דוקאטי זונחת את מנוע ה-L-טווין לטובת V4 חדש, ומשחררת לשוק את האופנוע הקרוב ביותר ל-MotoGP בייצור סדרתי - אבל נעים וידידותי לרכיבה.
http://fullgaz.co.il/?p=129475
![]()
דוקאטי זונחת את מנוע ה-L-טווין לטובת V4 חדש, ומשחררת לשוק את האופנוע הקרוב ביותר ל-MotoGP בייצור סדרתי - אבל נעים וידידותי לרכיבה.
http://fullgaz.co.il/?p=129475
![]()
כשמדברים על ה-"המונים" הכוונה בארץ, לאופנוע תצוגה אחד או שתיים?
אופנוע נהדר, כלי מסלול אמתי, בידיים הנכונות אפשר לגרד את האוזן בסיבוב, אייתו כל ממזר מלך!
אבל השילוב של כיס מלא, רוכב שידע מה לעשות עם אופנוע כזה, והאפשרות לגרד את 50% מהפוטנציאל שלו
בארץ בכביש שווה לסיכויים של שלום במזרח התיכון, גם אם חנין זועבי תצביע ליברמן.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
הייתי מסתפק באפריליה SRV4 ב 30,000 פחות
[QUOTE=מצמץ;119322]אני לא. אם כבר אז כבר.[/QUOTE
אתה מסתפק בהרבה יותר קטן דה פקטו...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
לא ציינתם צריכת דלק!
אם כבר העלית את זה (גם בציניות)...
צריכת הדלק של מנועים בצורת V לא יותר גדולה משל אלו בשורה (בדרך כלל) ?
אני זוכר שפולספגן הוציאה בזמנו איזו חפירה על מנוע חדש בשורה שחוסך בדלק אבל יש לו ביצועים כמו V (במשפחתית).
מן הסתם לא אותם מנועים אבל עדיין השאלה מעניינת...
Sent from my MI 5X using Tapatalk