תוצאות 1 עד 7 מ 7

אשכול: קושי בהילוכים ראשון שני ושלישי

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    29

    קושי בהילוכים ראשון שני ושלישי

    קושי בהילוכים ראשון שני ושלישי

    שלום לכולם ברשותי אופנוע ימאהה wr 250 r 2016, לאחרונה נתקלתי בבעיה שקשה לי להכניס להילוך ראשון שני ושלישי וגם לניוטרל. זה קורה לי בעיקר שהמנוע כבר חם בטמפרטורת נסיעה. כשהוא קר הכל תקין,
    2.ועוד דבר האם זה תקין שהוונטה של הרדייאטור פועלת בנסיעה רגועה בדרך עירונית בימים כאלה שלא חם כל כך ?
    3.לפניי כשבוע עשיתי לאופנוע טיפול 5 אלף כולל שמנים ופילטר ופלאג. למוכר לא היה פלאג רגיל הוא הביא לי פלאג שבניצוץ שלו יש 2 פינים כאילו ניצוץ כפול לפי מה שהבנתי
    השמן שהשתמשתי זה 40/ 10 של חברת מוטל

    תודה למי שעוזר או מנסה

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    זה התחיל אחרי שהחלפת שמן? כי אם כן, סביר להניח שיש קשר ישיר ביניהם.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    29
    האמת שזה היה לי לפניי

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    1. תבדוק מתיחות כבל קלאץ'
    2. הונטה פועל לפי טמפרטורת המים. גם בנסיעה רגועה המים מתחממים ואם אין מספיק רוח הוא יכנס לעבודה
    3. תשתמש בפלג שמצויין בספר הרכב בלבד.

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    29
    אני יבדוק את זה ויעדכן תודה רבה

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    אם קשה לך להכניס הילוך - סימן שכנראה אתה לא מבצע תנועה החלטית מדי.
    אם קשה לך להעביר הילוך או לצאת לניוטרל - סימן שיכול להיות שעל סלסלת הקלאץ' שלך יש מגרעות, או שדיסקיות הקלאץ' (דיסקיות פלדה, לא רפידות) מעוותות קצת, ועם החום העולה של המנוע העיוות מתגבר והקלאץ' מפסיק להפריד טוב.
    וכמובן, יכול להיות שידית הקלאץ' שלך פשוט לא מכוונת טוב ולא מביאה את הקלאץ' למצב של הפרדה טובה, או להיפך - היא היתה משוכה מדי זמן מה וזה מה שיצר החלקות קלילות מדי פעם ועיוות של הדיסקיות.
    איך להבדיל בין כל המקרים? בעיקר לשחק עם כיוון הידית ולהבין אם אפשר דרכו לפתור את הבעיה, ואם לא - להניח שהיא מבפנים.

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    29
    אוקיי אז לאחר שבדקתי הבחנתי שבטיפול שביצעתי היה קצת יותר שמן מהמקסימום רוקנתי בערך כוס קרטון של שתייה חמה הבעיה נפתרה ולאחר כשלושה שבועות זה חזר אבל בקושי הרבה יותר נמוך ממה שהיה.במידה והאופנוע כבוי אין בעיה כלל להכניס לניוטרל אבל שהוא חם ועובד זה לא עובר חלק

אשכולות דומים

  1. כלי ראשון
    על ידי CBR500 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 05-08-2016, 00:22
  2. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 10-09-2015, 09:43
  3. ראשון!!!!!111
    על ידי shaig בפורום אוף טופיק
    תגובות: 33
    הודעה אחרונה: 28-05-2015, 02:45

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO