עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 24

אשכול: שאלות והתלבטויות בנוגע לבנדיט 1200

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363

    שאלות והתלבטויות בנוגע לבנדיט 1200

    אהלן חברים.
    אני יודע שזה לא האשכול הראשון שאני פותח בנושא, אבל אחת לכמה זמן ממשיכה לחזור המחשבה הזאת של לשדרג מה-GS500 למשהו גדול יותר (בכל זאת, כבר שנתיים וחצי על הכביש ומתוכן שנתיים וכמעט 30 אלף ק"מ על ה-GS).
    ה-SV650 ירד מהפרק מסיבות רבות, הגדולה היא שפשוט אני לא רואה את הפואנטה בלקנות אחד. בתקציב של גג 15-18 אלף המתמודד העיקרי (שאינו אדוונצ'ר) - הוא הבנדיט 1200.

    אני מכיר מקרוב את האמינות של סוזוקי כשהכלי מתוחזק היטב, והבנדיט, לפחות למיטב הבנתי, שומש בעיקר למטרות תיור בארץ ולכן למצוא אחד במצב טוב ושמור לא תהיה בעיה. עיקר הנסיעות שלי הן קצרות, בית-רכבת, בית-עבודה (כ-8 ק"מ בין-עירוני לכיוון), לפעמים 50 ק"מ לכיוון ללימודים, טיולי סופ"ש ארוכים מאוד כשמזדמן. ה-500 מרגיש צפוף בהרכבה ואני יודע שלטיולים ארוכים בזוג אינו אידיאלי, ולמען האמת - קצת גדלתי כבר מההאצה שלו ומרגיש שמיציתי. לא מחפש שד מהירות, מחפש משהו אמין שלא יהיה הרפתקאה כלכלית. זול לאחזקה, שלא יהיה קפיצה בעלויות האחזקה ביחס ל-GS. האם זו מחשבה הגיונית? אני יודע שאני לא באמת צריך 100 כ"ס, 1200 סמ"ק...אבל בא לי. (ובהשקעה הכי מינימלית שיש, לא מחפש להשקיע הון תועפות כי אין לי כרגע, לעשות בערך "ראש בראש" עם מעט השקעה).
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של TheDevilInside
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    506
    עלויות אחזקה יהיו גבוהות יותר, אין מה לעשות-צמיגים (גם עולים יותר, גם יילכו יותר מהר), שרשרת, גלשל"ש- הכל יקר יותר. גם אוכל (שותה?) יותר דלק, כמובן תלוי בכמה לוחצים..
    אבל מבחינת אמינות-מעולה. מחזיק אחד טיפה מעל 3 שנים (שנת 97), תקלה יחידה שהיתה-ברז דלק התחיל לנזול, וזהו, שמן, דלק-ולדרך.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי TheDevilInside צפיה בהודעה
    עלויות אחזקה יהיו גבוהות יותר, אין מה לעשות-צמיגים (גם עולים יותר, גם יילכו יותר מהר), שרשרת, גלשל"ש- הכל יקר יותר. גם אוכל (שותה?) יותר דלק, כמובן תלוי בכמה לוחצים..
    אבל מבחינת אמינות-מעולה. מחזיק אחד טיפה מעל 3 שנים (שנת 97), תקלה יחידה שהיתה-ברז דלק התחיל לנזול, וזהו, שמן, דלק-ולדרך.
    השאלה בכמה יותר? צמיגים שורדים אצלי לא מעט, מעל למהירות חוקית כמעט ולא רוכב (לא רואה סיבה), כמה יותר אוכל? שלי עושה בערך 1 ל-18-21 תלוי באיך אני רוכב.
    כמה ק"מ שלך נסע? עם כמה קנית?

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של TheDevilInside
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    506
    המון תלוי ברכיבה שלך. אם תרכיב צמיגי תיור, ותסע רגוע-יחזיקו יותר מאשר צמיגי ספורט ורכיבת מסלול.. עם שילוב של תיור ומדי פעם להתפרע אני מאמין שאפשר לעשות 12-15K על אחורי. דלק.. אני רוכב הרבה בעיר, יוצא לי 1 ל13, תסע בינערוני תגיע ל1 ל17+-.
    אני עם סביבות 130K, קניתי עם כ100K. מנוע מטופל ומתוחזק יחזיק הרבה יותר.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי TheDevilInside צפיה בהודעה
    המון תלוי ברכיבה שלך. אם תרכיב צמיגי תיור, ותסע רגוע-יחזיקו יותר מאשר צמיגי ספורט ורכיבת מסלול.. עם שילוב של תיור ומדי פעם להתפרע אני מאמין שאפשר לעשות 12-15K על אחורי. דלק.. אני רוכב הרבה בעיר, יוצא לי 1 ל13, תסע בינערוני תגיע ל1 ל17+-.
    אני עם סביבות 130K, קניתי עם כ100K. מנוע מטופל ומתוחזק יחזיק הרבה יותר.
    130 זה סביר לגמרי. בהתחשב בזה שאני עם ה-500 הרגע חגגתי 94 אלף, הייתי מצפה ממנוע 1200 סמ"ק מתוחזק להחזיק לפחות רבע מיליון (ואני לא מגזים).
    יש לך מושג מתי בערך "האופנוע מתחיל להתפרק"? אני יודע לדוגמא של-GS500 זה בערך באזור ה-80-120 אלף ק"מ, זה הקילומטראז' בו צריכים להחליף הרבה חלקים (מה שעשיתי כבר) בגלל בלאי טבעי, יש "תוחלת חיים" משוערת ידועה לבנדיט?

    ו-1 ל-13...זה קשוח, באמת שזה פקטור לא קטן שאצטרך לחשוב עליו, בייחוד בהתחשב בזה שרוב הרכיבות שלי די עירוניות.
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    מיקום
    באר שבע/אילת
    הודעות
    215
    דבר ראשון, יש קבוצה בפייסבוק של בעלי בנדיט. מומלץ לכנס בקבוצה ולהתייעץ שם.

    אני אישית הייתי בעליו הגאה של בנדיט 1250. אם אין לך יומרות של ספורט, זה אופנוע נהדר. ו11 קג"מ ב3.5 סל"ד זה כיף רצח.

    מבחינת עלויות אחזקה, לא יקר בצורה מוגזמת, אבל גם לא זול.
    יש לך מנוע 1200 סמ"ק עם קרבורטור. ככה שיצא לך 15 ק"מ לליטר בערך. מנוע עתיר מומנט, שיאכל שרשרת וצמיגים מהר יותר.
    את האופנוע שלי החלפתי לקטן יותר, נטו משיקולי אחזקה. (נוסע המון}

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי jkob.s צפיה בהודעה
    דבר ראשון, יש קבוצה בפייסבוק של בעלי בנדיט. מומלץ לכנס בקבוצה ולהתייעץ שם.

    אני אישית הייתי בעליו הגאה של בנדיט 1250. אם אין לך יומרות של ספורט, זה אופנוע נהדר. ו11 קג"מ ב3.5 סל"ד זה כיף רצח.

    מבחינת עלויות אחזקה, לא יקר בצורה מוגזמת, אבל גם לא זול.
    יש לך מנוע 1200 סמ"ק עם קרבורטור. ככה שיצא לך 15 ק"מ לליטר בערך. מנוע עתיר מומנט, שיאכל שרשרת וצמיגים מהר יותר.
    את האופנוע שלי החלפתי לקטן יותר, נטו משיקולי אחזקה. (נוסע המון}
    השאלה עד כמה "לא זול" ביחס לטווין מקביל 500 סמ"ק מקורר אוויר (בהנחה ששניהם במצב שמור). אני סטודנט אז באמת שעלויות אחזקה זה עניין לא קטן בשבילי, כי בסופו של דבר גם אם יש לי תקציב לכלי עצמו זה הרבה מעבר (יישורי קו, אחזקה, דלק וכו'). מה מרווחי הטיפולים שלהם אם אתה יודע?
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של TheDevilInside
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    506
    אם אתה יודע לטפל לבד-תוכל לחסוך לא מעט. החלפת שמנים, פילטרים תשלם נטו על חלקים, שים פילטר אויר ופלגים אירידיום ותחסוך עוד.
    כאמור אצלי חוץ מברז דלק ששבק חיים, לא היו לי בעיות, לא נכנסתי למוסך חוץ מזה (וגם כאן כי לא רציתי לחכות לקיט שיפוץ שיגיע מחו"ל).
    לא מכיר מקרים שבנדיט "מחליט להתפרק". סה"כ אופנוע מאוד פשוט ואמין, אין יותר מדי חלקים להתפרק).
    לשמור על טיפולים בזמן, להיות מודע למצבו ולמכלולים השונים (עדיין, אופנוע ישן) והוא יסע עוד הרבה. הרבה יותר מכל ה250 החדשים לדעתי.

    נ.ב. לגבי צריכת דלק- שכחתי לציין שאצלי מותקנים אגזוז ופילטר פתוחים, ואני לא רוכב כמו זקנה. עם מקוריים מאמין שהצריכה תהיה טובה יותר.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    בנפחים האלו, אף אחד לא קונה אופנוע כי הוא "צריך". קונים כי זה כיף לא נורמלי
    והבנדיט מתאים בול לתחושות שלך. אופנוע חזק, מהנה ומרווח יותר לטיולים, מאשר ה-GS.
    מצא אחד במצב טוב ותהנה!
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    130
    ו-1 ל-13...זה קשוח, באמת שזה פקטור לא קטן שאצטרך לחשוב עליו, בייחוד בהתחשב בזה שרוב הרכיבות שלי די עירוניות.
    את הנימוק הזה אף פעם לא הבנתי.
    מה משנה צריכת הדלק? משנה כמה אתה משלם על זה.

    עכשיו, בוא ונעשה חשבון פשוט וקצר. לפי הנתונים שנתת, אתה רוכב בממוצע פחות מ-1000 ק"מ לחודש (כמעט 30,000 בשנתיים וחצי). אם בממוצע אתה צורך 20 ק"מ/לליטר והבנדיט 15 ק"מ/לליטר, ההפרש יהיה לכל היותר 17 ליטר - במחירים של היום 100 שקל לחודש. זה צריך להיות החישוב שלך.

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    להחזיק יעלה פי 3 מאשר ג'י-עז. חוץ מזה כלי מצוין. אתה יכול גם לנסות לחפש פייזר דור ראשון

    Sent from my SM-A520F using Tapatalk

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    את הנימוק הזה אף פעם לא הבנתי.
    מה משנה צריכת הדלק? משנה כמה אתה משלם על זה.

    עכשיו, בוא ונעשה חשבון פשוט וקצר. לפי הנתונים שנתת, אתה רוכב בממוצע פחות מ-1000 ק"מ לחודש (כמעט 30,000 בשנתיים וחצי). אם בממוצע אתה צורך 20 ק"מ/לליטר והבנדיט 15 ק"מ/לליטר, ההפרש יהיה לכל היותר 17 ליטר - במחירים של היום 100 שקל לחודש. זה צריך להיות החישוב שלך.
    אני שנתיים וחצי עם רשיון לאופנוע, לא שנתיים וחצי עם ה-GS. את ה-GS קניתי במאי/יוני (לא זוכר בדיוק) לפני שנתיים ומאז בערך נצברו 27000 ק"מ על האופנוע. רוב הקילומטראז' כוסה בנגלות, כלמר בטיולים ארוכים בסופי שבוע של 300-600 ק"מ ביום. הנסיעות הרגילות שלי הן קצרות - 4 ק"מ לרכבת בתוך העיר, 8 ק"מ לעבודה, פה ושם גיחות של 20 ק"מ בין עירוני לבקר חברים בערים סובבות, ומדיי פעם 50 ק"מ לכיוון ללימודים כשנשבר לי מהתחבורה הציבורית (למרות שעם זה אתחיל להמעיט כי זה באמת שלא חסכוני ואני מעדיף לשבת ברכבת מלרכב באיילון בבוקר). הקילומטראז' יכל להיות רב הרבה יותר, פשוט האנשים שאיתם אני מטייל ירדו/הורדו מהתחום לזמן מה, לכן אני לא מטייל כמעט ובכלל, אבל זה הולך להשתנות בשנה הקרובה ואפילו בזמן הקרוב כשאבא שלי יכנס לתחום (בשעה טובה) ונתחיל לטייל.
    אני פשוט יודע ש"אגמור" את המנוע של ה-500 בקצב הזה עם הטיולים וקצב הרכיבה שלי, אבל אם מדובר על 1 ל-15...זה כבר איכשהו הגיוני.


    ציטוט נכתב במקור על ידי Meirson צפיה בהודעה
    להחזיק יעלה פי 3 מאשר ג'י-עז. חוץ מזה כלי מצוין. אתה יכול גם לנסות לחפש פייזר דור ראשון

    Sent from my SM-A520F using Tapatalk
    אתה יכול לפרט בבקשה מה בדיוק יקר יותר? אוקיי, צמיגי תיור אחת ל-12-15 אלף, שרשרת וגלג"ש, פלאגים פי 2..למה יעלה פי 3? למישהו שרוכב בעיקר למרחקים קצרים ומדי פעם טיולי סופ"ש...זה כזה קריטי?
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    דלק. טיפולים אם אתה לא מטפל לבד, במוסך יקר יותר לטפל ב4 בשורה אל מול טווי כי זה פשוט יותר עבודה. בסכום שיש לך אתה הולך לקנות כלי ישן יחסית, אני הייתי מצפה להרפתקאות (או מיישר קו שגם זה יכול להגיע לסכום מכובד) וזה בלי לדבר על צמיגים... עם מנוע חזק אתה יכול לפרק אחורי ב5 אלף וזה לא ממש פונקציה של כמה מהר אתה נוסע, יותר של כמה חזק אתה מאיץ
    שורה תחתונה אתה רוצה אופנוע חזק? תדע שזה בא עם תו מחיר, אל תנסה לשכנע את עצמך שאתה יכול להחזיק בנדיט 1200 במחיר של ג'יעז

    Sent from my SM-A520F using Tapatalk

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי Meirson צפיה בהודעה
    דלק. טיפולים אם אתה לא מטפל לבד, במוסך יקר יותר לטפל ב4 בשורה אל מול טווי כי זה פשוט יותר עבודה. בסכום שיש לך אתה הולך לקנות כלי ישן יחסית, אני הייתי מצפה להרפתקאות (או מיישר קו שגם זה יכול להגיע לסכום מכובד) וזה בלי לדבר על צמיגים... עם מנוע חזק אתה יכול לפרק אחורי ב5 אלף וזה לא ממש פונקציה של כמה מהר אתה נוסע, יותר של כמה חזק אתה מאיץ
    שורה תחתונה אתה רוצה אופנוע חזק? תדע שזה בא עם תו מחיר, אל תנסה לשכנע את עצמך שאתה יכול להחזיק בנדיט 1200 במחיר של ג'יעז

    Sent from my SM-A520F using Tapatalk
    עד כדי כך?!
    מבחינת טיפולים - לרוב אני מטפל בעצמי ברוב הדברים השרירותיים (שמן, פילטרים, פלאגים, מתיחת שרשרת וכו'), דברים קצת יותר רציניים כמו כיוון שסתומים - יש לי חבר שעוזר במידה וצריך שמאוד מבין בתחום.
    צמיגים - באמת? 5 אלף?! אני לא חושב שאאיץ עד כדי כך מהר, רוב ההאצות שלי על ה-500 הן בערך 3/4 גז מרמזור ואני משתדל שלא להתקרב לקו האדום (שנמצא ב-11 אלף, המנוע חי אצלי על 8.5 מקסימום ורוב הזמן נע בין 5-7 אלף).
    לגבי יישור קו - צודק לגמרי. גם את ה-500 שקניתי במצב טוב מאוד הייתי צריך להעביר יישור קו שהסתכם בכמה אלפיות טובות (ממה שזכור לי - שרשרת טיימינג ומותחן, שיפוץ בולמים, מיסבי גלגלים והיגוי, מיישר זרם, סלילים, מצבר, קויל, מכסי פלאגים, וזה לא להתחשב בעלויות הצמיגים, שעד כה עברו 2 סטים, שרשרת, גלג"ש, שמן, שסתומים, דלק...הרשימה ממשיכה), אבל זה היה תהליך הדרגתי של כמעט שנתיים של רכיבה יומיומית. עם הבנדיט אני פשוט מפחד שאתקע במצב שאצטרך להשקיע הרבה מעבר לסכום שארכוש אותו בו, למרות שאני די יודע איך לבדוק אופנוע ועל מה להסתכל, אי אפשר לדעת מה יכול להשתבש.

    תודה, בהחלט לקחתי לשיקול דעתי. אולי באמת עדיף משיקולים כלכליים כרגע להשאר על ה-500 מיושרת הקו מאשר לחפש הרפתקאות...באמת שאשקול את זה.
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    אני שנתיים וחצי עם רשיון לאופנוע, לא שנתיים וחצי עם ה-GS. את ה-GS קניתי במאי/יוני (לא זוכר בדיוק) לפני שנתיים ומאז בערך נצברו 27000 ק"מ על האופנוע. רוב הקילומטראז' כו


    אתה יכול לפרט בבקשה מה בדיוק יקר יותר? אוקיי, צמיגי תיור אחת ל-12-15 אלף, שרשרת וגלג"ש, פלאגים פי 2..למה יעלה פי 3? למישהו שרוכב בעיקר למרחקים קצרים ומדי פעם טיולי סופ"ש...זה כזה קריטי?
    אני עם פייזר 8 ביומיום, הוא לא רחוק בצריכת דלק ממה שתיארו את הבנדיט, אני רוכב רק בעיר פרט לרכיבות סופ"ש. בעיר אני לרוב ממש רגוע, שרשרת וגלג"ש החזיקו לי מעל 30 אלף, כרגע עם סט צמיגי פירלי איינג'ל GT צמיגי ספורט תיור מעולים, מתחממים מהר שזה טוב לצרכים שלי, טובים מאוד בכביש רטוב, כי אני רוכב בכל מזג אוויר, הקדמי תכף יוחלף ועשה כבר 26K, האחורי עם 15 ויש לו עוד הרבה בשר.
    אני לא חושב שצריך להיבהל מהעלויות, אם מדובר בכלי שמטופל פעם ב 10 טיפול קטן ופעם ב 20 טיפול קטן ואם אתה עושה כמוני רק 10-12K בשנה, מדובר בכלים אמינים מאוד במידה ונשמרו וטופלו כהלכה.
    Tracer 900

אשכולות דומים

  1. שתי שאלות בנוגע לאופנועי a1
    על ידי mastery בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 13-10-2016, 01:18
  2. מחפש לוח שעונים "מקורי" לבנדיט 1200 מודל 2001
    על ידי sygnet בפורום פורום קנייה
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 02-04-2016, 22:20
  3. שלוש שאלות בנוגע ל wr250x
    על ידי o^2 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 21-02-2016, 10:45
  4. מחפש מנוע שלם לבנדיט 1200,גם ללא שטר מכר.
    על ידי R86 בפורום פורום קנייה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 30-01-2016, 17:56
  5. למכירה: סט אטמים מלא לבנדיט 1200
    על ידי KKatkov בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 08-01-2016, 22:20

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO