לאחר הפסקה ארוכה, שוקל לחזור לדו גלגלי (אין ברירה האמת).
מכל הסופרספורט 600 ה - CBR נשמע ההגיוני (כן, חלק יחלקו על השימושיות שלו ליום יום, לא אני).
האם כלי שנת 2007 במצב טוב מצדיק עלות של כמעט עשירייה מעל המחירון ?
זה המצב ה"תקין" כרגע בשוק ?
שמתי לב שהם לא נמכרים כל מהר, שוק בעייתי או נקודתי לכלי הספציפי ?
תודה לעונים (עניינית)
כלבוטקס מיגון ואביזרים הבית היחיד לדו גלגלי שלך
יבואנים ומפיצים של מותגי רכיבה מהמובילים בעולם
DAINESE RST IXON RAMMOUNTS 70D'S
תוספות מבית- GIVI- AKRAPOVITC-RIZOMA-KTECH
קסדות ממיטב היצרנים במבחר גדול
X-LITE-MOMO-SHARK-NOLAN-MT
מערכות מיגון מתקדמות
איתוראן SCOOTER
SMV80 אזעקה עם שלטי LCD המובילה
www.kolbotex.co.il
שוקן 32 תל אביב 03-5051162
מדובר בכלי מצויין אבל אני בספק אם שווה את הסכום בטח יחסית לשנתון הנמוך.
Tracer 900
ככה זה יש ביקוש לסופרספורט משומש. לעומת זאת באופנועים יותר שפויים כמו sv mt z וכו המחירים הם סביבות המחירון ומטה ואולי עדיף לך אופנוע פחות קיצוני אבל במחיר טוב
מחירי האופנועים בארץ משוגעים ואינם עומדים בשום קנה מידה עולמי או אפילו הגיוני.
אופנועים בשנתון הזה ובקילומטרז' נמוך הרבה יותר נמכרים בפרוטות בחו"ל.
אופנוע הוא מוצר מתכלה, ורק כאן בגלל המחירים המוגזמים נותנים להם אורך חיים
מונפץ במחיר שערירותי . יש לזה מחיר בהחזקה יקרה יתר ובאמינות.
השוק בארץ מתנהג כמו כל שוק, כל עוד יהיו קונים במחירים מוגזמים יהיו מוכרים שלא
יהססו למכור במחירים האלה, ברגע שהשוק יעמוד המחירים יפלו.
כמו בכל מקום במיוחד בארץ תרבות העדר, האמונות התפלות, אופנה או שם מותג, עושים
את העבודה של המוכר. לא בהכרך בצדק.
BMW לא מתקלל....פחחחח
אונדה (הטעות במקור) הכי אמין.
המנוע עושה בשקט 300000 עם טיפול טוב.
אם שמעת מהמוכר את אחד מהמשפטים הנ"ל, תברח מהר.
קבע לך מחיר מקסימום שיהיה התקציב שלך לאופנוע. (לא כולל ביטוח וציוד)
הורד מזה 3000 ש"ח ליישור קו.
חפש מציאות או אופנוע שמתאים לך גם בלב וגם בתנאים,
נהל מו"מ חכם בוגר ולא מעליב.
בדוק היטב במקום אחראי את הקניה.
נצל את הקופה ששמת בצד ליישור קו מקצועי.
סע לשלום.
בהצלחה.
נערך לאחרונה על ידי השושנים; 21-01-2018 בשעה 08:24.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
במדינה איפה " יישור קו" יכל לעלות יותר מאופנוע עצמו ,מה מפתיע ?
3000..?
אולי לחלקים?
אולי לחלק של החלקים?...
חפש מציאות...
אם יש לך זמן עד הפנסיה
ארץ זבת חלב ודבש.
שוק יש שוק ,ולא יצחק לוי קובע כללים ,אלה מנסה לסדר
למה לא ללכת על חדש או משומש בשנתון גבוה? SV650 לדוגמא מתקרב למחיר שלך.
כי עם כל הכבוד, SV הוא לא סופרספורט. מאוד רחוק משם.
הבחור רוצה סופרספורט 600, זכותו.
אכן המחירים של הכלים האלה מופקעים, וזה לא בגלל ה"מדינה" או משהו שכזה.
זה פשוט שוק - היצע וביקוש. הכלים האלה נמכרים כחדשים בכמויות קטנות עקב מחירם הגבוה (הן אבסולוטית, והן יחסית לאופנועים מתונים יותר באותו נפח ומעלה. סופרספורט 600 חדש עולה הרבה יותר מ-MT-09, למשל).
הכלים האלה נוטים להיות מעורבים בתאונות, מה שמקטין עוד יותר את מספר הכלים ששורדים.
אז יש ביקוש, ואין היצע. זאת הסיבה שעל הכלים האלה מבקשים (ומקבלים) מעל המחירון, בעוד שאופנועים מתונים יישרו קו עם המחירון בשנתיים האחרונות, וחלקם אפילו נסחרים מתחתיו עקב ההצפה של השוק.
יש כאן 2 אפשרויות:
1. לוותר על חלום הסופרספורט, ולקנות נייקד-ליטר בסכום דומה (~40). לרכיבה יומיומית וטיולי סופ"ש בגבולות ההיגיון, הוא יעשה כל מה שסופרספורט עושה עד שלא מגיעים לרכיבה "על הקצה". למשל, אפשר לקנות MT-09 ולשפר לו את הבולמים. אפשר לקנות Z1000 או פייזר 1000.
2. לשלם את המחיר, להוסיף את מה שצריך ליישור קו, ולהינות מהגשמת החלום. בסופו של דבר, זה רק עוד קצת כסף... וקצת תחושה של "לצאת פראייר".
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
חברים, תודה על העצות.
כנראה שאיישר קו עם השוק, זה המצב והכלי יהיה 100% במחיר הזה, אז זה בסדר מבחינתי(כל אחד ושיקוליו)
שאלתי כי בזמנו מכרתי כלי בן 3 שנים בהבדל של אלפים בודדים, ונראה לי מוזר כל העניין.
זה במצב ואי אפשר להילחם בשוק, כשהתקציב עולה אז המצב מתאזן (מדינה של תפרנים).
ככה זה מדינה מיוחדת לטוב ולרע.
תודה חברים
אומנם את הcbr שלי מכרתי לפני שלוש שנים, אבל שום דבר לא השתנה מאז.
שאני קניתי אותו קניתי אותו 10 מעל המחירון ושמכרתי אותו הוא נמכר ב10 מעל המחירון שירד ב1500 שקל ועל האופנוע התווסף עוד 10 אלף קילומטר.
הגיוני? לא. ראוי? לא. אבל זה המצב בשוק אופנועי הסופרספורט במחירים עד 70 אלף שהם נמכרים מעל המחירון.
...ו זה אומר ,ש יצחק לוי היה צריך לתקן את המחירון.פשוט נרדם בשמירה.