לערכתי ולמיטב זכרוני (זה היה מזמן, אבל היתה תקופה שרכבתי קילומטרז' רציני ברוחות+גשמים) - זה לא משנה בכלל, מהר או לאט. זה משנה בעיקר בגשם ולא ברוח, בגלל הסיכון לציפה במקומות מסוכנים. רוכבים במהירות שמרגישה נוח לנקודה הבאה:
מה שכן משנה - זה לקחת אקסטרה מרווח בטחון לצדדים, להמעיט להיכנס בין המכוניות, וכו'. לקחת בחשבון שבכל רגע אפשר לחטוף משאב רוח חזקה שיעיף אותך חצי נתיב עד שתאזן אותו עם היגוי.
פיסיקה אומרת שמהר = יותר טוב, כי ככל שהמהירות גבוהה יותר, הגלגלים מסתובבים יותר מהר, האינרציה גבוהה יותר ושינוי כיוון קשה יותר. אבל פיסיקה לא לוקחת בחשבון את הצורך של הרוכב לשלוט על המיקום שלו בכביש.