שלום.
בכתבות על ה WR450F החדש
http://fullgaz.co.il/%d7%a6%d7%99%d7...7%d7%93%d7%a9/
ועל הבייבי אדונצ'ר של ב.מ.וו.
http://fullgaz.co.il/%d7%a8%d7%9b%d7...0%d7%a6%d7%a8/
כתוב שהם עם צילינדרים הפוכים. שזה טוב.
אז אם זה כל כך טוב אז למה עד עכשיו מנועים אנכיים עד אלכסוניים בנויים קבוע בשיטה המסורתית?
בצילנדר הפוך סעפת היניקה מקדימה לקלוט אוויר והפליטה אחורה לפנות את הגזים והחום, וככה זה היה צריך להיות מהתחלה לפי ההגיון.
תודה.