אני שנתיים וחצי עם רשיון לאופנוע, לא שנתיים וחצי עם ה-GS. את ה-GS קניתי במאי/יוני (לא זוכר בדיוק) לפני שנתיים ומאז בערך נצברו 27000 ק"מ על האופנוע. רוב הקילומטראז' כוסה בנגלות, כלמר בטיולים ארוכים בסופי שבוע של 300-600 ק"מ ביום. הנסיעות הרגילות שלי הן קצרות - 4 ק"מ לרכבת בתוך העיר, 8 ק"מ לעבודה, פה ושם גיחות של 20 ק"מ בין עירוני לבקר חברים בערים סובבות, ומדיי פעם 50 ק"מ לכיוון ללימודים כשנשבר לי מהתחבורה הציבורית (למרות שעם זה אתחיל להמעיט כי זה באמת שלא חסכוני ואני מעדיף לשבת ברכבת מלרכב באיילון בבוקר). הקילומטראז' יכל להיות רב הרבה יותר, פשוט האנשים שאיתם אני מטייל ירדו/הורדו מהתחום לזמן מה, לכן אני לא מטייל כמעט ובכלל, אבל זה הולך להשתנות בשנה הקרובה ואפילו בזמן הקרוב כשאבא שלי יכנס לתחום (בשעה טובה) ונתחיל לטייל.
אני פשוט יודע ש"אגמור" את המנוע של ה-500 בקצב הזה עם הטיולים וקצב הרכיבה שלי, אבל אם מדובר על 1 ל-15...זה כבר איכשהו הגיוני.
אתה יכול לפרט בבקשה מה בדיוק יקר יותר? אוקיי, צמיגי תיור אחת ל-12-15 אלף, שרשרת וגלג"ש, פלאגים פי 2..למה יעלה פי 3? למישהו שרוכב בעיקר למרחקים קצרים ומדי פעם טיולי סופ"ש...זה כזה קריטי?



ציטוט ההודעה בתגובה