עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
תוצאות 31 עד 39 מ 39

אשכול: חווית שירות - מוסך אופנועים.

  1. #31
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי נעם 1 צפיה בהודעה
    בהן צדק, כשאתה נכנס לתקן תקר בצמיג אתה דואג לקבל את כל הנתונים שאותם ציינת?
    החל כמה יעלה תיקון בפטריה, דרך כמה תעלה פנימית לו תידרש ועד מהעלות צמיג חדש?

    זה פשוט לא עובד כך. לא בתיקון תקר ובטח שלא בעבודות מסובכות הרבה יותר. מכונאי הוא כמו העו"ד שלך, כמו רו"ח שלך, כמו הרופא שלך, כמו הסוכן ביטוח שלך וכמו הבנקאי שלך...אם אתה לא מאמין לו תחליף ומיד. כמו שאינך נכנס לרו"ח על הדרך אל תיכנס למוסך על הדרך. אבל אמון זה תהליך שנבנה ומי שרגיל להחליף מוסך כמו גרביים כי בדיוק נתנו לו הצעה זולה יותר לטיפול לעולם לא יגיע למצב שהוא מאמין למכונאי שמטפל לו באופנוע.

    איללכא...וסובבו בגז
    יש כמה מוסכים שאני מכיר ומטפל רק בהם, אגב אני גם בוחר את המוסך על פי מהות התקלה.

    בדיפולט שלי יש כבר את הידע מה אני עושה ולמי אני ניגש כמעט בכל בעיה.

    לגבי פאנצ'ר זה קל המוסך שאני מכיר וסומך עליו, עכשיו ההסכם שלי איתו שבמידה וצריך להחליף צמיג
    אני רשאי לקנות בכל מקום שמתחשק לי והוא ירכיב, אני משלם על עלות העבודה.

    כשיש קשר טוב עם המוסך שלך הכל יותר קל.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #32
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    63
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    יש כמה מוסכים שאני מכיר ומטפל רק בהם, אגב אני גם בוחר את המוסך על פי מהות התקלה.

    בדיפולט שלי יש כבר את הידע מה אני עושה ולמי אני ניגש כמעט בכל בעיה.

    לגבי פאנצ'ר זה קל המוסך שאני מכיר וסומך עליו, עכשיו ההסכם שלי איתו שבמידה וצריך להחליף צמיג
    אני רשאי לקנות בכל מקום שמתחשק לי והוא ירכיב, אני משלם על עלות העבודה.

    כשיש קשר טוב עם המוסך שלך הכל יותר קל.
    לצערי לא הצלחתי להגיע למוסך שלי, כך שהייתי ממש ״שבוי״.
    אשמח לקבל את פרטי המוסך שלך, בכל זאת זו לא התנהגות אופיינית למוסכים.

  3. #33
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    אני יכול לתת לך שמות, אבל ההסכם שלי עם המוסך הוא ההסכם שלי, לא ברור לי אם הם יסכימו גם במקרים אחרים,
    ואני אסביר,בניגוד למקומות האחרים סצנת האופנועים בי-ם הייתה ועודנה מצומצמת ביותר, בשנות השבעים/שמונים
    של האלף הקודמת (כן הייתי חי אז נושם בועט ורוכב) היו 3 מוסכים גדולים בי-ם יוני אופנועים מוסך רמזור וסופר בייק.
    היו עוד כמה קטנים שנתנו שרות לוספות טילונים (טוסטוסים בשפה של הזקנים) ושאר כלים שהמוסכים האחרים לא טיפלו.
    מהמוסכים האלה צמח הדור הבא של המוסכים בי-ם.

    עכשיו בכל מוסך כזה היה לי לפחות חבר טוב אחד, ברמזור אמיר רדוץ מנהל המוסך, שלמד איתי בתיכון, אצל יוני יש לי קשר
    עתיק עם יוני ורוב המכונאים שצמחו אצלו, בתוכם יואש ממוסך YD שנפתח מאוחר יותר, יואש למד שנתיים מתחתיי בבית ספר
    יסודי, אצל סופר בייק אבא שלי ואבא של בעל המוסך חברים ובתור ילד בילית בבית שלהם המון.

    כך שבעצם אני בן בית כמעט בכל מוסך בי-ם והקשרים הם מעבר לקשרי לקוח מוסך.

    אבל וכאן האבל הגדול, המוסכים היום נמצאים בתחרות ורובם מתאמצים לגרד את המשכורות וההוצאות, תגיע למוסך אמין
    תטפל בו באופן קבוע, צור קשר טוב עם האנשים ואז תשאל לגבי האופציה. ברוב המקים המוסך ייקח ממך את מחיר הטיפול
    המלא, אבל תוכל לחסוך במחיר החלקים. יהיו מוסכים שיבקשו חלקים מקוריים וזה לגיטימי יהיו כאלה שלא יסכימו לחלקים
    משומשים בצדק, רק תבדוק טוב מה התנאים ועם מי אפשר להתנהל בצורה הנוחה לך.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #34
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    רן יש פה עניין של יושרה ואם אני קורא בין השורות אז צריך להכיר אישית את בעל המוסך על מנת שהוא לא יעשוק אותך במקרה הטוב והפחות טוב שגם ידחוף לך דברים שלא צריך.

    ברור לי שכחבר אתה תהנה מהנחה אבל בין זה לבין לרמות או המרחק גדול וכאמור לא מעט מוסכים יעשו את זה וצריך לדעת למצוא את הנכון.

    אני מכיר את יוני והייתי לקוח שלו פחות או יותר 1989 ועד 2010 בערך ( היו הפסקות בתקופות בהן רכבתי על יאווה או ווספה 150) שם עזבתי מסיבות כאלה ואחרות שלא קשורת לסאגה של מטרו(כנראה חיזר אחרי אחותי הגדולה אי שם בשלהיי שנות ה70 אבל לא לספר לכולם) ובהחלט נהנתי מיחס טוב ומחירים הוגנים מעצם היותי לקוח קבוע - כך גם הכרתי את יואש (Y.D) ולפני כן אצל מיסטר מוטו שהיו גם דיי בסדר (ואת ישי עוד הכרתי מדומינוס פיצה כשהוא היה מטפל בקאבים) וכפי שאמרת סצנה ירושלמית.

    להבנתי אדם שבא על בסיס קבוע למוסך יקבל יחס הוגן ומחירים טובים כלקוח שחבל להפסיד אותו. הבעייה של הרוכב המתחיל היא למצוא את הבית הזה.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  5. #35
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    לוקי צודק, למה מי שחדש צריך לזיין'תותו?... לא מובן לי הקטע.
    יש תחרות?, סבבה. קשה?, ידוע. אבל, מה נהייה? צריך לתקוע את השטרונגול עד שתפתח יחסים?
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  6. #36
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    רן יש פה עניין של יושרה ואם אני קורא בין השורות אז צריך להכיר אישית את בעל המוסך על מנת שהוא לא יעשוק אותך במקרה הטוב והפחות טוב שגם ידחוף לך דברים שלא צריך.

    ברור לי שכחבר אתה תהנה מהנחה אבל בין זה לבין לרמות או המרחק גדול וכאמור לא מעט מוסכים יעשו את זה וצריך לדעת למצוא את הנכון.

    אני מכיר את יוני והייתי לקוח שלו פחות או יותר 1989 ועד 2010 בערך ( היו הפסקות בתקופות בהן רכבתי על יאווה או ווספה 150) שם עזבתי מסיבות כאלה ואחרות שלא קשורת לסאגה של מטרו(כנראה חיזר אחרי אחותי הגדולה אי שם בשלהיי שנות ה70 אבל לא לספר לכולם) ובהחלט נהנתי מיחס טוב ומחירים הוגנים מעצם היותי לקוח קבוע - כך גם הכרתי את יואש (Y.D) ולפני כן אצל מיסטר מוטו שהיו גם דיי בסדר (ואת ישי עוד הכרתי מדומינוס פיצה כשהוא היה מטפל בקאבים) וכפי שאמרת סצנה ירושלמית.

    להבנתי אדם שבא על בסיס קבוע למוסך יקבל יחס הוגן ומחירים טובים כלקוח שחבל להפסיד אותו. הבעייה של הרוכב המתחיל היא למצוא את הבית הזה.
    אכן ולצערנו זה עוד יימשך עד שהמוסכים יישרו קו עם המדיניות החדשה שבאה בעקבות מסקנות ועדת זילכה ב2012.

    בשביל לשפוך קצת אור על הנושא ריכזתי מספר חוקים ותקנות שעברו ומפאת שמירה על פוסט קצר אתמצת את התקנות ולא אעתיקן.
    עפ"י חוק רישוי שירותים ומקצועות בענף הרכב 2016: לינק להורדה
    17א - אסור לנותן שירות רכב לסרב ללקוח לקבל תנאים דומים שלקוח אחר מקבל אצלו ובתנאי שאין טעמים המצדיקים זאת.
    הסבר- החוק בעצם אוסר על אפליה בתנאים בין לקוחות שונים של אותו בעל עסק בעלי "סטטוס" דומה (למשל שניהם לקוחות חדשים או ותיקים).החוק כן מתיר לבעל העסק לסרב במידה והם ב"סטטוס" שונה כמו לקוח חדש וותיק.
    "17ב" (תוספת מיולי 2017 לינק להורדה) - מסדירה את עיניין החלפים.
    1.אסור לסרב ללקוח שהביא איתו חלפים ובתנאי שהם חלפים חוקיים תקניים ומתאימים לכלי הרכב. אסור להתנות שירות בקבלת שירות נוסף בין לקוחות דומים.
    2.מותר לסרב ללקוח במקרים הבאים:
    - במידה ומתן השירות עלול לפגוע בבטיחות, מתקנים או ציוד של בעל המוסך או ברכב או מוצר תעבורה (חלפים).
    -במידה שחייב הלקוח כסף למוסך.
    -במידה והוא מפר הוראת כל דין. הכוונה ככל הנראה שמותר לסרב לפעולה שהיא לא חוקית.
    3. הרחבה לסעיף 17 א בדבר אי הפליה בין לקוחות דומים בדבר תנאי תשלום והתקשרות.
    131 א - סעיף זה מורה לבעל המוסך להציע מבחר חלפים (הכוונה לחברות שונות לאותו מוצר) ויסביר ללקוח את ההבדל בינהם אלא אם כן לא יכל להשיג "במאמץ סביר" את החלפים הדומים. כולל חלפים מקוריים, תחליפיים ומשיפוץ (בתנאי שהם נבדקו והוכשרו לשימוש).
    ב - סעיף א לא יחל במידה והרכב באחריות, בתקלת בטיחות סדרתית או עפ"י החלטת השר.
    132 - מתייחס להצעת מחיר מסודרת ומפורטת שתינתן ללקוח (מחיר החלפים, מחיר העבודה, צפי שעות העבודה, פירוט היקף אחריות לחלפים ולעבודה) ולאספקת המוצרים שפורטו והסכמו עם הלקוח בהצעה. הוא רשאי גם לעדכן את המחיר. הוא צריך לשמור (את ההצעות) אצלו לתיעוד לשנה.
    133- איסור התקנת חלפים לא מתאימים לכלי הרכב.
    139 א - מתנה את זמן העבודה המירבי עפ"י הוראות יצרן\ספר הרכב. כלומר אם טיפול עפ"י היצרן אמור לקחת 5 שעות - אסור לו לחייב על יותר עקב עבודה איטית שלו.
    142 - חובת דיווח של בעל המוסך\שירות לגורם המתאים על ליקויים ביטיחותיים שלא תוקנו העלולים לסכן את התנועה או את הבטיחות.

    קחו בחשבון שזה ניסוח אישי לתקנות,לנוסח המלא יש להיכנס לתקנות עצמן.
    נערך לאחרונה על ידי zx2r; 24-01-2018 בשעה 10:45.

  7. #37
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    מאידך יש שעתון עבודה לפיו מוסך אמור לפעול.
    כדי לשמר לקוח לא אחת המוסך נותן הנחה ובעיניי זה לגיטימי.

    אם ניקח את מיסטר מוטו כדוגמה שם טיפלתי באדיקות בבאנדיט לא פעם זכיתי להנחות יפות בין אם זה בציוד או בטיפולים או לחילופין תיקון ריג'קטים שלא גבו שקל (נתק שהיה לי בצמה וישי עבד מעל שעה כדי לאתר אותו).
    שוב יש ויש

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  8. #38
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    מאידך יש שעתון עבודה לפיו מוסך אמור לפעול.
    כדי לשמר לקוח לא אחת המוסך נותן הנחה ובעיניי זה לגיטימי.

    אם ניקח את מיסטר מוטו כדוגמה שם טיפלתי באדיקות בבאנדיט לא פעם זכיתי להנחות יפות בין אם זה בציוד או בטיפולים או לחילופין תיקון ריג'קטים שלא גבו שקל (נתק שהיה לי בצמה וישי עבד מעל שעה כדי לאתר אותו).
    שוב יש ויש
    כיום המצב יותר טוב בהשוואה לעבר כי יש יותר ויותר מוסכים איכותיים אם כי עדיין יש כאלו שמשאירים טעם רע בפה.
    השאיפה של המדינה היא לקחת את הנושא קדימה לצורך שיפור רמת השירות, הידע, ואיכות העבודה תוך נתינת חופש בחירה ללקוח והוזלת השירות.
    אגב, לכל הידוע לי, איתור תקלות לא קשור למחיר שעת עבודה ומשתנה בהתאם לתקלה\זמן איתור\החלטת המוסך. (אין לי סימוכין לזה)

  9. #39
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    בדרך כלל כשהמדינה מתערבת אתה משלם יותר:

    https://www.ynet.co.il/articles/0,73...075498,00.html
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 24-06-2017, 12:34
  2. תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 21-05-2017, 14:23
  3. מוסך 'המהיר' - חווית שירות
    על ידי GuyS בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 25-12-2015, 10:03
  4. חווית שירות - בית קפה. הזורע.
    על ידי קסד בפורום אוף טופיק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 29-09-2015, 19:02
  5. חווית שירות + סקירת ציוד קסדה דו שימושית airoh s5
    על ידי yonatan.s. בפורום פורום ציוד
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 17-09-2015, 22:57

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO