זה התחיל אחרי שהחלפת שמן? כי אם כן, סביר להניח שיש קשר ישיר ביניהם.
קושי בהילוכים ראשון שני ושלישי
שלום לכולם ברשותי אופנוע ימאהה wr 250 r 2016, לאחרונה נתקלתי בבעיה שקשה לי להכניס להילוך ראשון שני ושלישי וגם לניוטרל. זה קורה לי בעיקר שהמנוע כבר חם בטמפרטורת נסיעה. כשהוא קר הכל תקין,
2.ועוד דבר האם זה תקין שהוונטה של הרדייאטור פועלת בנסיעה רגועה בדרך עירונית בימים כאלה שלא חם כל כך ?
3.לפניי כשבוע עשיתי לאופנוע טיפול 5 אלף כולל שמנים ופילטר ופלאג. למוכר לא היה פלאג רגיל הוא הביא לי פלאג שבניצוץ שלו יש 2 פינים כאילו ניצוץ כפול לפי מה שהבנתי
השמן שהשתמשתי זה 40/ 10 של חברת מוטל
תודה למי שעוזר או מנסה
זה התחיל אחרי שהחלפת שמן? כי אם כן, סביר להניח שיש קשר ישיר ביניהם.
האמת שזה היה לי לפניי
1. תבדוק מתיחות כבל קלאץ'
2. הונטה פועל לפי טמפרטורת המים. גם בנסיעה רגועה המים מתחממים ואם אין מספיק רוח הוא יכנס לעבודה
3. תשתמש בפלג שמצויין בספר הרכב בלבד.
אני יבדוק את זה ויעדכן תודה רבה
אם קשה לך להכניס הילוך - סימן שכנראה אתה לא מבצע תנועה החלטית מדי.
אם קשה לך להעביר הילוך או לצאת לניוטרל - סימן שיכול להיות שעל סלסלת הקלאץ' שלך יש מגרעות, או שדיסקיות הקלאץ' (דיסקיות פלדה, לא רפידות) מעוותות קצת, ועם החום העולה של המנוע העיוות מתגבר והקלאץ' מפסיק להפריד טוב.
וכמובן, יכול להיות שידית הקלאץ' שלך פשוט לא מכוונת טוב ולא מביאה את הקלאץ' למצב של הפרדה טובה, או להיפך - היא היתה משוכה מדי זמן מה וזה מה שיצר החלקות קלילות מדי פעם ועיוות של הדיסקיות.
איך להבדיל בין כל המקרים? בעיקר לשחק עם כיוון הידית ולהבין אם אפשר דרכו לפתור את הבעיה, ואם לא - להניח שהיא מבפנים.
אוקיי אז לאחר שבדקתי הבחנתי שבטיפול שביצעתי היה קצת יותר שמן מהמקסימום רוקנתי בערך כוס קרטון של שתייה חמה הבעיה נפתרה ולאחר כשלושה שבועות זה חזר אבל בקושי הרבה יותר נמוך ממה שהיה.במידה והאופנוע כבוי אין בעיה כלל להכניס לניוטרל אבל שהוא חם ועובד זה לא עובר חלק