עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 21 מ 21

אשכול: מה הקטע של צילינדר הפוך?

צפייה משולבת

  1. #1
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    הסיבה שעשו את זה באופנועים האלו היא לא יעילות מנוע ולא ניצול כזה או אחר של ביצועים, אלא כדי להעביר כמה שיותר משקל אל מרכז הכלי ולהוריד כמה שיותר משקל וכוחות אינרציה מהפרונט אל מרכז הכלי, באופנוע שטח דבר כזה משנה את ההתנהגות שלו משמעותית מול כלי דומה עם מנוע בתצורה סטנדרטית. יש כאלה שאוהבים את ההיגוי הקל יותר ויש כאלה ששונאים אותו. ימאהה היא לא הראשונה עם הרעיון הזה, הוסאברג הם הראשונים ששיחקו עם מיקום צילינדר עם דור הFE משנים 09 עד 13 והלכו עם זה הרבה יותר רחוק - מנוע מסובב ב180 מעלות - צילינדר שוכב קדימה ב70 מעלות, קרנאנק יושב למעלה מעל הגיר, ולדור הזה של האופנועים יש התנהגות של פרונט קל מאוד ויחודי להם - כאמור לטובה ולרעה, כל אחד והעדפתו
    צדיק!
    חבל שאין כאן מערכת לדירוג משתמשים.

    קבל -


    ותודה

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    מיקום
    באר שבע/אילת
    הודעות
    215
    החכמתי. תודה.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ג'ק, "כמות הגזים" זה נפח, לא אורך. מכאן נשאלת השאלה, האם יש צינורות פליטה קוניים? צינור ההולך ומתעבה עד לתיבת ההשתקה יכול לעשות נפלאות.

  4. #4
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    ג'ק, "כמות הגזים" זה נפח, לא אורך. מכאן נשאלת השאלה, האם יש צינורות פליטה קוניים? צינור ההולך ומתעבה עד לתיבת ההשתקה יכול לעשות נפלאות.
    זה לא יצור תת לחץ גדול מידי וישאב מהר מידי את הגזים מהצילנדר?

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    ציטוט נכתב במקור על ידי tree צפיה בהודעה
    זה לא יצור תת לחץ גדול מידי וישאב מהר מידי את הגזים מהצילנדר?
    גז שעף בצינור יוצר אחריו תת לחץ שמאיץ תערובת טרייה להיכנס פנימה בפעימה שמגיעה לאחר מכן (פליטה ואז יניקה).
    גז שיוצא לאט יישאר חלקו בצילינדר ויפגע במילוי שלו.

  6. #6
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    האינסטינקט הראשוני שלי היה לקשקש על מדעי זרימת הגזים ולעשות ניימדרופינג כמו
    "אפקט ונטורי כפונקציה א לינארית של אורכים וקטרים משתנים של התווך" אבל אז גיגלתי:
    זה יותר זרימת גלים של קול. פולסים של קול. בתדר משתנה.
    המאמר הבא לא תורם יותר מדי ידע כמו נוסחאות וחוקים אלא רק מציין קשר אדוק ומסובך בין מימדי התווך (exhust pipe) ואופן הזרימה של החומר בו.
    https://www.motorcyclistonline.com/h...-magazine-tech

    נ.ב.
    גם המאמר הבא (התוצאה הבאה בגוגל) מדבר על קשר. יש שם פיסקה שלמה אשר מדברת על אורך
    https://www.baggersmag.com/exhaust-p...g-fundamentals

    קריאה מהנה.

אשכולות דומים

  1. איך היגוי הפוך בדיוק עובד?
    על ידי Drflotz בפורום כללי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 13-12-2016, 21:43
  2. בולם הפוך או פרוגרסיבי סטנדרטי
    על ידי אברי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 35
    הודעה אחרונה: 21-08-2016, 15:46
  3. כמה עולה להחליף לבולם הפוך?
    על ידי Yadin Tal בפורום כללי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 20-08-2016, 08:29
  4. צילינדר הפוך לימאהה wr450f החדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 01-11-2015, 01:15
  5. שאלה קטנה - איך עובד היגוי הפוך?
    על ידי אסף זומר בפורום רכיבה מתקדמת
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 18-09-2015, 20:50

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO