ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
בקצרה - כרובי ענה את התשובה. אין בזה ביזנס יותר. אין מכירות שמצדיקות את עלויות הפיתוח (הגבוהות).
אם לפרט קצת - אז אפשר לזהות כמה מגמות מה-10-15 שנים האחרונות.
1. חלק מה"נייקדים" (כולל גרסאות הפיירינג שלהם) בנפחי 600-900 הגיעו ליכולות ספורטיביות די גבוהות. מספיק גבוהות, כדי לספק כל גחמה ספורטיבית של רוכב ממוצע.
2. אותם נייקדים שמרו על תג-מחיר אטרקטיבי. 600 ספורט ראוי אמור לעלות כחדש כ-100 אלף שקל. זה מחיר של MT-10.
3. רוכבים מנוסים, בגילאי 40+ (הקהל העיקרי שיש לו את הממון לרכוש אופנוע חדש ויקר) מעדיפים כיום אדוונצ'רים וסופר-נייקדים. עניין של אופנה.

בקיצור - אין הצדקה לפתח סופרספורט 600 היום. ההשקעה לא תחזור.
חוץ מ"עניין של אופנה" אתה צודק, ה600ים היו אופנה האדוונצ'רים והנייקדים הם גם שימושיים ככה שזה לא רק אופנה