יופי, ועכשיו הוזלת הביטוח, שיפור תשתיות עבור דו"ג, והורדת המיסוי על דו"ג על מנת לעודד באמת שימוש
מושכל בדו"ג להפחתת הפקקים ובעיות החניה בערים הגדולות, כמו בחו"ל.
משרד התחבורה יבצע ניסוי מקיף שבסיומו יורחב השימוש של דו-גלגלי בנת"צים מתל-אביב לכל רחבי הארץ.
http://fullgaz.co.il/?p=129426
יופי, ועכשיו הוזלת הביטוח, שיפור תשתיות עבור דו"ג, והורדת המיסוי על דו"ג על מנת לעודד באמת שימוש
מושכל בדו"ג להפחתת הפקקים ובעיות החניה בערים הגדולות, כמו בחו"ל.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
קודם שיהיו נתצ"ים בכל הארץ
Sent from my T5 using Tapatalk
רק לא מובן למה לבזבז עוד כסף וזמן בעוד ניסוי אחרי שזה כבר נבדק בעיר הכי פקוקה בארץ.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
לא יודע מה אתכם, אני נוסע בנת"צ כבר 7 שנים.. המצב דה פקטו זה שאולי זה אסור, אבל לא נראה לי שזה מעניין מישהו
^^^
מסכים. לא רוכב בנת''צ בשעות שאסור (לא נמצא בת''א), לא רוכב בשול השמאלי. למעט מהירות (לכאורה) משתדל לא למשוך את העין הכחולה.
לומר ''כולם רוכבים בנת''צ/שול שמאלי/מדרכה/אי תנועה'' זה נטו להזמין את השוטר לתקוע אותך, להגביר את הסלידה של הפחיות (ובתמורה הם יהיו ח#רות על הכביש לדו''גי), ואת ההיטפלות של המדינה לדו''ג (יותר דו''גי בנת''צ ללא אישור יוביל חקיקה אוסרת, יותר תאונות בשול השמאלי/מדרכות יוביל לאכיפה מחמירה הרבה יותר).
גם ככה אנחנו משתמשים בכלי תחבורה מהיר וזריז יותר מכל שאר הכביש, לנסוע בנת''צ כדי לחסוך עוד חצי דקה זה כמו להשתין מהמקפצה, מתישהו ישבר למציל מזה...