מאחורי רכב כבד תדע שהוא קרוב לוודאי אינו רואה אותך.
קשר עיין והצצה במראה של הנהג יכולה לרמוז לך על הכוונות של הנהג לסטות.
מיקי אם תסיר את מזוודות הצד תגלה שהקאוואסאקי יותר נעים לרכיבה בתנועה הצפופה למרות האוזניים של הפיל בצדדים.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
מבחינתי, הזיווד הוא חלק אינטגרלי מהאופנוע לטוב ולפחות טוב. מאחר ואני רוכב בבינעירוני הבעייה שלי פחותה מזו של רוכבי העיר. למרות שאני ממעט מאוד להשתחל, אני עושה זאת בהצלחה מרובה כשאני צריך ועם זיווד מלא. אבל שוב, אני לא רוכב בעיר לכן מטבע הדברים פקק עירוני ופקק בינעירוני אינם זהים מבחינתי.
לפותח השרשור דבר נוסף שאתה חייב לשים אליו לב הוא מבט לרחוק כשאתה רוכב מאחורי רכב גבוה ורחב.
לעולם לא יורדים במהירות לשוליים כשרוכבים אחרי משאית או רכב שמסתיר לך את הראות. אתה יכול להמרח על רכב המצוי על השוליים.
לכן, כשעוקפים משאית מימין במטרה לרדת לשול ימין עושים זאת בשיא הזהירות ובצורה כזו שיפתח שדה ראייה למרחק של עשרות מטרים קדימה. רק אם השול קדימה ואחורה (!) פנוי רד לשול ורכב בשיא הזהירות