יש לי עוד דברים לעשות חוץ מלתקן את הטעויות שלך.
ושוב אתה טועה,אז קודם ענה לעצמך ורק אז לאחרים.
הבסיס של המנועים נשאר זהה,המנוע הוא לא אותו אחד.
השרשרת שמוקמה בין הוריאטור לגלגל הוחלפה ברצועה ואיתה שודרגה גם הזרוע.
הוריאטור הוא לא אותו אחד,הוא שונה ומערכת הניהול גם היא שונתה.
ראש המנוע שונה,תא השרפה הוקטן והשסתומים גדלו.
בגדול שסתומים גדולים מאפשרים צורת פורטים שמייעלת זרימה ותא קטן מפחית איבוד חום.
פחות איבוד חום = יותר הספק מהשרפה.
וכן גם הנפח גדל ל 530.