עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
תוצאות 31 עד 37 מ 37

אשכול: למה קטגוריית אופנועי הסופרספורט 600 מתה?

  1. #31
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    149
    לא יודע... לא היו לי אף פעם כלים ריגשו אותי יותר מדי.
    ז"א בהתחלה כן עד שמתרגלים לכוח.... אבל מרגשים הם אף פעם לא היו.
    מה שכן תמיד כשהחזקתי כלים הם היו "כלי התחבורה" שלי... על האופנוע בגשם, בקיץ, עבודה סידורים, יציאות, פגישות וכד'.
    בקיצור חי על שני גלגלים, ולא חושב שזה "פחות אופנוען" ממישהו שפעם בשבוע מגזרן בפצאל או נס הרים.

  2. #32
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    מסכים עם שתי התגובות מעלי.
    אני לא בטוח שהאופנוע עצמו מרגש אותי (בכל זאת יפנומטית x), מה שבטוח זה שהרכיבה עליו מרגשת אותי. גם אצלי הוא ה'רגליים' שלי כשאני לבד והוא משרת אותי בכל זמן ובכל מזג אוויר, וכל רכיבה עליו מרגשת גם אם היא למכולת וחזרה.

  3. #33
    Member הסמל האישי של Zurs
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    126
    נאמרים כאן הרבה דברים סובייקטיבים שאני לא חושב שיש טעם להתווכח עליהם. למשל נוחות: לי נוח יותר סופרספורט מאשר אדוונצ'ר.
    איך דבר כזה קורה? כשאני יוצא לרכיבה אני מחפש הרפתקה וריגוש מסוג מאוד מסוים שאני פחות מוצא באופנועים אחרים. וההרפתקה תמיד באה לפני העובדה שמדובר בכלי התניידות.
    אני יכול לומר שעל אדוונצ'ר אני מאוד משתעמם כי הם לא עונים על הדבר המאוד מסוים שאני באופן אישי מחפש - תחושה על מסלול ואגרסיביות שאני מקבל מה- R6 שלי.
    נייקדים מדברים אלי הרבה יותר אבל גם שם אני לא מתחבר - עיצוב, היעדר מכלולים היקפיים איכותיים כמו בלמים ובולמים ומשם יכולות מסלול נמוכות יותר ביחס לסופרספורט, משקל (30-40 קילו יותר מספורספורט).

    עכשיו נושא נוסף - למה R6 ולא R1? נאמרו כאן דברים נכונים לגבי מומנט, עבודת הילוכים. הסיבה האישית שלי היא למידה.
    אני נהנה, לומד המון ואוהב את העבודת הילוכים ב- R6, את הכח בסל"ד גבוה, אני מרגיש שזה מאפשר לי ללמוד ולמצות הרבה מהאופנוע ומהסטייל שלו עד שאחליט לגדול לליטר.

  4. #34
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Zurs צפיה בהודעה
    נאמרים כאן הרבה דברים סובייקטיבים שאני לא חושב שיש טעם להתווכח עליהם. למשל נוחות: לי נוח יותר סופרספורט מאשר אדוונצ'ר.
    איך דבר כזה קורה? כשאני יוצא לרכיבה אני מחפש הרפתקה וריגוש מסוג מאוד מסוים שאני פחות מוצא באופנועים אחרים. וההרפתקה תמיד באה לפני העובדה שמדובר בכלי התניידות.
    אני יכול לומר שעל אדוונצ'ר אני מאוד משתעמם כי הם לא עונים על הדבר המאוד מסוים שאני באופן אישי מחפש - תחושה על מסלול ואגרסיביות שאני מקבל מה- R6 שלי.
    נייקדים מדברים אלי הרבה יותר אבל גם שם אני לא מתחבר - עיצוב, היעדר מכלולים היקפיים איכותיים כמו בלמים ובולמים ומשם יכולות מסלול נמוכות יותר ביחס לסופרספורט, משקל (30-40 קילו יותר מספורספורט).

    עכשיו נושא נוסף - למה R6 ולא R1? נאמרו כאן דברים נכונים לגבי מומנט, עבודת הילוכים. הסיבה האישית שלי היא למידה.
    אני נהנה, לומד המון ואוהב את העבודת הילוכים ב- R6, את הכח בסל"ד גבוה, אני מרגיש שזה מאפשר לי ללמוד ולמצות הרבה מהאופנוע ומהסטייל שלו עד שאחליט לגדול לליטר.
    רוצה אובייקטיביות? נראה שאין הרבה אנשים שחושבים כמוך וזה מתבטא בצורה הכי אובייקטיבית שיש בגרפי המכירות של סופרספורט 600

  5. #35
    Member הסמל האישי של Zurs
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    126
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    רוצה אובייקטיביות? נראה שאין הרבה אנשים שחושבים כמוך וזה מתבטא בצורה הכי אובייקטיבית שיש בגרפי המכירות של סופרספורט 600
    צודק לגמרי. במקרה שלי רוב התגובות שאני מקבל זה "איזה אופנוע מגניב.. אבל נוח לך איתו? אתה לא מעדיף קטנוע?" :P
    האחרים סתם חוליגנים על סופרמוטו.

  6. #36
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי Zurs צפיה בהודעה
    צודק לגמרי. במקרה שלי רוב התגובות שאני מקבל זה "איזה אופנוע מגניב.. אבל נוח לך איתו? אתה לא מעדיף קטנוע?" :P
    האחרים סתם חוליגנים על סופרמוטו.
    שלא תטעו, אני חושב שהרבה רוכבים וגם אני ביניהם היו רוצים לחוות חוויה של כלי סופרספורט מושחז בין אם זה על מסלול או אם היינו במדינה כמו ארה"ב והיה אפשרות להחזיק כלי כזה רק לסופי שבוע בנוסף לעוד אופנוע פרקטי/קטנוע וגם רכב-רוב האנשים לא מסוגלים או לא רוצים להיכנס להרפתקאה הזאת בארץ.
    Tracer 900

  7. #37
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ימאהה גרמניה הודיעה היום ביטול הR6 קאפ שרץ מאז הR6 הראשון, כנראה "תתחרה בראשון מכור בשני" כבר לא עבד על הR6

אשכולות דומים

  1. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 02-03-2017, 15:58
  2. מחירי קטגוריית הביניים
    על ידי Max41 בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 19-02-2017, 11:57
  3. קטגוריית רישוי חדשה: A1 אוטומט
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 28-08-2016, 19:36
  4. ריכשת אופנוע בקטגוריית ה 250 סמ"ק
    על ידי netanelh85 בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 20-11-2015, 16:35
  5. מה הייתם ממליצים לקנות בקטגוריית ה 250?
    על ידי netanelh85 בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 12-11-2015, 17:45

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO