עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 44

אשכול: רכיבה ראשונה: ב.מ.וו R1200GS מונמך

  1. #16
    Member הסמל האישי של מיקי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    111
    ציטוט נכתב במקור על ידי ees צפיה בהודעה
    לי קל יותר לחשב לפי השוק האמריקאי כי המחיר הוא ללא מיסים כלל. באירופה לכל מדינה מע"מ שונה ומיסי יבוא שונים.
    אולי קצת הגזמתי חצי מחיר
    אבל ראה ערך אופנועים שנחתכו בעשרות אלפי שקלים כמו הסופר טמרה...מרווח היבואן

    Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    ציטוט נכתב במקור על ידי מיקי צפיה בהודעה
    אולי קצת הגזמתי חצי מחיר
    אבל ראה ערך אופנועים שנחתכו בעשרות אלפי שקלים כמו הסופר טמרה...מרווח היבואן

    Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
    ימאהה העולמית הורידה את המחיר של הסופר טנרה, לא היבואן.

  3. #18
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340
    במקרה של הסופר-טנרה, היבואן קנה סטוק גדול של כלים וימאהה חתכה במחיר. בתכל'ס הואידו אותו לסביב המחיר הריאלי שלו ביחס לשוק המקומי. לפני כן ב-140 אלף ש"ח המחיר היה הזוי ולא פרופורציונלי לכלום.

  4. #19
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    אני לא מבין מאיפה באה השאלה שלך, מחיר האופנועים החדשים היום בארץ הוא שערוריתי בכל קנה מידה
    מול אותו אופנוע בחו"ל. לדעתי חייבים להוריד מחירים משמעותית אם רוצים לצרף מעגל נוסף של משתמשים.

    לכן אם יבואן ב מ וו יוזיל משמעותית את המחיר הוא יזכה לגל רוכשים שבעבר הדירו רגליהם מהסוכנות גם בגלל
    הגובה של הכלי וגם בגלל המחיר, עכשיו כשיש לו כלי שמדבר לכולם שיתמחר אותו ככה שיקסום לעוד לקוחות
    חוץ מגמדים עשירים...
    היא באה מהצד של היבואן, אם הוא הכי זול בקטגוריה (להוציא יפנים כי הם לא באותה הרמה), איזו סיבה יש לו להוריד את המחיר?
    אף אחד לא יוריד מחיר סתם ככה, יבואן צריך סיבה טובה כדי לחתוך במחיר כמו שאנחנו רוצים.

    האפשרות הראשונה היא הורדת מיסים מצד המדינה כך שהיבואן יגלגל אלינו את ההורדה הזאת (לא יקרה), אפשרות שניה היא פיקוח מחירים מצד המדינה כמו במוצרי יסוד (לא יקרה), או אפשרות שלישית רכישות מעטות של הדגם הספציפי ואז או שהמחיר ירד (F800 לדוגמה) או שיופסק היבוא של הדגם הנ"ל.

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,096
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    מציין רק ש-19,000$ זה לגרסה הבסיסית של ה-GS.
    לארץ מגיעות הגרסאות המאובזרות ביותר, מה נקרא Fully Loaded.
    בנוסף, המחיר להתייחסות הוא המחיר האירופאי ולא האמריקאי, מפני שלשוק האמריקאי יש חוקים משלו. אחנו כפופים לשוק האירופאי עם החוקים שלו.

    ושושני, סוכן לא קונה את האופנוע בחצי מחיר. לא יודע מאיפה הבאת את זה...
    לא אני אמרתי....נשבע לך...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #21
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    שאלה שלא נדע את התשובה ,האים יבואן של ב.מ.וו מרוויח באחוזים יותר או הרבה יותר מהיבואן של יבואן של מותג אחר?

  7. #22
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    149
    חברים מס הקניה על אופנוע משולם מעלות האופנוע ליבואן בתוספת דמי הובלה.
    באמת שלא התעמקתי, אבל לשם ההשוואה, מצאתי מחירים של GS1200 מאובזר בגרמניה לצרכן. ראיתי שמדובר על מחיר של כ-15,000 אירו.
    לשם השמרנות במידה ונתקלתי במחירונים לא מעודכנים או לא רלוונטיים נגיד שהאופנוע נמכר באיזור ה-17,000 אירו.
    המחיר כמובן כולל מע"ם (%19 בגרמניה) שלא משולם על ידי יבואן בגרמניה דהיינו: 14,285 אירו.
    כמובן שהיבואן זוכה להנחות מסחריות מהיצרן - לא הייתי נחפז ומדבר על 50% אבל בהחלט נכון להניח שהיבואן הישראלי מקבל הנחה ל כ30% דהיינו מחיר האופנוע 10,000 אירו בשערי היצרן.

    נוסיף כ-10% עלויות הובלה (אני יודע שזה המון אבל בכל זאת רק כדי להמחיש את התרגיל) נקבל את האופנוע במחיר 11,000 אירו בערך בארץ. שזה בערך 46,200 ש"ח.
    בכניסה לארץ היבואן משלם שני סוגי מסים: מע"ם 17% - שעליו הוא מזדכה במלואו בכל חודש למעשה לכן אין מה להכניס אותו כלל לחישוב ומס קניה של 70%
    דהיינו מחיר האופנוע הוא 78,540.
    הרווח הגולמי של היבואן מהאופנוע הוא מחיר האופנוע לצרכן לפני מע"מ: 129,914 פחות 78,540 = 51,374 ש"ח.
    היבואנים אוהבים מאד להציג את הנתון הזה כרווח סביר ולא מפוצץ (במקרה את עבודת הסמינריון בזמנו עשיתי על "דלק מוטורס"), בדוגמא שלנו זה 40%
    אלא שבפועל שיעור הרווח הזה כולל מס שמגולגל במלואו על הלקוח.
    דהיינו מס הקניה משתלם על ידי היבואן רק כאשר האופנוע נמכר בארץ ללקוח הסופי- היבואן ישחרר את האופנוע מהמכס ולמעשה יעביר את הכספים שכבר גבה מהלקוח ישירות למדינה (למעט אותם המקרים בהם היבואנים נתקעים עם מלאי כלי רכב ונאלצים לרשום אותם על שמם)
    לכן למעשה שעור הרווח האמיתי של היבואן הוא: 51374\97574 - 53% כן זה אומר שהיבואן מכר לנו את האופנוע ביותר מפי 2 ממה שעלה לו

    כמובן שיש עוד הוצאות נוספות שכר שכירות וכד', אבל הרעיון ברור.... מעבר למס קניה, הרווח של היבואנים מהווה חלק מאד מאד משמעותי במחיר האופנוע, והחגיגה תמשך כל עוד לא תהיה אלטרנטיבה ראויה ליבוא הבלעדי של היבואנים

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    אתה מציין "עלה לו", כאילו:
    א. כאילו אין לו עלויות נוספות (לשם הדוגמה: אנשי מחלקת הייבוא שלו, עובדים בחינם? ושכירות המחסנים ואולמות התצוגה? ואלו שמרכיבים את האופנוע בארץ? ועלות האשראי? שהרי הוא שילם ליצרנית ברגע שהכלי יצא משערי המפעל. לא כשהוא נמכר).
    ב. כאילו מדובר על רווח נטו (כאמור בסעיף א', מה שכתבת זה הכי ברוטו בעולם שיש)
    ג. כאילו לא מדובר על רווח סביר לעסק בישראל וכאילו אתה קונה בחנויות ציוד משרדי, חנויות בגדים וחנויות מזון, שמרוויחות פחות אחוזים. (למה בכל המקומות האלו אתה משלם על מוצר לפחות אחוזי רווח כאלו, ובתחום הרכב לא?)
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  9. #24
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    149
    כרובי,
    א+ב אני בהחלט מציין שזה רווח גולמי ונותן את הדעת בהחלט שליבואן יש הוצאות נוספות. זה פשוט כתוב

    ג בגדים, ציוד משרדי וגם ציוד מסוים לאופנוע אני קונה כבר מזמן בחו"ל במחירים זולים יותר מישראל.

    וזה גם מה שמעניין אותי כצרכן בכל הסיפור הזה, אני לא רוצה להכנס לכיסו של היבואן ומבחינתי כצרכן שיעשה גם 99 אחוז רווח גולמי .

    אני רוצה אלטרנטיבה שתאפשר לי להנות ממחירי חו"ל בתוספת עלויות הובלה ומסים, ואני אקבל החלטה האם חוליה נוספת בישראל שקוראים לה יבואן אכן מצדיקה את הכסף שלי.

    קשה מרחק הובלה ימית מאירופה פשוט מגוחך.
    אני הייתי רוצה שתהיה לי אפשרות דרך אתר האינטרנט של יבואן מקביל לקנות את האופנוע בגרמניה . לשלם שילוח כפול אפילו כי הוא קטן ואין לו יתרון לגודל. לחכות בבית אפילו קצת יותר ולקבל את האופנוע ב20% פחות. גם לזה עשיתי חשבון.

    דרך אגב בענפים אחרים יבוא מקביל עשה פלאים לרמת המחירים בישראל וגם לאיכות ורמת השירות של היבואנים הרשמיים וגדולים בענפים אלה, לא רואה סיבה אמיתית לכך שזה לא יקרה גם בענף הרכב.

  10. #25
    ^^ הפתיחה המלאה ליבוא מקביל תקרה כאשר רכבים / אופנועים יהפכו לתחביב למשוגעים לדבר בלבד. כמו סוסים היום. וזה יקרה כאשר הרכב האוטונומי יכנס לפעילות מלאה וכנראה במודל של שכירות לפי שימוש , עם שיתוף. ואז לאנשים לא תהיה סיבה לקנות רכבים .

    Sent from...

  11. #26
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    etz301, אני לא בא להגן על אף יבואן, אבל מאחר ובדומה לך אני אוהב לעשות הערכות מספריות, הנה חיבור יותר מציאותי למספרים:
    * מחיר האופנוע בגרסה המאובזרת המלאה בגרמניה, חדש - לא יד 2, ראיתי עכשיו - 21,875 יורו. בוא נגיד שבסוכנות ילחצו יד על 21 אלף.
    * דיברת עכשיו על הנחות ליבואן גדול מצד אחד (30%) ועל העובדה שיבוא מקבילי יכול להוזיל לך עלויות כצרכן. אבל - ביבוא מקבילי לא יקנו כל כך הרבה כלים, ולכן ההנחה תקטן משמעותית. אני אומר שהיא לא תעלה על 15%.
    * התוצאה של שני הסעיפים הקודמים היא שעלות הכלי ליבואן מקבילי פה היא יותר כמו 15,000 ולא 10,000. לפני שילוח. תוסיף עוד אלף יורו משלוח כמו שהכנסת לחישוב שלך, אנחנו כבר ב-16 אלף. בתרגום לשקלים: 68,480 ש"ח נכון להיום. למרות שהיבואן לא יכול לקנות ולמכור לפי שער היורו באותו יום, אבל נשים את זה רגע בצד.
    * יוצא שאחרי מס קניה המחיר ליבואן (ללא מע"מ, שמנו בצד) הוא 116,416 ש"ח. מחיר ללקוח: 136,206 ש"ח לפני רווח.
    * כמה זה רווח סביר ליבואן? 20%? בתחומים מסויימים זה תופס, לא יודע אם בתחום הרכב גם, אבל נניח שניה שכן - מחיר סופי ללקוח: 163,448 ש"ח. ביבוא מקבילי כמובן.

  12. #27
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    149
    ציטוט נכתב במקור על ידי nimi9 צפיה בהודעה
    etz301, אני לא בא להגן על אף יבואן, אבל מאחר ובדומה לך אני אוהב לעשות הערכות מספריות, הנה חיבור יותר מציאותי למספרים:
    * מחיר האופנוע בגרסה המאובזרת המלאה בגרמניה, חדש - לא יד 2, ראיתי עכשיו - 21,875 יורו. בוא נגיד שבסוכנות ילחצו יד על 21 אלף.
    * דיברת עכשיו על הנחות ליבואן גדול מצד אחד (30%) ועל העובדה שיבוא מקבילי יכול להוזיל לך עלויות כצרכן. אבל - ביבוא מקבילי לא יקנו כל כך הרבה כלים, ולכן ההנחה תקטן משמעותית. אני אומר שהיא לא תעלה על 15%.
    * התוצאה של שני הסעיפים הקודמים היא שעלות הכלי ליבואן מקבילי פה היא יותר כמו 15,000 ולא 10,000. לפני שילוח. תוסיף עוד אלף יורו משלוח כמו שהכנסת לחישוב שלך, אנחנו כבר ב-16 אלף. בתרגום לשקלים: 68,480 ש"ח נכון להיום. למרות שהיבואן לא יכול לקנות ולמכור לפי שער היורו באותו יום, אבל נשים את זה רגע בצד.
    * יוצא שאחרי מס קניה המחיר ליבואן (ללא מע"מ, שמנו בצד) הוא 116,416 ש"ח. מחיר ללקוח: 136,206 ש"ח לפני רווח.
    * כמה זה רווח סביר ליבואן? 20%? בתחומים מסויימים זה תופס, לא יודע אם בתחום הרכב גם, אבל נניח שניה שכן - מחיר סופי ללקוח: 163,448 ש"ח. ביבוא מקבילי כמובן.
    אני אעלה יותר מאוחר את החישוב שלי. לא לקחתי דרך אגב בכלל הנחת יבואן. רק עמלת יבוא מהצרכן

  13. #28
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    תסלחו לי, אבל את מי מעניין החישובים?
    שורה תחתונה, תחום התחבורה בארץ יקר מאוד ואת זה כולם יודעים כי הנושא נלעס כבר שנים רבות.

    הדיון צריך להיות על איך לגרום להורדת מחירים, מהביטוח דרך החלפים ועד לרכישת כלי תחבורה חדש מהיבואן.

    לא פלא ששום הפגנה לא עזרה, כולם לועסים את הלמה, ולא את האיך.

  14. #29
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    תסלחו לי, אבל את מי מעניין החישובים?
    אם אין לך מושג כמה מרוויח היבואן ,איך אפשר בכלל לדבר על
    איך לגרום להורדת מחירים
    ?
    אם רווח של היבואן סוויר מאוד... סתם לדוגמה.
    בטח ובטח מובן ש כל הדיונים האלה -דיבורים בפורום,לא יביוא כלום ,אבל לפחות להבין משהו-לי מעניין

  15. #30
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2017
    הודעות
    65
    לא מבין מה אתם רוצים..

    יש הרבה מאוד אופנועים שהמחיר שלהם נמוך.בטח שיחסית לשנים קודמות וגם ללא קשר.
    SV650 - כ 45 אלף (וכך גם משפחת ה 650 של קאווסאקי)
    דיוק 390 - 35 אלף (כמעט כמו קטנוע 300 )
    AK 550 - קימקו -60 אלף (חשבתם שיעלה כמו טימקס)
    MT09 - MT07 - במחירים נוחים.
    דוקאטי מונסטר ב 65 אלף (15 פחות מטימקס)

    אז נכון , יש גם אופנועים יקרים בליין של היבואנים. יקר ? יש אלטרנטיוות (לחדש ובטח שלמשומש שישר מאבד 10 -20 אלף מערכו).
    בכל זאת GS1200 לא מיועד ולא משווק למחפשי אופנועי תקציב.

אשכולות דומים

  1. רכיבה ראשונה: ב.מ.וו G 310 R
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 04-09-2017, 20:53
  2. רכיבה ראשונה: ק.ט.מ דיוק 390 דור שני
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 25-07-2017, 17:09
  3. רכיבה ראשונה: ב.מ.וו R1200GS ראלי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 15-05-2017, 17:15
  4. רכיבה ראשונה: AJP PR5 250 PRO
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 24-04-2016, 15:28
  5. רכיבה ראשונה - נפילה ראשונה
    על ידי PR5EX בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 29-01-2016, 23:01

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO