
נכתב במקור על ידי
Shasha127
הסיבה שעשו את זה באופנועים האלו היא לא יעילות מנוע ולא ניצול כזה או אחר של ביצועים, אלא כדי להעביר כמה שיותר משקל אל מרכז הכלי ולהוריד כמה שיותר משקל וכוחות אינרציה מהפרונט אל מרכז הכלי, באופנוע שטח דבר כזה משנה את ההתנהגות שלו משמעותית מול כלי דומה עם מנוע בתצורה סטנדרטית. יש כאלה שאוהבים את ההיגוי הקל יותר ויש כאלה ששונאים אותו. ימאהה היא לא הראשונה עם הרעיון הזה, הוסאברג הם הראשונים ששיחקו עם מיקום צילינדר עם דור הFE משנים 09 עד 13 והלכו עם זה הרבה יותר רחוק - מנוע מסובב ב180 מעלות - צילינדר שוכב קדימה ב70 מעלות, קרנאנק יושב למעלה מעל הגיר, ולדור הזה של האופנועים יש התנהגות של פרונט קל מאוד ויחודי להם - כאמור לטובה ולרעה, כל אחד והעדפתו