עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 28

אשכול: מבחן שליטה- אופנוע A1

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    18

    מבחן שליטה- אופנוע A1

    אהלן חברים

    אשמח לטיפים לשליטה ויציבות באופנוע A1 לקראת מבחן שליטה. אפרט:

    1)קו ישר- בנסיעה במהירות 7 קמ"ש (המהירות הנדרשת בטסט) האופנוע טיפה רועד ואני לא יציב

    2)סלאלום- בעיקר בעליה (מגרש לא ישר), אני לא מצליח לשמור על מהירות אחידה. כל הזמן מזיז את הגז והקלאצ', ככה שהסלאלום לא אחיד ויציב

    3) בכלל בסלאלום ושמיניות הבנתי שהמשחק הוא רק עם הקלאצ' בלי לגעת בגז. הענין הוא שאני מרגיש שאין לי מרחב תמרון בקלאצ' (אם אני מזיז אותו בדיוק מהנקודה האופטימלית- האופנוע מחרחר/מתאמץ)

    בכלל אשמח לטיפים ודגשים חשובים לרוכב מתחיל מתחיל

    תודה רבה רבה!

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    אני לקחתי אופני הרים, ביטלתי את הברקס הקדמי(המנוף השמאלי- הקלאץ) עברתי להילוך הכי גבוהה ותרגלתי ככה.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    ראשית כל - מבט רחוק.
    מבט היקפי שרואה הכל - מכוון אל המקום אליו תרצה להגיע.
    זה ולאחוז את ידיות הכידון בעדינות ולא בחוזקה יעזרו לך גם בנסיעה איטית וגם בשמיניות.

    עוד לגבי השמיניות - הרבה עבודת קלאצ', עם ליטופים של הגז - לחלקות התפעול שהרגשת כבר בעצמך שצריך.

    כשעושים משהו טוב, זה נראה מבחוץ כאילו אתה לא מתאמץ... אבל זה לא אומר שאין שם עבודה מצדך.

    Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    תרגול, תרגול ועוד תרגול. זה יבוא לבד.
    אפשר וצריך להשתמש קצת בגז, בטח במגרש משופע.

    בסיבובים תפנה את כל הראש (לא רק את המבט) לכיוון הפניה. זה עוזר.

  5. #5
    על איזה הילוך אתה עושה שמיניות? ניסית לעשות על הילוך שני?

    Sent from my T5 using Tapatalk

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    18
    ציטוט נכתב במקור על ידי Delirious1989 צפיה בהודעה
    על איזה הילוך אתה עושה שמיניות? ניסית לעשות על הילוך שני?

    Sent from my T5 using Tapatalk
    כרגע המורה נותן להשתמש במגרש רק בהילוך ראשון, אולי משיקולי בטיחות (מגרש בתלפיות עם המון אופנועים).זה אמור להיות קל יותר בשני?

  7. #7
    ציטוט נכתב במקור על ידי ידיד נפש צפיה בהודעה
    כרגע המורה נותן להשתמש במגרש רק בהילוך ראשון, אולי משיקולי בטיחות (מגרש בתלפיות עם המון אופנועים).זה אמור להיות קל יותר בשני?
    אני עשיתי את כל התרגילים במגרש על הילוך שני. על איזה אופנוע אתה לומד?
    אני עשיתי על אינזומה

    Sent from my T5 using Tapatalk

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    18
    האמת שאין לי שמץ. אני די לא יודע כלום על אופנועים. אבדוק זאת

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    השני אמור להיות פחות קופצני.
    בכל מקרה, ההמלצות שלי אליך (בהמשך למה שנאמר קודם) הן כאלו: 1. קלאצ' קלאצ' ועוד פעם קלאצ'. במגרש הוא החלק הכי חשוב. תלמד להשתמש בו כמו שצריך וכל תרגיל יעבוד לך.
    2. מבט קדימה, תמיד. גם כשזה נראה לך לא הגיוני, נניח לסובב את הראש 270 מעלות באמצע שמיניות, זה הדבר הכי חשוב. אני מניח ששמעת את המשפט 'לאן שתסתכל האופנוע יסע', אז זה ממש ככה. 3. רגליים צמודות וחובקות את מיכל הדלק. זה יאפשר לידיים להיות משוחררות יותר (אני מניח שאתה מפעיל המון לחץ עם הידיים על הכידון). ידיים משוחררות ורגליים הדוקות יאפשרו לך לבצע תנועות חלקות יותר בכל אחד מהתרגילים במגרש.
    בהצלחה!

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    82
    כמו שאמרו לך פה בנסיעה האיטית בקו ישר להסתכל תמיד ישר ובהתחלה תן גז ואז תלחץ על הקלאץ ואם אתה מרגיש אתה מאבד מהירות תשחרר אותו קצת ואז שוב תלחץ,בעדינות.
    סלאללום תיתן גז ואז תחלץ על קלאץ וזהו,שיהיה כמו קטנוע,אני לא אהבתי את השיטה של להכינס עם גז ואז ישר קלאץ ולשחק,הכי פשוט והכי נוח.
    שמיניות גם,תן גז לפני העיגול ואז ישר על קלאץ ותתאמן הרבה.

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    18
    תודה רבה לכל העונים. עזרתם מאוד!

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    10
    היי חברים אני לקראת טסט על A1 אשמח לטיפים במבחן השליטה בקטע של
    האצה העברת הילוך ובלימה.
    המקצה הזה קצר מאד והעברה ל שני ואחכ לראשון ובלימה ממש טריקי

    תודה.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    למה אתה צריך להעביר לראשון לפני הבלימה? ברגע האמת לא יהיה לך זמן להתעסק עם הילוכים, אלא רק עם הבלימה. תבלום טוב ומלא, עם קלאץ' לחוץ ואחרי העצירה תוריד לראשון.

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    למה אתה צריך להעביר לראשון לפני הבלימה?
    כי זאת דרישה של טסט.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  15. #15
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    10
    זה מה שהמורה אמר לי. חייב להעביר לראשון. לפניי הבלימה.

אשכולות דומים

  1. קניית אופנוע יד 2 ללא נסיעת מבחן על הכלי
    על ידי גרגיר שעועית בפורום כללי
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 26-07-2017, 21:11
  2. מבחני שליטה בטסט לA1
    על ידי KOBD בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 28-05-2017, 18:20
  3. פורום תמיכה משפטית
    על ידי matanbar26 בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 04-09-2016, 01:20
  4. מבחן שליטה על A2 - חולון או תל אביב?
    על ידי momi בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 14-07-2016, 07:33
  5. איזו שליטה משוגעת יש לבחור הזה!
    על ידי duadi בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 15-10-2015, 18:08

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO