עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 36

אשכול: מבחן השוואתי: ימאהה טימקס 530 מול קימקו AK550 (וידאו)

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,338

    מבחן השוואתי: ימאהה טימקס 530 מול קימקו AK550 (וידאו)

    המבחן ההשוואתי חם והחשוב של השנה: המלך הבלתי מעורער של קטנועי-העל, ימאהה טימקס, מול הטוען החדש לכתר שמגיע מטייוואן, קימקו AK550; ויש מסקנות נחרצות!

    http://fullgaz.co.il/?p=128718

    נערך לאחרונה על ידי uriar; 12-01-2018 בשעה 08:59.

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    155
    בומבה של מבחן

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    ממש אהבתי את המבחן ההשוואתי הראשוני, בסרטון המושקע - כן ירבו! (את המבחן הכתוב אקרא בסופ״ס)
    חד, נקודתי ולעניין!

    לקימקו בהחלט יש כלי לא פראייר שממוצב במקום טוב בין הקטנועים הרציניים לטימקס.

    השאלה הגדולה כאן היא בדומה לסיכום המבחן - צרכנית. היינו, שמירת ערך, עלויות (טיפולים, ביטוח, חלפים, דלק...).

    במידת האפשר, הייתי ממליץ למערכת לקיים לAK מבחן ארוך טווח כך שנוכל להשוות אותו לטימקס שהתמונה והצפי העתידי יחסית ברורים לגביו כבנץ׳ מארק. יתכן שיתגלה על פני מספר שנים שהפרש המחירים פחות מורגש בכיס (אם כי 20,000 ₪ שמוציאים במקום מורגשים גוטה, גוטה ויש את עניין הפסד ההזדמנויות/רווחה/ההכנסה, שלכאורה ניתן להפיק מהסך הנ״ל...).
    נערך לאחרונה על ידי מצמץ; 12-01-2018 בשעה 08:52.

  4. #4
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    ציטוט נכתב במקור על ידי מצמץ צפיה בהודעה
    ממש אהבתי את המבחן ההשוואתי הראשוני והסרטון המושקע (כן ירבו!)
    חד, נקודתי ולעניין!

    לקימקו בהחלט יש כלי לא פראייר שממוצב במקום טוב בין הקטנועים הרציניים לטימקס.

    השאלה הגדולה כאן היא בדומה לסיכום המבחן - צרכנית. היינו, שמירת ערך, עלויות (טיפולים, ביטוח, חלפים, דלק...).

    במידת האפשר, הייתי ממליץ למערכת לקיים לAK מבחן ארוך טווח כך שנוכל להשוות אותו לטימקס שהתמונה והצפי העתידי יחסית ברורים לגביו כבנץ׳ מארק.
    בשביל לדעת מה תהיה שמירת הערך צריך יותר ממבחן ארוך טווח

    צריכת הדלק כמעט זהה (מופיע במבחן) עלות הביטוח אמורה להיות זהה גם היא.
    חלפים הם לרוב נגזרת של הכלי ואפשר לבדוק עלויות במחסן לשם השוואה, אבל עלויות טיפולים הן מדד לא רע בהיבט הזה.

    מה שנשאר זה באמת לבחון את עניין התקלות לאורך זמן - ופה מבחן ארוך טווח אמור להשלים את התמונה... אנחנו על זה

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    ערכתי קצת את הודעתי בזמן שניתנה התגובה אבל סחטין על המענה המיידי

    סוגיית ירידת הערך שאינה תלויה בכם זה ברור אולם זה גם פקטור קר ככל שיהא :/ וכמובן ששמח לשמוע לגבי עניין מבחן ארוך טווח

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    הוידאו לא מסביר הכל לעומק וחבל.
    הוידאו רק מציין את ההבדל בבלמים או בולמים בין השניים.

    לפי דעתי הייתם צריכים לרדת לפרטים הקטנים והמציקים בשני הקטנועים (ממש כמו שעשיתם עם הפלסטיקה) - מבחן עומק השוואתי.
    זה היה מוכיח מי באמת טוב על הנייר ובמעשי.


    מגיע לכם ח"ח על זה שלקחתם אותם למסלול המוכן ובכך גם פרסתם אותו בצורה סמויה ועודדתם את הסגה.

    בגדול אהבתי את הסרטון והוא לא רע אבל לפי דעתי אתם צריכים להתעקש עם מטרו/עופר אבניר שיתנו לכם פירוט חלקים עד לרמה הקטנה ולהשוות בין ה 2.

    מעבר לזה לא ציינתם בהרבה את המנועים (גם לא בביקורת הקודמת). זה מאוד חשוב לציין שהמנוע של ימאה הוא מתחילת שנות האלפיים והמנוע של קימקו הוא חדש וכבר הוכיח את עצמו ב-c600 בצורה מופלאה.
    אני משער שההבדלי טכנולוגיה וייצור מתקדמים יבואו לידי ביטוי באמינות המנוע בשנים הבאות.


    שוב,
    אלו כלים נהדרים...הטי-מקס פחות כרגע (לדעתי)

    Sent from my MI 5X using Tapatalk
    נערך לאחרונה על ידי 2 Strokes; 12-01-2018 בשעה 09:18.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    מעבר לזה לא ציינתם בהרבה את המנועים (גם לא בביקורת הקודמת). זה מאוד חשוב לציין שהמנוע של ימאה הוא מתחילת שנות האלפיים והמנוע של קימקו הוא חדש וכבר הוכיח את עצמו ב-c600 בצורה מופלאה.
    אני משער שההבדלי טכנולוגיה וייצור מתקדמים יבואו לידי ביטוי באמינות המנוע בשנים הבאות.

    Sent from my MI 5X using Tapatalk

    מנוע ה 530 הוא לא מתחילת שנות ה 2000.
    לא אותו מנוע.

    מנוע ה C600 לא הוכיח את עצמו בצורה מופלאה.

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2018
    הודעות
    1
    מבחן מעניין ומפתיע אם קימקו יעשו מקצה שיפורים בפלסטיקה ויוסיפו Traction Control
    יש להם כלי מושלם ויש להם את הזמן לשפר. מעניין אותי אם העובדה שלקחתם קימקו מוגבל ולא את הכלי של רישיון A שאמור להיות יותר חזק לא מספרת בעצם את כל הסיפור בתחרות בין ימאהה לקימקו? ועל זה נוספת שאלה מה כדאי לרכוש לגבי הAk550 את הכלי המוגבל או הלא מוגבל? האם ההפרשים מצדיקים רכישת כלי לא מוגבל? שפונה לפלח קטן יותר של רוכבים.

    Sent from my Mi A1 using Tapatalk

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    מנוע ה 530 הוא לא מתחילת שנות ה 2000.
    לא אותו מנוע.

    מנוע ה C600 לא הוכיח את עצמו בצורה מופלאה.
    אתה רואה...היה חשוב להוסיף את זה.
    מצתי ה 530 ?

    ואני הבנתי שה 650 כן הוכיח את עצמו, היו לו בעיות ילדות ופאקים בייצור שתוקנו.

    Sent from my MI 5X using Tapatalk

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    150
    אחלה של וידאו

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי amir27 צפיה בהודעה
    מבחן מעניין ומפתיע אם קימקו יעשו מקצה שיפורים בפלסטיקה ויוסיפו Traction Control
    יש להם כלי מושלם ויש להם את הזמן לשפר. מעניין אותי אם העובדה שלקחתם קימקו מוגבל ולא את הכלי של רישיון A שאמור להיות יותר חזק לא מספרת בעצם את כל הסיפור בתחרות בין ימאהה לקימקו? ועל זה נוספת שאלה מה כדאי לרכוש לגבי הAk550 את הכלי המוגבל או הלא מוגבל? האם ההפרשים מצדיקים רכישת כלי לא מוגבל? שפונה לפלח קטן יותר של רוכבים.

    Sent from my Mi A1 using Tapatalk
    אם יעלו את איכות ההרכבה ויוסיפו בקרות, אלקטרוניקה וכו' הם יאבדו את היתרון של המחיר. אין אפס.
    שאפו לקימקו על התכנון והביצוע, נראה את הכלי לאורך זמן ואיך הוא יצליח בשוק.
    Tracer 900

  12. #12
    גם אם היו נותנים לי בחינם לא הייתי מתנייד על קטנוע, אבל שמח מאוד שסוף כל סוף קם יורש ראוי ועדיף לטימקס, אולי סוף כל סוף מטרו ירדו מהעץ שעלו עליו ויורידו את המחירים השערורייתים שהם הרשו לעצמם לתמחר.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    מבחן מושקע ואיכותי, אהבתי מאוד את הביקורת על תמחור מטרו.

    ביקורת על שני הכלים, אם אתם גבוהים, שכחו מהם, ברכיים בכידון (1.93 פה)

    הak נראה טוב... מעניין אם בסוף קימקו ייתבעו על ידי ימהה ומפעל קלשניקוב

    Sent from my MI 6 using Tapatalk

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    ציטוט נכתב במקור על ידי amir27 צפיה בהודעה
    מבחן מעניין ומפתיע אם קימקו יעשו מקצה שיפורים בפלסטיקה ויוסיפו Traction Control
    יש להם כלי מושלם ויש להם את הזמן לשפר. מעניין אותי אם העובדה שלקחתם קימקו מוגבל ולא את הכלי של רישיון A שאמור להיות יותר חזק לא מספרת בעצם את כל הסיפור בתחרות בין ימאהה לקימקו? ועל זה נוספת שאלה מה כדאי לרכוש לגבי הAk550 את הכלי המוגבל או הלא מוגבל? האם ההפרשים מצדיקים רכישת כלי לא מוגבל? שפונה לפלח קטן יותר של רוכבים.

    Sent from my Mi A1 using Tapatalk
    יוסיפו כמו שהונדה הוסיפו לכמה דגמים באותו תמחור

    רק גרסת A1, מבחינת יום יום ההבדל מינורי, מבחינת פרקטיות, ערך במכירה ושוק פוטנציאלי אין מה לדבר, אחד הפלוסים הגדולים של טימקס זה ההגבלה שלו לA1.

    Sent from my MI 6 using Tapatalk

  15. #15
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    מזכיר לכם שההשוואה נעשתה מול הגרסה המוגבלת.
    מבחינתי הקימקו מנצח רק בגלל שיש את האופציה ליותר כוח. מנסיון עם טימקסים לפני ואחרי בקרת משיכה וabs, אני חושב שהעדר בקרת המשיכה הוא רק יתרון, במיוחד למי שמחפש קטנוע ספורטיבי.
    ומכאן עוד בקשה לחברה בימאהה,
    אם אפשר לעשות כפתור ביטול ל abs האחורי. ממש משבית כל שמחת חיים החרא הזה....

אשכולות דומים

  1. מבחן השוואתי: קטנועי 300 סמ"ק
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 01-10-2017, 22:08
  2. מבחן וידאו השוואתי באנגלית MT07- SV650 2017
    על ידי torquser בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 06-10-2016, 14:50
  3. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 14-09-2016, 14:42
  4. מבחן השוואתי: קטנועי 250 סמ"ק עם ABS
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 25-08-2016, 17:45
  5. מבחן השוואתי: לתת בראש!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 03-05-2016, 14:48

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO