עמוד 1 מתוך 5 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 71

אשכול: רכב זול ואמין עד שנת 2002 (עד 10K ש"ח) לנסיעות של 110 ק"מ יומית - מרכז לירושלים

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    190

    רכב זול ואמין עד שנת 2002 (עד 10K ש"ח) לנסיעות של 110 ק"מ יומית - מרכז לירושלים

    אז שוב היי,

    חיפשתי קצת בפורום אך לא מצאתי משהו תואם את הבקשה שלי.

    מחפש רכב זול ואמין עד שנת 2002 (עד 10K ש"ח) לנסיעות של 110 ק"מ יומית - מרכז לירושלים וחזרה.
    המטרה היא נסיעה לעבודה וחזרה 5 ימים בשבוע.

    מחפש רכב גם חסכוני אבל גם אמין שלא ימות לי אחרי מספר חודשים.

    תודה רבה לעוזרים,
    ניר

  2. #2
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    carsforum
    חפשאותם בגוגל.
    יעזרו לך שם יותר.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    אני יודע שזה לא אותו תקציב, אבל, אולי תמצא עצות מועילות בשרשור הזה:
    http://fullgaz.co.il/forums/showthre...המלצה-לרכב-זול!
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    רכב אמין בן 16? אין כזה דבר במיוחד שאתה מתכוון להשתמש בו באיזור ירושלים עם 2200 ק"מ בחודש

    יש רכבים כמו הסוזוקי אלטו והדייטסו קורה שגם בגיל מופלג יחסית אמינים אבל הם לא מיועדים לנסיעות מהסוג שאתה צריך

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    מחיר של רכב בן 16 לא יגמר ב 10K.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    רכב אמין בן 16? אין כזה דבר במיוחד שאתה מתכוון להשתמש בו באיזור ירושלים עם 2200 ק"מ בחודש

    יש רכבים כמו הסוזוקי אלטו והדייטסו קורה שגם בגיל מופלג יחסית אמינים אבל הם לא מיועדים לנסיעות מהסוג שאתה צריך
    למה?
    אולי הוא לא יהיה חף לגמרי מבעיות, אבל רכב בן 16 ממש לא חייב להיות גרוטאה מתפרקת.
    עושים ישור קו אחרי הקניה, ומשם - להיות עם היד על הדופק, ולתקן את הדברים שעולים מדי פעם לפני שהם גורמים לתגובת שרשרת.

    מה גם, שהרכב לא חייב להיות בן 16.
    הנה דוגמא:
    http://www.yad2.co.il/Cars/Print.php...cordID=3771834
    ויש עוד הרבה בסגנון.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    למה?
    אולי הוא לא יהיה חף לגמרי מבעיות, אבל רכב בן 16 ממש לא חייב להיות גרוטאה מתפרקת.
    עושים ישור קו אחרי הקניה, ומשם - להיות עם היד על הדופק, ולתקן את הדברים שעולים מדי פעם לפני שהם גורמים לתגובת שרשרת.

    מה גם, שהרכב לא חייב להיות בן 16.
    הנה דוגמא:
    http://www.yad2.co.il/Cars/Print.php...cordID=3771834
    ויש עוד הרבה בסגנון.
    רק ישור קו? להיות עם היד על הדופק? זה כבר עשיריה בתיקונים.

    לגבי הפונטו ראיתי כמה קילומטרים יש עליה? בתוספת המילה פיאט זה אומר אין לה הרבה זמן לחיות

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    רק ישור קו? להיות עם היד על הדופק? זה כבר עשיריה בתיקונים.

    לגבי הפונטו ראיתי כמה קילומטרים יש עליה? בתוספת המילה פיאט זה אומר אין לה הרבה זמן לחיות
    וזה מהסיבה ש... ?
    קונקרטיקה, בבקשה.

    בטיול האחרון באיטליה, כל רכב שני הוא פיאט. לא מעטות בני 30+, משמשות לכל מטרה - ממשפחתית למעוטי יכולת ועד למיקרו-משאית לעסקים קטנים, או סתם עבור מישהו שבונה בית ולא רוצה ללכלך את הרכב החדש שלו. הפנדה משנות ה-80 הכי פופולארית, אבל יש גם לא מעט פונטו מכל השנים ופנדות מהדורות החדשים.
    וואלה, הן נוסעות. ומדי פעם - בקצב מאוד לא רע, בפיתולים של סיציליה.

    אני מסכים שטויוטה או סובארו זקנה תעשה פחות בעיות מפיאט זקנה. אלא מה? בעשיריה אתה קונה טויוטה בת 20, עם קילומטראז' של סמיטריילר. באותו כסף אפשר לקנות גרנדה פונטו או פנדה בת 8-10 עם שליש מהקילומטראז', וששותה 30% פחות דלק. כבונוס, היא לא תהיה מכוערת. ולא, היא לא תצטרך יישור קו ב-10K, אתה חי בסרט.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    חבר מוכר פונטו 98 ב1000 שקל.
    צריך לשלם 2 אגרות רישוי וטסט.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  10. #10
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אל תקנה פונטו.
    אל תיקח גם חינם (לא מתייחס לדגמים החדשים כי אין לי נסיון איתם. למרות שהם יצטרכו לעבוד קשה מאוד כדי לשכנע אותי להתקרב עוד פעם לפחנוע המגעיל הזה).

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    רוצה קונקרטיקה,
    היה לי הכבוד המפוקפק לתחזק נבלה כזאת.
    בנוסף,
    לפני שקניתי פחית לאשתי עשיתי את הטעות של להתפתות (שוב) להסתכל על פחי זבל איטלקיים, בדיוק מהסיבה שציינת, מחיר מפתה לרכבים צעירים וכו.....
    ערימת הכשלונות ההנדסיים שנתקלתי בה, בדמות רכבים ללא שמן או מים או סתם תקלות חשמל לא הגיוניות, (והלכתי לראות לא מעט רכבים) גרם לי להבין שמישהו שם אכל יותר מדי פיצה בערב לפני שהרכיבו אותן.
    אז אולי הפיאט המודרני זה רכב אחר, אבל בניגוד למה שמאיר אריאל כתב פעם, מי שנדפק פעם אחת, דווקא כן יכול להגמל מזה.
    נ.ב.
    זה שאיטליה מלאה בפיאטים לא אומר כלום.
    גם אנגליה מלאה בלנדרוברים, ובתור בעלים של כזה, אני יכול להגיד לך שזה לא אוטו שקונים כשמחפשים שקט נפשי ואמינות.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    רוצה קונקרטיקה,
    היה לי הכבוד המפוקפק לתחזק נבלה כזאת.
    בנוסף,
    לפני שקניתי פחית לאשתי עשיתי את הטעות של להתפתות (שוב) להסתכל על פחי זבל איטלקיים, בדיוק מהסיבה שציינת, מחיר מפתה לרכבים צעירים וכו.....
    ערימת הכשלונות ההנדסיים שנתקלתי בה, בדמות רכבים ללא שמן או מים או סתם תקלות חשמל לא הגיוניות, (והלכתי לראות לא מעט רכבים) גרם לי להבין שמישהו שם אכל יותר מדי פיצה בערב לפני שהרכיבו אותן.
    אז אולי הפיאט המודרני זה רכב אחר, אבל בניגוד למה שמאיר אריאל כתב פעם, מי שנדפק פעם אחת, דווקא כן יכול להגמל מזה.
    נ.ב.
    זה שאיטליה מלאה בפיאטים לא אומר כלום.
    גם אנגליה מלאה בלנדרוברים, ובתור בעלים של כזה, אני יכול להגיד לך שזה לא אוטו שקונים כשמחפשים שקט נפשי ואמינות.
    מיד אלך לחניה לבדוק מה שלום האלפא שלי.
    אולי נפל הגלגל, נזל כל השמן מהמנוע, וגיר שוכב על הרצפה.
    בנימה פחות סרקסטית - "רכבים ללא שמן או מים" זה ממש לא כישלון הנדסי.
    זה כישלון תחזוקתי. לצערי, לא נדיר בארצינו - ללא קשר לארץ היצור.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2018
    הודעות
    63
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    זה שאיטליה מלאה בפיאטים לא אומר כלום.
    גם אנגליה מלאה בלנדרוברים, ובתור בעלים של כזה, אני יכול להגיד לך שזה לא אוטו שקונים כשמחפשים שקט נפשי ואמינות.
    טויטה נחשב לשיא האמינות רק תכין הרבה כסף לקראת 200K כי שם המזרקים מתאבדים וזה עולה 15,000 והיא מתקלקלת לא פחות מהלנדרובר בן 21 שלי רק ששם זה הרבה יותר יקר אבל אנחנו יהודים ומתנהגים לרוב כמו עדר

    לרוב הרכבים (לא כולם) בעיית האמינות נובעת מרמת התחזוקה ורמת המוסך המטפל

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    פונטו, או כל איטלקיה אחרת לצורך העניין, בארץ זה ממש לא שווה ערך לפונטו באיטליה. בארץ התחזוקה לפיאט היא מזעזעת, וכתוצאה מכך גם הרכבים נראים בהתאם. לשם השוואה תסתכל על רנו/פז'ו/סיטרואן בארץ, רובן מסיימות את חייהן בטרם עת, ומחזיקות בהיסטורית תקלות מאוד מפוקפקת, לעומת זאת בצרפת הן מאוד אמינות.
    והאלפא שלך היא לא דוגמא לכלום, כי אתה מטפל בה בעצמך, כנראה יותר טוב ממה ששף מטפל בחתיכת פילה. תבדוק מה הרושם הכללי שיש לאלפא בארץ, בטח לישנות.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    פונטו, או כל איטלקיה אחרת לצורך העניין, בארץ זה ממש לא שווה ערך לפונטו באיטליה. בארץ התחזוקה לפיאט היא מזעזעת, וכתוצאה מכך גם הרכבים נראים בהתאם. לשם השוואה תסתכל על רנו/פז'ו/סיטרואן בארץ, רובן מסיימות את חייהן בטרם עת, ומחזיקות בהיסטורית תקלות מאוד מפוקפקת, לעומת זאת בצרפת הן מאוד אמינות.
    והאלפא שלך היא לא דוגמא לכלום, כי אתה מטפל בה בעצמך, כנראה יותר טוב ממה ששף מטפל בחתיכת פילה. תבדוק מה הרושם הכללי שיש לאלפא בארץ, בטח לישנות.
    הו, סוף כל סוף. עכשיו מדברים לעניין ולא בסטיגמות.
    אתה כמעט צודק.
    באלפא שלי אני כמעט לא מטפל לבד - אין לי מקום מסודר לעבוד על רכב, ומזמן אין לי כוח לשכב על הגב בחניה מתחת לאוטו.
    אני מטפל אצל מיכאל אלפא בת"א - בחור עם ידי זהב, שמכיר את הרכבים האלה מא' עד ת'. כן, זה יקר (למרות שזה זול יותר מהמרכזי) - אבל אני יודע שאקבל עבודה ברמה הגבוהה ביותר, ובהגינות של 100%. זה שווה לי את הכסף.
    נכון, החלקים יקרים מאוד - ברמה של מרצדס/ב.מ.וו, אני מאמין. אבל בשונה ממרצדס, הרכב נקנה במחיר של מאזדה 3 חבוטה מאותו שנתון. אז השקעתי בישור קו כמעט את מחיר הקניה, ויצאתי במחיר של מאזדה 3 2010.

    לגבי פיאט, המצב קצת שונה.
    הרכב לא מסובך במיוחד. יש לו את השטיקים שלו, את הבעיות שלו ואת הרגישויות שלו - פשוט צריך להכיר אותם. החלקים לא יקרים (ואם מדובר בפיאט ישנה - הם זולים בטירוף).
    יש מוסכים שיודעים לטפל כמו שצריך בפיאט. זאת לא פיזיקה גרעינית. הבעיה היא, שבגלל שהרכבים האלה נתפסים כ"זולים" ו"מתפרקים", החל מגיל מסויים - רוב הבעלים מטפלים איפה שזול, ולא איפה שטוב, ומזניחים בעיות. אז מתחילה תגובת שרשרת, שמביאה את הרכב למצב של נבלה די מהר.

    אם כבר, מפתיע אותי איך בארץ, בניגוד לכל העולם - יצא לסובארו שם של רכב אמין וזול לאחזקה.
    בכל העולם צוחקים על בעלי סובארו בטענה שהם צריכים לבוא עם דיסק לשלדה כדי להחליף פלאגים או טיימינג.
    בכל העולם אומרים, שמנועי הבוקסר הגדולים סובלים מהתחממות בצילינדרים האחוריים.
    בכל העולם - סובארו זה רכב "למבינים בלבד", שצריך להיות מטופל במוסך "שמכיר את הדגם", אחרת תצא בנזק כבד.
    המנגינה מוכרת?
    בארץ דווקא - סובארו הפך שם נרדף ל"אמינות". וניסיוני האישי ממש לא מאשר את זה - יש בחבר'ה פורסטר 2006 ידנית, עם קילומטראז' כמעט זהה לאלפא שלי (שהיא מבציר 2007) - סביב ה-150 אלף ק"מ. על הנייר, הסובארו גם עברה חיים פחות קשים. עם זאת, בעיות זקנה ובעיות שיצרו מכונאים מוכשרים לא חסר בה, ואני לא יכול להגיד שהפתרון פשוט או זול במיוחד. המיתוס על "סובארו - דלק ולנסוע", ו "אלפא רומיאו - לא יוצאת מהמוסך" לא מתממש בינתיים. טפו, טפו, טפו. חמסה.

    נ.ב. לגבי "רושם כללי לאלפא בארץ"...
    לא מעניינת אותי דעה של בני מיעוטים שמטפלים אצל בן-דוד שלהם, ועושים ראש מנוע על הבלאטות בחצר. כנ"ל, לא מעניינת אותי דעה של ישראלים טיפוסיים שלא בודקים שמן ונוזל קירור בין טיפולים, כי זה אחריות של המוסך לדעתם - ואחרי זה, גם לא מתקנים בעיות, כי החלקים יקרים.
    דעה של אנשים רציניים - בבקשה.
    למנכ"ל שלי יש 159 סלספיד. קורא לה ת'אמא, לא מתלונן על אמינות.
    לחבר טוב יש 2 אלפות ידניות - הוא על מיטו, אשתו על ג'ולייטה. שתיהן נקנו כמשומשות. אף בעיה בינתיים.
    מיכאל אלפא נוהג ב-166 ידנית שנת 00', נדמה לי. אשתו על 156 2.5. ב-166 יש קרוב ל-300 אלף ק"מ, הוא טוען שעד חצי מיליון אין מה לגעת במנוע.
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 18-01-2018 בשעה 15:24.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 20-08-2016, 22:09
  2. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 17-06-2016, 22:19
  3. תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 27-04-2016, 12:39
  4. רכישת אופנוע 300 לנסיעה יומית של 60 ק"מ
    על ידי netanelh85 בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 15-11-2015, 14:02
  5. תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 21-10-2015, 21:34

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO