ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
שלום.
בכתבות על ה WR450F החדש
http://fullgaz.co.il/%d7%a6%d7%99%d7...7%d7%93%d7%a9/
ועל הבייבי אדונצ'ר של ב.מ.וו.
http://fullgaz.co.il/%d7%a8%d7%9b%d7...0%d7%a6%d7%a8/

כתוב שהם עם צילינדרים הפוכים. שזה טוב.
אז אם זה כל כך טוב אז למה עד עכשיו מנועים אנכיים עד אלכסוניים בנויים קבוע בשיטה המסורתית?
בצילנדר הפוך סעפת היניקה מקדימה לקלוט אוויר והפליטה אחורה לפנות את הגזים והחום, וככה זה היה צריך להיות מהתחלה לפי ההגיון.

תודה.
הרגל.

כמדומני הסיבות לשימוש "הרגיל" היו:
- קרבורטורים (עקב גודל\מקום)
- קירור יותר טוב לסעפות הפליטה
- מגבלה עקב מיקום רדיאטור הקירור מקדימה