îä ôúàåí?
ìîéèá éãéòúé, áùéåè 120-140 äèéî÷ñ òåùä 1/18-1/20. øåá àåôðåòé äìéèø éøàå öøéëä ãåîä, ìòéúéí àôéìå èåáä éåúø.
ìà éåãò ëîä òåìä ñè öîéâéí àéëåúé ìèéî÷ñ, àáì ìàåôðåò ìéèø äåà òåìä ë-2000 ù÷ì (áî÷åí ùìà îàåëìñ ò"é çæéøéí). ääôøù éäéä ââ 600-700 ù÷ì ìñè, åöîéâé èåøéðâ øàåééí îçæé÷éí ë-30 àìó ÷"î. îîù ìà ÷øåá ììëñåú àú ääôøù áòìåéåú äèéôåìéí.
ìîï ääâéðåú, öøéê ìäåñéó òìåú ùì ñè ùøùøú âìâì"ù. àðé îðéç ùáèéî÷ñ èéôåìé äåàøéàèåø ðëðñéí áòìåú äèéôåì, áòåã ùáàåôðåò òìåú äùøùøú ìà îçåùáú - îä ùîåñéó òåã ë-1500 ù÷ì ì-30 àìó ÷"î (áäòøëä).
òí ëì àìä, òãééï éåúø æåì ìäçæé÷ ãå÷àèé îèéî÷ñ.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
åáãéå÷ ëîå òí àåôðåò, ðéúï ìäåæéì äåöàåú áöåøä îùîòåúéú àí ÷åðéí òøëú èéôåìéí áçåØì.
äòìåú äâáåää äéà ìà ø÷ áâìì äåøéàèåø àìà âí ä-final drive belt ùòåìä äåï ÷èï.
ìâáé öøéëú ãì÷, æä úìåé ìâîøé áðñéòåú.
cbr250r äéä öåøê àöìé 1-21
sv650 äéä öåøê 1-19
åäèéî÷ñ ëøâò òåùä 1-19.
àðé îðéç ùáô÷÷éí æä ìà îùðä äøáä.
äìëúé ìäúòðééï äéåí ìâáé ä÷éî÷å,
÷öú öåøîú äòåáãä ùî÷áìéí ùðúééí àçøéåú àå òã 24 àìó ÷éìåîèø.
òì äèéî÷ñ î÷áìéí ùðúééí ììà äâáìú ÷éìåîèø.
Honda Forza 750
áï 38, øåëá òì àåôðåòéí 22 ùðä ëáø, åäåâä îèáò äìùåï 'éìã A1'