ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
אז בגלל שלא ענית לי עד עכשיו (לא יודע מה הסיבות אני מקווה שאתה בסדר), אענה למי שלא יודע.

המנוע של ה טימקס הוא משנת 2001.
השינוי הראשון שלו היה ב 2004 ששמו לו הזרקת דלק במקום קרבורטור.
השני היה ב 2012 שהרחיבו לו את הצילינדר ב 2 מילימטר והפכו אותו ל 530.
ובגדול זהו.

אותו מנוע משנת 2001....
ככה זה כשאין מתחרים.

Sent from my MI 5X using Tapatalk
יש לי עוד דברים לעשות חוץ מלתקן את הטעויות שלך.
ושוב אתה טועה,אז קודם ענה לעצמך ורק אז לאחרים.

הבסיס של המנועים נשאר זהה,המנוע הוא לא אותו אחד.

השרשרת שמוקמה בין הוריאטור לגלגל הוחלפה ברצועה ואיתה שודרגה גם הזרוע.
הוריאטור הוא לא אותו אחד,הוא שונה ומערכת הניהול גם היא שונתה.

ראש המנוע שונה,תא השרפה הוקטן והשסתומים גדלו.
בגדול שסתומים גדולים מאפשרים צורת פורטים שמייעלת זרימה ותא קטן מפחית איבוד חום.
פחות איבוד חום = יותר הספק מהשרפה.
וכן גם הנפח גדל ל 530.